stugan Postad 23 Maj , 2005 Rapport Share Postad 23 Maj , 2005 gar det att gora en transer till en user pa 24hpoker fran unitbet? Och sen ska man skapa kontot i € eller kommer det kosta vaxlingsavgift anda? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fl0w Postad 24 Maj , 2005 Rapport Share Postad 24 Maj , 2005 Nån annan som inte kan starta klienten för tillfället? Nåt fel i "uppdateringen" säger den... Dessutom är 'Poker' som borta med vinden från Unibet's hemsida. Hmm? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gnuffe Postad 24 Maj , 2005 Rapport Share Postad 24 Maj , 2005 Nån annan som inte kan starta klienten för tillfället? Nåt fel i "uppdateringen" säger den... Dessutom är 'Poker' som borta med vinden från Unibet's hemsida. Hmm? Det där är skumt helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strankan Postad 24 Maj , 2005 Rapport Share Postad 24 Maj , 2005 Ja det är inte alls bra när man nu ska cleara deras bonus här på morgonsidan... Jaja, bara att slappa lite tills det fungerar igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hocer Postad 24 Maj , 2005 Rapport Share Postad 24 Maj , 2005 läste ngn om en bonus på unibet "pokermiljonär" men kan inte hitta mer info om det? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nickoo Postad 25 Maj , 2005 Rapport Share Postad 25 Maj , 2005 Unibets bonus är väldigt givmild måste jag säga. Sätter du in 400 euro och skrapar ihop 100 VIP så erhåller du 100 Euro till kontot. Sätter man sig bara vid 3-4 bord så skrapar man ihop det på 1-2 timmar. Detta har jag nu gjort, men funderar över följande sak: Ska höra med föräldrarna om jag kan öppna konto i deras namn, med ny email-adress och allt och försöka att på så sätt få lite mer bonus.... Min fråga är nu följande: Måste unibet-kontot överrens-stämma med kontokortet vid insättning och måste bankkontot stämma överrens med unibet-kontot vid uttag?? Tacksam för svar om någon vet?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stugan Postad 31 Maj , 2005 Rapport Share Postad 31 Maj , 2005 ska man gora kontot i € eller svenska kronor????? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limpan Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 bara för mig som inte Pokermiljonär funkar för? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 Du tänker på bonuskoden? Vi tar det i bonustråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 15 Juni , 2005 Rapport Share Postad 15 Juni , 2005 Finns det någon maxgräns hur många uttag man kan göra på en viss tid? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pedi Postad 15 Juni , 2005 Rapport Share Postad 15 Juni , 2005 Finns det någon maxgräns hur många uttag man kan göra på en viss tid? Finns ingen begränsning på antal uttag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Epsilon Postad 20 Juni , 2005 Rapport Share Postad 20 Juni , 2005 Jo Hej Undrar helt enkelt vilken den lägsta limiten är på unibet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 20 Juni , 2005 Rapport Share Postad 20 Juni , 2005 Jo Hej Undrar helt enkelt vilken den lägsta limiten är på unibet. €0.25/€0.50 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 23 Juni , 2005 Rapport Share Postad 23 Juni , 2005 När jag trycker på "utbetalning" kommer ingenting upp. Samma sak igår natt. Fler som har samma problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
busen Postad 23 Juni , 2005 Rapport Share Postad 23 Juni , 2005 Fick svar nu: >Dear sir > >you can only make a withdrawal once in a 24hour period. > >Bästa hälsningar från Per > >Unibet Kundservice > >Telefon 0200 - 26 10 00 (gratis) >Telefax 0200 - 26 10 09 (gratis) > >http://www.unibet.com >E-post: info-se@unibet.com > >Kontorsnummer: >Tel +356 2343 1613 >Fax +356 2133 3577 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AoZ Postad 29 Juni , 2005 Rapport Share Postad 29 Juni , 2005 Hur f*N får man reda på sitt bortglömda lösenord för klienten??? Hittar inte detta nånstans!! Kan alltså logga in på unibet, men komemr inte ihåg lösenordet för mitt pokernick... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 1 Juli , 2005 Rapport Share Postad 1 Juli , 2005 Hur fan gör man för att föra över pengar från spelkontot till pokerkontot? (ska spela pokermiljonen finalen på söndag) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vallgrei Postad 1 Juli , 2005 Rapport Share Postad 1 Juli , 2005 Logga in, "poker" i knappraden, därefter "mitt pokerkonto", voila! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Castro Postad 9 Juli , 2005 Rapport Share Postad 9 Juli , 2005 Går det inte att köra moneytransfer mellan 24h-poker och unibet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nevee Postad 15 Juli , 2005 Rapport Share Postad 15 Juli , 2005 Bara mitt Unibet som slocknade nu?? Mitt i en turnering.............. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TigerLou Postad 27 Juli , 2005 Rapport Share Postad 27 Juli , 2005 nån som vet vad som händer med sidan nu?? pokerfliken finns inte på deras hemsida så jag kan itne ladda ner det på jobbet inatt...hur *** ska jag klara av natten på jobbet... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SFN Postad 3 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 3 Augusti , 2005 Ja igår slocknade unibet vid midnatt. Givetvis sker det när 5 man återstår och man är chipleader i en sit n go.. Samtidigt som det fryses så har man fått par i kungar. Sen när man loggar in igen så brukar turneringen poppa fram och vara pausad eller pågå men nu hade den för första gången försvunnit helt.Har aldrig hänt förut. Ringde unibet idag och alla hade blivit krediterade 20 euro( buy in 11) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sherqs Postad 6 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2005 Hur lång tid brukar cash outs till bankkonto ta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 6 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 6 Augusti , 2005 1-3 dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dexy Postad 7 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2005 Någon som vet om Unibet har någon slags bonus överhuvudtaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts