DjLuppy Postad 8 Juli , 2009 Rapport Share Postad 8 Juli , 2009 VIPs * 0,5 har jag hört ska vara vad man rakeat.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
larrah Postad 8 Juli , 2009 Rapport Share Postad 8 Juli , 2009 Nån som använder säkerhetsdosan och kan logga in efter updaten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
himmelsdyk Postad 8 Juli , 2009 Rapport Share Postad 8 Juli , 2009 Någon mer som fått sin RB sänkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 8 Juli , 2009 Rapport Share Postad 8 Juli , 2009 Någon mer som fått sin RB sänkt? Väldigt många. Det finns andra skins som erbjuder bättre RB. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jason Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Nån som använder säkerhetsdosan och kan logga in efter updaten? Har du lyckats lösa det? Jag försökte logga in idag för första gången sen uppdateringen och det fungerade inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BDG1 Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Ni får ringa redbet och be dom stänga av eran dosa. Fungerar inte att använda dosan för tillfället. Sedan får ni logga in med erat lösenord! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Candolim Postad 12 Juli , 2009 Rapport Share Postad 12 Juli , 2009 Bra info som vanligt från Redbet att man måste ringa.Satan vad dryga dom kan vara i supporten ibland och pusta och stöna när man ringer.Fick nästan en utskällning för att dom var tvungna att skicka en ny säkerhetsdosa till mig och sa att det var ett jävla extra jobb för dom.Men nu är det färdigspelat där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pisak84 Postad 15 Juli , 2009 Rapport Share Postad 15 Juli , 2009 man kan tydligen se hur mycket man rejkat nu också , men dom måste "aktivera" den tjänsten? mailade och nu kan jag se under mitt konto, poker, nånting Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaha81 Postad 18 Juli , 2009 Rapport Share Postad 18 Juli , 2009 Jag skapade nyss ett konto hos redbet, men när jag klickar på cashier så säger firefox att sidan har ett "ogiltigt säkerhetscertifikat". Någon annan som varit med om detta? Vad göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 18 Juli , 2009 Rapport Share Postad 18 Juli , 2009 Jag skapade nyss ett konto hos redbet, men när jag klickar på cashier så säger firefox att sidan har ett "ogiltigt säkerhetscertifikat". Någon annan som varit med om detta? Vad göra? "Lägg till undantag", eller nåt i den stilen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaha81 Postad 18 Juli , 2009 Rapport Share Postad 18 Juli , 2009 "Lägg till undantag", eller nåt i den stilen. Jovisst det kan man ju alltid göra.. men ska man verkligen behöva det på en legitim pokersajt? Ingen annan som upplevt detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 18 Juli , 2009 Rapport Share Postad 18 Juli , 2009 Jovisst det kan man ju alltid göra.. men ska man verkligen behöva det på en legitim pokersajt? Ingen annan som upplevt detta? det är långt ifrån bara redbet som lider av detta. jag har sagt till om detta hos skinnet jag samarbetar med, men nätverket tycker inte att detta är något att bry sig om. det finns många anledningar att inte spela hos redbet, men jag tycker inte att detta är en av dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
renad Postad 29 Juli , 2009 Rapport Share Postad 29 Juli , 2009 var har vip-shopen tagit vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MaybePirog Postad 29 Juli , 2009 Rapport Share Postad 29 Juli , 2009 var har vip-shopen tagit vägen? Tror de skrev att den skulle göras om, så den ska komma upp snart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
snelhynda Postad 1 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2009 Visst vet vi alla att dem sänkt till 30% på bossmedia. Men har ändå lirat där litegrann nån som vet när dem betalar ut den? Brukar vara den 1:a, vet inte om det ändrats... MVH Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
renad Postad 29 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2009 Visst vet vi alla att dem sänkt till 30% på bossmedia. Men har ändå lirat där litegrann nån som vet när dem betalar ut den? Brukar vara den 1:a, vet inte om det ändrats... MVH tycker det brukar pendla mellan 1-3:a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jason Postad 3 September , 2009 Rapport Share Postad 3 September , 2009 tycker det brukar pendla mellan 1-3:a Någon som fått det ännu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
drisen Postad 6 September , 2009 Rapport Share Postad 6 September , 2009 Hur gör man för att sätta in pengar på redbet via internetbank om man har seb? Verkar inte vara några problem om man har nordea, handelsbanken eller swedbank, men när jag anger "annan europeisk bank" så får jag bara fram ett iban nummer och en swift code.. vore tacksam om någon kunde förklara för en efterbliven! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wirdheim Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Nån som fått boss utbetalningen ännu ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mark10 Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 (redigerade) . Redigerad 9 April , 2017 av Mark10 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wirdheim Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 kom redan 2/9 för mig Jag fick ju b2b den andra men fick du boss också då ? konstigt då andra klagat också eller blandar du ihop dom ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wirdheim Postad 7 September , 2009 Rapport Share Postad 7 September , 2009 Gjorde det jobbiga och mailade supporten Verkar som boss börjat tjafsa. Har dels sänkt raken som vi redan visste men även satt ett minimegräns på vad som betalas ut med 30 euro alltså minst 100 i rake. Bra info om detta lol Är ju inget problem att uppnå det om man vet det har ju bara ströspelat 1 dag eller nått sånt då det aldrig varit tak förut men då vet man ju framöver. Kass klient o kasst nätverk helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ferna Postad 10 September , 2009 Rapport Share Postad 10 September , 2009 Hur fungerar det nu, jag har rakeback sedan tidigare på redbet 30%, men nu har jag sett att dom startat något vip program med utdelningar osv? Så jag antar att min RB deal försvinner nu då eller? Någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wheelinho Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 VIP-shopen borta? Ska man göra med sin vips då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jason Postad 3 December , 2009 Rapport Share Postad 3 December , 2009 VIP-shopen borta? Ska man göra med sin vips då växla in mot €€€ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts