Disturbed1 Postad 10 Januari , 2007 Rapport Share Postad 10 Januari , 2007 Om du har Swedbank får du dom oftast samma minut =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 10 Januari , 2007 Rapport Share Postad 10 Januari , 2007 Om du har Swedbank får du dom oftast samma minut =) OMFG så om jag cashar ut imorn så kan jag va rätt säker på att dem kommer innan helgen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opeth Postad 10 Januari , 2007 Rapport Share Postad 10 Januari , 2007 OMFG så om jag cashar ut imorn så kan jag va rätt säker på att dem kommer innan helgen? Absolut! Det sker ögonblickligen, i alla fall då jag gjorde uttag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Disturbed1 Postad 10 Januari , 2007 Rapport Share Postad 10 Januari , 2007 Ja precis, det lär du ha.. Pengarna trillar in så fort det står "transaktionsorder beställd".. Suveränt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 10 Januari , 2007 Rapport Share Postad 10 Januari , 2007 Ja precis, det lär du ha.. Pengarna trillar in så fort det står "transaktionsorder beställd".. Suveränt =) Soft som fan Men äre nån som har koll på om det är som det är på vissa siter att om man sätter in 1000$ med moneybokers t.ex så måste man ta ut dem 1000$ till moneybokers? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
espinola Postad 10 Januari , 2007 Rapport Share Postad 10 Januari , 2007 "Soft som fan Men äre nån som har koll på om det är som det är på vissa siter att om man sätter in 1000$ med moneybokers t.ex så måste man ta ut dem 1000$ till moneybokers?" Ja, så tror jag det är. Sätter jag in med Visa/neteller måste jag först ta ut allt skit via visa. Men redbet är väl fristående, så kanske har ngn annan rutin? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 11 Januari , 2007 Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 Men äre nån som har koll på om det är som det är på vissa siter att om man sätter in 1000$ med moneybokers t.ex så måste man ta ut dem 1000$ till moneybokers? Ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 11 Januari , 2007 Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 Alla premium partners har eget betalsystem, vilket också medför (tror jag) att dom inte gör på samma vis som övrig 24h nätverket gällande utbetalningar. Potraiser kan du ta ut all direkt till bankkonto tex, jag har för mig att det även gällde redbet. Jag har dock aldrig använt moneybokers på någon av siterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 11 Januari , 2007 Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 Alla premium partners har eget betalsystem, vilket också medför (tror jag) att dom inte gör på samma vis som övrig 24h nätverket gällande utbetalningar. Potraiser kan du ta ut all direkt till bankkonto tex, jag har för mig att det även gällde redbet. Jag har dock aldrig använt moneybokers på någon av siterna. Tack för svaret Ska testa inatt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 11 Januari , 2007 Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 Nån som vet hur det funkar med dubbla nätverken? Alltså med VIP cashback gold, antar att man inte får nått om man lirar på Boss? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aspelin Postad 11 Januari , 2007 Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 Nån som vet hur det funkar med dubbla nätverken? Alltså med VIP cashback gold, antar att man inte får nått om man lirar på Boss? Nej du får inga VIP då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 11 Januari , 2007 Rapport Share Postad 11 Januari , 2007 Nej du får inga VIP då. FÅr man nån sorts belöning (rakeback/bonus) av att lira på boss? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VanMassenhoven Postad 14 Januari , 2007 Rapport Share Postad 14 Januari , 2007 Hej! Funderar på att lira lite på mitt redbet konto igen. Hur är det med fisken på b2b nuförtiden? lirar nl20-nl50 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aspelin Postad 15 Januari , 2007 Rapport Share Postad 15 Januari , 2007 FÅr man nån sorts belöning (rakeback/bonus) av att lira på boss? Nej ingen alls, lite dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
VanMassenhoven Postad 20 Januari , 2007 Rapport Share Postad 20 Januari , 2007 Om man får vipcashbackgold kan man då fortfarande handla i shopen för sina vippoäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Disturbed1 Postad 13 Februari , 2007 Rapport Share Postad 13 Februari , 2007 Verkar tyvärr inte som det..lite dåligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_Marinel_ Postad 18 Februari , 2007 Rapport Share Postad 18 Februari , 2007 När man ska sätta in pengar på redbet med neteller finns det ett fält som heter Bankkonto ( Direct accept ) Är det någon som vet va man ska skriva där? Har mejlat support o ringt men får inget svar. Tacksam för hjälp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoSense Postad 18 Februari , 2007 Rapport Share Postad 18 Februari , 2007 När man ska sätta in pengar på redbet med neteller finns det ett fält som heter Bankkonto ( Direct accept ) Är det någon som vet va man ska skriva där? Har mejlat support o ringt men får inget svar. Tacksam för hjälp. Lämna du bara det fältet tomt så funkar det fint endå. Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Frisken73 Postad 22 Februari , 2007 Rapport Share Postad 22 Februari , 2007 Nu blir Redbet stämda http://wpy.observer.se/wpyfs/00/00/00/00/00/09/4D/8B/release.html vad kommer detta att innebära för säkerheten för mina pengar? Jag funderar på att ta ut rullen och kolla på nån annan sajt istället. Känns lite osäkert vad som händer om en stämning går igenom så att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fladder Postad 22 Februari , 2007 Rapport Share Postad 22 Februari , 2007 Funderade på samma sak och kontaktade därför en person som jag känner som jobbar på Redbet. Han hävdade att det aldrig kommer att bli någon fara för spelarnas pengar. De skulle troligvis gå ut med ett pressmeddelande om detta ganska snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_slipknot1_ Postad 15 Mars , 2007 Rapport Share Postad 15 Mars , 2007 hej! har en fråga...eftersom man kan lira på både boss och b2b får man då rakeback om man spelar på boss nätverket och får man vip att handla för? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje44 Postad 16 Mars , 2007 Rapport Share Postad 16 Mars , 2007 Finns det en bugg i clienten som gör så att fel kort visas? Jag satt med AQ(trodde jag) vipps hade jag Q5 istället. Eller det är bara jag som inbillar mig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kausti Postad 24 Mars , 2007 Rapport Share Postad 24 Mars , 2007 Finns det en bugg i clienten som gör så att fel kort visas? Jag satt med AQ(trodde jag) vipps hade jag Q5 istället.Eller det är bara jag som inbillar mig ? Den buggen finns Finns flera trådar här på forumet nånstans. hade jag inte varit så trött hade jag länkat några Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
L-S Postad 26 Mars , 2007 Rapport Share Postad 26 Mars , 2007 Finns det en bugg i clienten som gör så att fel kort visas? Jag satt med AQ(trodde jag) vipps hade jag Q5 istället.Eller det är bara jag som inbillar mig ? Det var det sjukaste jag har hört. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoSense Postad 29 Mars , 2007 Rapport Share Postad 29 Mars , 2007 Är det bara jag som inte kommer in på redbets sida just nu. Har ju halva min rulle där och tänkte casha ut lite då det är dax att åka lite skidor i påsk. Men så kommer jag inte ens in på deras jävla hemsida... VAD är problemet?? Anyone? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts