babyface10 Postad 4 September , 2005 Rapport Share Postad 4 September , 2005 Kan nån som railbirdar mycket på primas 100/200 bord komma med en teori om hur mycket giannako sponsrar resten av spelarna med varje dag. Man skulle ju nästan ta sig ett lån och sätta sig. Det ser ju ut som om nån med seriösa gambling problem spelar upp greklands statskassa Nån som vet om han är känd eller vem i helsicke det kan vara? * Lite RP - QoS * Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jochen_b Postad 4 September , 2005 Rapport Share Postad 4 September , 2005 Ja det kan man verkligen undra... Har sett honom några gånger och då har han bränt en hel del pengar och han spelar enligt mig som en idiot många gånger... känns som han är en grek med mycket pengar som han inte vet vad han ska göra med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Marcus016 Postad 4 September , 2005 Rapport Share Postad 4 September , 2005 hans andra nick på prima är Undercover.. det e det enda jag vet såg när han gav bort 150 k $ till hellraiser i förrgår på 20 Minuter(!) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoseGuti Postad 4 September , 2005 Rapport Share Postad 4 September , 2005 Är inte undercover Ram? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jackbalsam Postad 4 September , 2005 Rapport Share Postad 4 September , 2005 Är inte undercover Ram? Jo, så det är med 99% säkerhet inte samma person som giannako Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
babyface10 Postad 4 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2005 Nej men ändå har dom rätt lika spelstil. Hur kan du veta att giannako=undercover? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Marcus016 Postad 4 September , 2005 Rapport Share Postad 4 September , 2005 Nej men ändå har dom rätt lika spelstil. Hur kan du veta att giannako=undercover? har hört det men den är väll inte 100 % säkra källor precis ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MajkTheBike Postad 4 September , 2005 Rapport Share Postad 4 September , 2005 och uc har varit väldigt frånvarnade sista tiden.. hmmm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jochen_b Postad 4 September , 2005 Rapport Share Postad 4 September , 2005 Men sen när får man byta nick inom samma nätverk? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hector Postad 4 September , 2005 Rapport Share Postad 4 September , 2005 Men sen när får man byta nick inom samma nätverk? Man kan ju be om att radera kontot och öppna ett nytt, Ram och Prahlad har gjort det några gånger hittills. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
babyface10 Postad 4 September , 2005 Författare Rapport Share Postad 4 September , 2005 men hur plockar man ut 500.000$ och stoppar in på ett nytt konto. Tror du dom kan ändra screen name om man ber väldigt snällt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jochen_b Postad 4 September , 2005 Rapport Share Postad 4 September , 2005 Men sen när får man byta nick inom samma nätverk? Man kan ju be om att radera kontot och öppna ett nytt, Ram och Prahlad har gjort det några gånger hittills. jaha ok.. det trodde jag inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jochen_b Postad 4 September , 2005 Rapport Share Postad 4 September , 2005 men hur plockar man ut 500.000$ och stoppar in på ett nytt konto. Tror du dom kan ändra screen name om man ber väldigt snällt? Hur man tar ut 500 000?.. det är väl bara att ta ut och sätta in eller?! Sen kan man inte bara byta nick.. inte ens om man ber snällt. Nån sa att man kunde radera sitt konto och skaffa ett nytt men jag vet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Azaroth Postad 5 September , 2005 Rapport Share Postad 5 September , 2005 men hur plockar man ut 500.000$ och stoppar in på ett nytt konto. Tror du dom kan ändra screen name om man ber väldigt snällt? Hur man tar ut 500 000?.. det är väl bara att ta ut och sätta in eller?! Sen kan man inte bara byta nick.. inte ens om man ber snällt. Nån sa att man kunde radera sitt konto och skaffa ett nytt men jag vet inte... Kan tänka mig att Prima gör undantag, dessa killar lär ju ha ett visst PR-värde för nätverket. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
StarletRox Postad 5 September , 2005 Rapport Share Postad 5 September , 2005 Sist jag kolla så bodde inte ram i grekland.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hector Postad 5 September , 2005 Rapport Share Postad 5 September , 2005 Jag säger inte att Ram är den greken och det tror jag inte heller men Ram hette Crazy Horse innan och nu heter han Undercover. Prahlad bytte från thenizzles till rakebackCom och nu Zweig. Såvisst får några byta nick, vet inte om detta gäller för alla dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dominator Postad 5 September , 2005 Rapport Share Postad 5 September , 2005 Sist jag kolla så bodde inte ram i grekland.. Jao, men man kan ju skriva lite vad som helst där. Men det lär ändå inte vara, Ram. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fishifish Postad 5 September , 2005 Rapport Share Postad 5 September , 2005 Han satte sig nyss på prima 50/100$ och slängde bort 5k$ på 6 händer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jellesi Postad 5 September , 2005 Rapport Share Postad 5 September , 2005 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freddie Postad 5 September , 2005 Rapport Share Postad 5 September , 2005 Man kan inte anklaga honom för att spela tight iaf =) han ligger då $35k plus nu,så han torskar ju inte bara... *ta i trä* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LtPayne Postad 5 September , 2005 Rapport Share Postad 5 September , 2005 Såg han bränna +45k idag på 30min, gick bla all-in på ett hålstegsdrag mot 2par.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pedi Postad 7 September , 2005 Rapport Share Postad 7 September , 2005 Vår vän har bränt av ca 30k på 5 händer.......... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LtPayne Postad 7 September , 2005 Rapport Share Postad 7 September , 2005 Giannako vann precis en 108000$ pot mot Hellraiser!!! Kåk mot stege, har screenshot på det, men jag vet inte om jag får lägga ut länken här på forumet?. Även en blind höna kan hitta ett frö.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 7 September , 2005 Rapport Share Postad 7 September , 2005 Giannako vann precis en 108000$ pot mot Hellraiser!!!Kåk mot stege, har screenshot på det, men jag vet inte om jag får lägga ut länken här på forumet?. Även en blind höna kan hitta ett frö.... Kan inte se några problem att lägga ut. Det står ju alla fritt att railbirda bordet således är ju knappast en screenshot nåt att orda om... /TF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 7 September , 2005 Rapport Share Postad 7 September , 2005 Giannako vann precis en 108000$ pot mot Hellraiser!!!Kåk mot stege, har screenshot på det, men jag vet inte om jag får lägga ut länken här på forumet?. Även en blind höna kan hitta ett frö.... upp på imageshack.us och posta thumbnail här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts