DrRoland Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2006 Unibets egna bord har 200BB medan de borden som delas med prima har 100BB som vanligt. Tror ej om de har någon cashback eller bananer, så jag ser ingen större anledning att spela på unibet överhuvudtaget i nuläget. Spelarna på Unibets egna bord är i huvudsak sportsbetting-kunder och är därför lite sämre än pokerspelare. Kan vara väl värt det en lördagkväll. Jo, men då har man ju problemet med att man inte kan spela primas vanliga bord via ett annat skin samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
S@MU3L Postad 7 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 7 Oktober , 2006 Unibets egna bord har 200BB medan de borden som delas med prima har 100BB som vanligt. Tror ej om de har någon cashback eller bananer, så jag ser ingen större anledning att spela på unibet överhuvudtaget i nuläget. Spelarna på Unibets egna bord är i huvudsak sportsbetting-kunder och är därför lite sämre än pokerspelare. Kan vara väl värt det en lördagkväll. Jo, men då har man ju problemet med att man inte kan spela primas vanliga bord via ett annat skin samtidigt. Fast jag som spelar NL100 i vanliga fall kan ju skotta en lördagkväll på NL600 och hoppas på det bästa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
F.Gump Postad 9 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2006 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PLL Postad 10 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2006 Kan man änvända VIP-poängen till något? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SFN Postad 14 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 14 Oktober , 2006 Kan man möta spelare från Nordic Bet via Unibets sida nu? Är dom på samma nätverk eller skiljer något? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PLL Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 Fan vad drygt att man inte kan få sina bonusar utan att tjata... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab19 Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 Har ej något konto på Unibet men jag skulle vilja komma in och jämföra travodds mot Expekt, men hemsidan har varit blank i tre dagar nu? Fel på den eller på mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tototorsten Postad 17 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 17 Oktober , 2006 Har ej något konto på Unibet men jag skulle vilja komma in och jämföra travodds mot Expekt, men hemsidan har varit blank i tre dagar nu?Fel på den eller på mig? På dej, inga problem för mej i alla fall . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pepperpum Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2006 Fick just ett mail från Unibet: Vi skulle vilja ge Dig $50 så fort Du tjänat ihop 300 VIP-poäng. Efter intjänade 75 VIP-poäng ger vi Dig $10. Efter intjänade 175 VIP-poäng ger vi Dig $15. Efter intjänade 300 VIP-poäng ger vi Dig $25. (Samtliga utbetalningar sker direkt till Ditt pokerkonto) Någon som vet vad som gäller? 25 eller 50$? ps.Jag vet att jag borde fråga unibet själva men när jag precis hade skapat mitt konto så lyckades jag med bedriften att tappa bort mitt lösenord. Jag har mailat dem flera gånger utan att få svar så det känns som att det går fortare att fråga här på pf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FraXioN Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2006 Fick just ett mail från Unibet: Vi skulle vilja ge Dig $50 så fort Du tjänat ihop 300 VIP-poäng. Efter intjänade 75 VIP-poäng ger vi Dig $10. Efter intjänade 175 VIP-poäng ger vi Dig $15. Efter intjänade 300 VIP-poäng ger vi Dig $25. (Samtliga utbetalningar sker direkt till Ditt pokerkonto) Någon som vet vad som gäller? 25 eller 50$? ps.Jag vet att jag borde fråga unibet själva men när jag precis hade skapat mitt konto så lyckades jag med bedriften att tappa bort mitt lösenord. Jag har mailat dem flera gånger utan att få svar så det känns som att det går fortare att fråga här på pf. Fick också samma mail och reagerade på samma sätt. 300 VIP för $25 är ganska värdelöst, men 300 VIP för $50 är ju bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jezaja Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2006 Det är väl förmodligen så att du får $50 totalt men i ettapper på $10, $15 och $25. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pepperpum Postad 25 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 25 Oktober , 2006 Ja, nu ser jag ju att det är helt självklart! Tack för svaret, både på min skrivna fråga och på varför jag inte är en bättre spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 28 Oktober , 2006 Rapport Share Postad 28 Oktober , 2006 Eftersom Unibet har bytt till Prima så gäller inte mycket av infon i den här tråden, så vi fortsätter i en ny... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts