Gå till innehåll

SAJT: PacificPoker.com


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 466
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag hade lite strul med att registrera mig, programmet kraschade mitt när jag höll på att skriva in mina uppgifter, så jag ville inte skapa ett nytt konto då det stod att nicket jag använde första gången registrerats och de gillar antagligen inte att man reggar sig flera gånger, om det ens går när man skriver in samma uppgifter.

 

Så då kontaktade jag supporten. Någon timma efter mitt mail får jag ett autosvar där det står att de förhoppningsvis svarar på min fråga inom 48h, men att det kan ta lite längre tid.

 

48h!!!? Det är ju tokdåligt :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I den gamla klienten är settingsknappen i lobbyn, men man kan bara välja om ljudet ska vara av eller på. Den där nya klienten har jag inte sett till...

 

 

Är det någon mer än jag som har enorma problem med att man tappar kontakten med servern?

Det har blivit värre den senaste tiden och nu kan jag inte spela minst fyra av händerna varje runda. Det förstör ju spelet totalt.

Det verkar drabba vissa andra spelare också, men inte alla. Jag förstår inte vad det beror på...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, jag läste det och har laddat ner klienten flera gånger utan att få den nya. Jag började fundera på om du kanske drev med oss :?

Det verkar i alla fall vara mindre än 50% chans att få den nya...

 

Är det förresten någon som har testat att köra javaklienten under Linux?

Macversionen verkar fungera ganska bra förutom att det inte går att skriva något.

Chatten klarar man sig utan, men det är störande att man inte kan ange hur mycket pengar man vill ha vid bordet utan måste ta med sig hela sin bankroll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag skulle också vilja veta ifall de har kvar deras totalt megastörda system i turneringarna kring blindar och det här med pauserna (tiden som pausen tar tas från en blindperiod). Ifall de har lyckats ordna det kan man ju börja lira turneringar där igen...

 

Är det fortfarande lika fett värde i de dagliga 30k-turneringarna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härlig klient de har Pacific! Och sån härlig humor deras programmerare har!! :lol::lol: Jag spelade en headsupturnering och passade på att chatta med motståndaren och passade då på att betta o göra rereraise preflopp med mina 53off då de lagt in snabbtryck för kommandona och då använder bokstäver för det!!! Så när jag skrev i chatten skickade jag även kommandon... Sen att floppen kom K53 o jag vann massa chips o killen tyckte mitt spel var såååå sjuuuukt preflopp gör det ju ännu roligare. Jag berättade för honom vad som hänt o han berättade att han foldade en hand på samma sätt.

 

Visst är de goa gubbar som mekar klienten på Pacific? Sån skön humor ska inte föraktas! Hade de lagt in det på funktionstangenterna så hade ju inte det här practical joket slagit lika väl ut...

 

:lol::lol::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I nya versionen kan man stänga av action tangenterna.

 

Corax, tror du är tilldelad ny/gammal via ip eller liknande, har inte att göra med hur många gånger du laddar ner att göra... (om det där med 50% av kunderna tramset som supporten snacka om stämmer överhuvudtaget).

 

Själv skrev jag "brev" till deras support o sa att får inte ja nya ombedelbums så spelar jag någon annanstans tills nya blir officiell (nästa nedladdning så fick ja nya, tack tack).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I nya versionen kan man stänga av action tangenterna.

 

Corax, tror du är tilldelad ny/gammal via ip eller liknande, har inte att göra med hur många gånger du laddar ner att göra... (om det där med 50% av kunderna tramset som supporten snacka om stämmer överhuvudtaget).

 

Själv skrev jag "brev" till deras support o sa att får inte ja nya ombedelbums så spelar jag någon annanstans tills nya blir officiell (nästa nedladdning så fick ja nya, tack tack).

 

Ja nu har jag provat att 7 ggr avinstallera och hämta hem, både från 888 o från pacificpoker men jag får samma gamla version hela tiden. Får ge mig på supporten nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Chattat med Paul G på supporten o han vägrar att ge mig 2.14 som är nya versionen (jag har 2.13). 2.14 har fel i sig o ska ev släppas i slutet på månaden sa han. Jag får inte reda på vad det är för buggar som den har. Testperiooden är över sa han o därför får inga nya kunder denversionen innan de har avlusat den före release. Jag var ganska påstridig men det var lönlöst med Paul G i alla fall...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur ligger det till med bonusen nu igen, nån som kan förklara?

 

1. Hur många "comp points" måste man uppnå om man fick $100 i bonus och vill göra ett uttag av dessa?

 

2. Pengar utöver $100 får fritt tas ut om man vill?

 

3. Huvudsaken att man har minimum $100=Bonus på kontot?

 

:D

 

/PeO

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...