Gå till innehåll

SAJT: TitanPoker.com


Lunkan88

Recommended Posts

om jag skulle vilja regga mig på EN enda av alla dessa e-tjänster för transaktioner, vilken av dem är billig/gratis, funkar bäst och på flest pokersajter?

(Har vanligt VISA-kort kopplat till ett vanligt lönekonto i en vanlig bank.)

 

Då skulle jag rekomendera NETeller.

 

Tog ca 30 timmar för mig att ta ut på titan den vägen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 92
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 2 months later...
Verkar vara många som har svårt att ta ut pengar. Hur fungerar alternativet där man betalar ut till sitt kort? Trodde att det skulle vara lätt att använda.

 

Bankwire har alldrig varit några problem för mig. Tar ca 5 dagar. Måste ta ut minst $500 den vägen tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
För att fortsätta på tidigare gnäll (se ovan) så fortsatte det med att jag den 14 januari lyckades göra mitt uttag och få ett bekräftelsemail på att pengarna var på väg till mitt konto.

Wow, äntligen! Allt bra, trodde jag, även om det skulle ta 6-8 dagar.

 

Idag, då jag hoppats pengarna skulle va framme, får jag mail från Support:

 

"

(klipp)

This is to inform you about your withdrawal via Wire Transfer in the amount of $600.00 which was already processed. Unfortunately, it has been reported to us by our correspondent bank that your bank only accepts funds in EURO and not in USD; because of this, the transfer was cancelled.

 

On the other hand, in correction to this, please note that we will re-issue another wire for you amounting to 462.57 in EUROs. We will let you know once the transfer is done.

 

Also, just so to avoid this same occurrence again the future, you may try and change the currency in your titan poker account to EUROs instead of USD.

 

(klipp)

 

 

Jaha, så man måste ändra sitt konto till Euro för att slippa sånt strul i framtiden, om man vill använda wire transfer för uttag.

Ok, Jag kontaktar support via chat; hur gör man ändringen?

Får, efter div missförstånd, till svar: går inte. Man måste skapa ett nytt konto. Vill du ha ett nytt konto i Euro?

Jag: Jo. Men bekräfta först att det inte blir några problem att använda andra uttagsmetoder än wire transfer, och bekräfta att jag inte blir av med mina Titan poker poäng (är nämligen uppe i typ 9000)

Supporten: du kan inte flytta TP-poäng till det nya kontot.

Jag: Va? Har du nåt råd?

Support: Din begäran är redan processad.

Jag: VA?

Support: *tystnad*

 

Jaha. Jag väntar en stund på att få de utlovade kontouppgifterna till det nya kontot. Inget kommer.

Försöker logga in på mitt gamla konto. Spärrat av säkerhetsskäl.

 

RINGER till support.

 

Först förhör på vem jag är. Sedan (i sammanfattning):

Jag: jag har för det första inte fått några användaruppgifter på mitt nya konto.

Support: oj då. Jag mailar dem.

Jag: jag vill dessutom få behålla mina TP-poäng på det nya kontot. Går det?

Support: det går inte att flytta poäng.

Jag: Om det inte går att flytta över TP-poängen, går det att öppna upp mitt gamla konto igen så får jag väl fortsätta spela i dollar?

(Jag kollar mailen, mina nya kontouppgifter har kommit)

Support: vet inte, kontot är ju spärrat.

Jag: Men va fan, ni skapade ju det nya kontot innan jag gett klartecken.

Support: Jaaa...jag vet inte. Ska se med chefen vad vi kan göra. Vi återkommer med besked.

Jag: OK, så du ska försöka göra vad du kan. Kan du vänligen skicka ett mail och bekräfta att du lovat återkomma?

Support: ja.

 

(slut)

 

(väntar 20 minuter. Inget mail).

 

Fortsättning följer! Om nån fortfarande orkar läsa...

 

 

 

Jag orkar läsa. Dessa verkar jue vara helt blåsta..:twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag orkar läsa. Dessa verkar jue vara helt blåsta..:twisted:

 

Sjukt dåligt!!!

Har du signat upp via en bonus affe? Om de vill att du ska ha ett rent konto fritt från affe så skulle det kunna förklara deras agerande.

Bör ju inte vara så svårt att låsa upp ditt gamla konto. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej på er,

 

Jag ville bara försäkra mig om att ni alla vänder er till den SVENSKA supporten. Vi har en ny liten skara svenskar som jobbar hos oss och redan nu har de fått tillräcklig erfarenhet för att kunna svara på era frågor. Det är mycket bättre att ni vänder er till dom än till vår vanliga support.

 

Email till supporten är: kundsupport@titanpoker.com

Telefon: 0200-896445

 

Ni kan alltid ringa och lämna medelande så skall de ringa upp!

 

Mvh,

Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

Kära spelare,

 

Det är mycket som händer hos Titan Poker just nu!

 

Sommaren håller på att hetta upp Europa och det är därför vi har bestämt att erbjuda er lite extra smått och gott för att få er att stanna hemma och spela istället för att gå ut i solen och riskera att få hud-cancer.

 

Kampanj 1.

 

Vi har ett "Reload Bonus" erbjudande för alla Titan Poker spelare på följande datum:

 

27 Juni - 28 Juni

 

Vad reload summan är för detta erbjudande varierar beroende på vilken VIP nivå ni ligger på.

 

Du kan läsa mer om detta här:

 

http://www.titanpoker.com/reloadbonus.html

 

Kampanj 2.

 

World Poker Showdown:

 

Detta evenemang tar ENDAST plats hos Titan Poker och priserna är helt makalösa, detaljerna finns här, även på Svenska:

 

http://titanpoker.com/world_poker_showdown.html

 

Vi, Titan Poker, kommer att ha 2 final events, qualifiers, som leder till ett STORT huvud event. Detta tar plats i Oktober på ett kryssningsfartyg.

Den första "kvalificeringen" kommer äga rum den 1:a Juli och den andra kommer äga rum den 1:a September.

 

Varje event kommer ha en Buy-in på $350 men precis som andra stora off-line evenemang kommer där att finnas qualifiers som kostar $1, $5, $10 och $55.

 

Med soliga hälsningar och glöm inte att sätta på er solkrämen om ni nu väljer att lämna hemmet,

 

Jacob och Daniel

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Titanpoker är ett skämt.

 

Får denna meddelande via mail då jag registrerade mig hos dom

 

Gör din första insättning och vi ger dig gratis inträde till följande FYRA turneringar:

Daily Welcome Tournament X 2

Weekly Depositors Freeroll

$100,000 GP Satellite

Detta är en fantastisk möjlighet för dig att kunna spela FYRA spännande turneringar helt GRATIS.

 

Jag gjorde min första insättning, får 1 token till weekly, 3 till daily.

Använde dom allihopa men token till 100.000 gp sat fattades så jag frågade dom.

 

De säger att 100 tour är fullt och att de istället lagt in en till token till daily.

Turneringen blev full 14 juni och jag fick mailet 16 juni.

 

Fan, tror de att jag blir nöjd med det? 1an i 100 turneringen får 26k$ och 1an i daily får 15$? Är detta ett skämt?

 

Det enda de säger är "Sorry, sorry, sorry".

Vilken jävla skitsite, spela aldrig där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...