Gå till innehåll

SAJT: SportingBet.com


fishifish

Recommended Posts

  • Svars 458
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag har fått ett specialerbjudande där jag fick 100% bonus på 250 kr.. Men jag måste omsätta de 250 kronorna 10 gånger.

 

Menas det att jag måste ha lagt ut somman på bordet och någon måste synat eller måste den totala raken jag betalat komma upp i 250 kr?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har fått ett specialerbjudande där jag fick 100% bonus på 250 kr.. Men jag måste omsätta de 250 kronorna 10 gånger.

 

Menas det att jag måste ha lagt ut somman på bordet och någon måste synat eller måste den totala raken jag betalat komma upp i 250 kr?

 

Det som du satsar måste matchas av annan spelare för att räknas som omsatt.

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har fått ett specialerbjudande där jag fick 100% bonus på 250 kr.. Men jag måste omsätta de 250 kronorna 10 gånger.

 

Menas det att jag måste ha lagt ut somman på bordet och någon måste synat eller måste den totala raken jag betalat komma upp i 250 kr?

 

Det som du satsar måste matchas av annan spelare för att räknas som omsatt.

 

Mvh Sportingbet

 

Okej hur är det med SNG? Om jag är med i en 10$ SNG. Har jag omsatt 10$ då?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag börjar bli galen för man ej kan få ut pengar till sitt neteller konto! Detta ska ju fan inte behöva ta flera dagar, nä det finns andra boss media siter o spela på... o det kommmer jag snart göra!!! Sen det här jävla kö sytemen till borden e ju pissdåligt man blir ju tiltad innan man hinner börja spela!!!!!!! helt plötsligt står man ej i kö längre ganska jobbigt/frustrerande för oss som spelar flera bord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :spade:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag börjar bli galen för man ej kan få ut pengar till sitt neteller konto! Detta ska ju fan inte behöva ta flera dagar, nä det finns andra boss media siter o spela på... o det kommmer jag snart göra!!! Sen det här jävla kö sytemen till borden e ju pissdåligt man blir ju tiltad innan man hinner börja spela!!!!!!! helt plötsligt står man ej i kö längre ganska jobbigt/frustrerande för oss som spelar flera bord!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :spade:

 

Hej,

 

Skicka mig ett PM angående ditt uttag så kikar jag på det!

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Finns det några royal- eller badbeatbonusar på Sportingbet?

Inte så konstigt om det saknas med tanke på alla skumma händer man sett. Ett exempel från igår:

Hero: JTo

Fi1: KK

Fi2: JTs

KK limpar in och får fem synare. Flop QsKsAh. Tänker check-raisa från min sb-pos men det blir rundcheck. 4c på turn och det blir cap:at. As på river och Fi2 sätter en royal mot nötstege och kåk.

 

Ni måste sätta hårdare press på Boss att fixa den totalidiotiska raise-funktionen på NL-borden. Nu är det väldigt lätt att aktivera en miniraise av misstag. Utöver det måste en fullständig handhistory-funktion införas samt att färgsättningen på ex korten borde förbättras.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan ni inte fixa så att spelare som sitter ut blir utslängda efter ett tag? en snubbe vid ett mörkpokerbord jag lirar på nu har suttit ut i nästan en timme. väldigt jobbigt.

 

Detta är det enda som riktigt retar gallfeber på mig med sportingbet spelare som är "sitting out" i all oändlighet, hysteriskt irriterande att bord dör (fräst shorthanded) för att massa clowner vägrar lämna bordet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

kan ni inte fixa så att spelare som sitter ut blir utslängda efter ett tag? en snubbe vid ett mörkpokerbord jag lirar på nu har suttit ut i nästan en timme. väldigt jobbigt.

 

Detta är det enda som riktigt retar gallfeber på mig med sportingbet spelare som är "sitting out" i all oändlighet, hysteriskt irriterande att bord dör (fräst shorthanded) för att massa clowner vägrar lämna bordet.

 

För tillfället har vi en bugg som gör att vissa spelare kan sitta "sit out" väldigt länge.

 

Vi jobbar med att lösa detta och ber om ursäkt för de problem det kan orsaka.

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte faktiskt berömma sportingbet lite, var först negativ till att spela där p g a att man hört en del klagomål, men kunde inte motstå bonusen/bonusarna.

Men mina förutfattande meningar kom på skam, varje gång jag har frågat om mina rakeade händer har jag fått svar direkt på live-supporten (mycket bra), idag när jag skulle göra ett uttag för att prova det, var det något strul, då mailade jag svensk support, två minuter senare får jag svar att dom ordnat det, tog inte heller lång tid innan pengarna fanns på mitt netellerkonto. På plus-sidan hamnar såklart oxå alla fina erbjudanden.

Det största minuset i mina ögon är att man kan vara sit-out hur länge som helst (väldigt irriterande ), men det borde väl gå att åtgärda, sen även det att man försvinner från waiing-list om man joinar ett annat bord, som jag även sett flera andra klaga på.

Som avslutning kan jag bara säga: Keep up the good work Sportingbet, så kommer iaf jag fortsätta vara trogen kund.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon annan än mig som fick ett avbrott och pokern startades om? min uppkoppling var ok eftersom jag satt med msn och både skrev och fick svar under tiden som det skedde...det irriterande var att det var 5man som var med i potten och jag hade 4-talet såg turn och sen hängde sig skiten...Ingen kunde vunnit handen mot mig. Då straightflush var omöjlig...

Spelar på låg nivå men riktigt irriterande ändå! har en prntscreen på allt så kanske får maila in och kräva ersättning.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har också haft problem med att klienten bråkar. Träffade trissen på floppenn och tryckte på betknappen, men inget hände förutom att knapparna försvann medan min tid gick ut och jag fick så småningom upp rutan som sa att jag reagerat för sent (och tillråga på allt blev jag utslängt från bordet eftersom klienten påstod att jag suttit ute 400 händer...). Skulle kunna berott på att min egen uppkoppling hängde sig, men jag spelade ett annat bord samtidigt som funkade hur bra som helst. Och ja, fokus var på det första fönstret hela tiden om nu det har någon betydelse.

 

 

Ett annat problem som dyker upp ibland är att "sit out-check boxen" blir automatiskt ikryssad hela tiden. Detta har gjort det mer eller mindre omöjligt att spela :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har en fråga angående sign up bonusen, när klienten är på står det längst upp i hörnet "Pending bonus $0".

 

Jag har följt instruktionerna på pf.nu, dock ståre "pending bonus $0".

 

Har jag gjort fel eller får man bonusen sen när man är klar och mailar in till dem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har en fråga angående sign up bonusen, när klienten är på står det längst upp i hörnet "Pending bonus $0".

 

Jag har följt instruktionerna på pf.nu, dock ståre "pending bonus $0".

 

Har jag gjort fel eller får man bonusen sen när man är klar och mailar in till dem?

 

PF.nu bonusen sköts manuellt och syns inte som pending.

 

Mvh Sportingbet

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...