Se7en Postad 1 September , 2005 Rapport Postad 1 September , 2005 2 frågor som dök upp i huvudet direkt. Börjar domännamnen sina, och hur mycket fick de betala för att inte hamna bland "övriga pokersajter" Citera
QoS Postad 1 September , 2005 Rapport Postad 1 September , 2005 1. No shit... 2. Det kostar dom en massa prylar, typ 3 mp3-spelare och en en del kul prylar under hösten. - QoS Citera
HeyJohan Postad 1 September , 2005 Rapport Postad 1 September , 2005 Visst är det så att domännamnen sinar. När vi för drygt ett år sen letade namn gicks det igenom runt 300 stycken som alla visade sig vara upptagna. När vi fick förslaget Heypoker fastnade vi dock för det direkt eftersom det går att använda på alla marknader och är hyfsat lätt att komma ihåg. Vi funderar på att starta en regional site för norra Sverige som ska heta HäjPoker.nu /Johan Citera
SpaderKing Postad 1 September , 2005 Rapport Postad 1 September , 2005 Visst är det så att domännamnen sinar.När vi för drygt ett år sen letade namn gicks det igenom runt 300 stycken som alla visade sig vara upptagna. När vi fick förslaget Heypoker fastnade vi dock för det direkt eftersom det går att använda på alla marknader och är hyfsat lätt att komma ihåg. Vi funderar på att starta en regional site för norra Sverige som ska heta HäjPoker.nu /Johan Du skriver 'vi' ganska ofta... vilka är 'vi'? Vem står bakom sajten? Ljusskygga personer? Citera
HeyJohan Postad 1 September , 2005 Rapport Postad 1 September , 2005 SpaderKing: Absolut inte. Vi är tre privata investerare som äger siten till 100% och har viss utvecklingsverksamhet baserad i Sverige via bolaget Hey Poker AB. Har du vägarna förbi Stockholm någon gång så skicka ett PM så kan vi träffas över en lunch och presentera oss närmare. Det finns ett dilemma med att vara hyfsat ny i branschen och inte fått visa upp sig i intervjuer i Dagens Industri och liknande media vilket kan göra att man uppfattas som okänd och därmed kan även ljusskygg. Jag antar att vi får helt enkelt göra det vi kan för att vinna ditt förtroende och bevisa att vi har rent mjöl i påsen. Mvh Johan Citera
wedo Postad 1 September , 2005 Rapport Postad 1 September , 2005 Jag har för mig att för några veckor sedan då jag letade vettiga B2B-siter så surfade jag in på er sida och tyckte VIP-shoppen såg trevlig ut. Men sen såg jag en text "We do not allow players from sweden". Stämmer detta? Och i så fall, vad har ändrats? Var det så att ni var baserade i sverige och har nu flyttat? Citera
HeyJohan Postad 1 September , 2005 Rapport Postad 1 September , 2005 wedo: Ska försöka svara utan att bli allt för rörig. Det finns 2 anledningar till att vi tidigare inte har tillåtit svenska spelare: 1. Det juridiska läget var lite oklart, men tack vare ett antal timmars utredande av jurister vet vi nu exakt vad som gäller och kan därmed även öppna för svenskar. 2. Siten är gjord med tanke på marknader utanför Skandinavien och vi har ärligt talat steppat på tå runt den svenska då vi inte har känt oss säkra på hur den skulle mottas. Svenskarna är väldigt kräsna och framförallt väldigt medvetna om vad det är som gäller just i pokervärlden. För två veckor sen kände vi oss mogna och öppnade då för svenskarna också. Citera
SantaClawzz Postad 2 September , 2005 Rapport Postad 2 September , 2005 Vilken tid på dygnet finns det fulla 2/4 FL fullringsbord? Det verkar väldigt snålt med FL spelare överhuvudtaget på de högre nivåerna. Citera
jackbalsam Postad 3 September , 2005 Rapport Postad 3 September , 2005 Hur ofta uppdaters Vip-poängen. Har spelat 3 025/050 bord i två timamr och det står att jag ahr 39 VIP-poäng. Antingen uppdateras den segt eller så kommer den här bonusen bli jobbig att cleara. Citera
Skanke Postad 3 September , 2005 Rapport Postad 3 September , 2005 Vilken tid på dygnet finns det fulla 2/4 FL fullringsbord?Det verkar väldigt snålt med FL spelare överhuvudtaget på de högre nivåerna. Alldrig Citera
Dark2 Postad 3 September , 2005 Rapport Postad 3 September , 2005 Hur ofta uppdaters Vip-poängen. Har spelat 3 025/050 bord i två timamr och det står att jag ahr 39 VIP-poäng. Antingen uppdateras den segt eller så kommer den här bonusen bli jobbig att cleara. Beror på att dom flesta potterna på 0.25/0.50 inte är över 10euro om du kör FixedLimit. Men kör du NL är det lite flera händer. Citera
jackbalsam Postad 3 September , 2005 Rapport Postad 3 September , 2005 Hur ofta uppdaters Vip-poängen. Har spelat 3 025/050 bord i två timamr och det står att jag ahr 39 VIP-poäng. Antingen uppdateras den segt eller så kommer den här bonusen bli jobbig att cleara. Beror på att dom flesta potterna på 0.25/0.50 inte är över 10euro om du kör FixedLimit. Men kör du NL är det lite flera händer. Spelar NL. Men ska det inte räcka med att potten rakas? Värdelöst om det är en minimum gräns på $10. Citera
Lantash Postad 3 September , 2005 Rapport Postad 3 September , 2005 Hur ofta uppdaters Vip-poängen. Har spelat 3 025/050 bord i två timamr och det står att jag ahr 39 VIP-poäng. Antingen uppdateras den segt eller så kommer den här bonusen bli jobbig att cleara. Beror på att dom flesta potterna på 0.25/0.50 inte är över 10euro om du kör FixedLimit. Men kör du NL är det lite flera händer. Spelar NL. Men ska det inte räcka med att potten rakas? Värdelöst om det är en minimum gräns på $10. Ja detta är värdelöst med det är väl så på alla i B2B nätverket. Citera
Dark2 Postad 3 September , 2005 Rapport Postad 3 September , 2005 jo riktigt dåligt. Tycker alla raked händer borde bli en VIp eller åtminstonde en halv tycker man så att vi små spelare också kan få någon bonus. Citera
jackbalsam Postad 3 September , 2005 Rapport Postad 3 September , 2005 Så det är i princip lönlöst att cleara den här bonusen om man inte spelar i alla fall NL05/1? Citera
Dark2 Postad 3 September , 2005 Rapport Postad 3 September , 2005 Borde väl gå på NL 0.25/0.5 och FL 0.5/1 och högre. Citera
SantaClawzz Postad 3 September , 2005 Rapport Postad 3 September , 2005 Vilken tid på dygnet finns det fulla 2/4 FL fullringsbord?Det verkar väldigt snålt med FL spelare överhuvudtaget på de högre nivåerna. Alldrig Hej då heypoker, blir till att ta ut stålarna Ska kolla sånt här INNAN jag reggar mig och sätter in stålar nästa gång.. Citera
Dark2 Postad 3 September , 2005 Rapport Postad 3 September , 2005 inte tänkt att gå ner någon nivå och spela flera bord? Citera
TjockisBagarn Postad 3 September , 2005 Rapport Postad 3 September , 2005 heypoker har inga frirullar va? Citera
HeyJohan Postad 3 September , 2005 Rapport Postad 3 September , 2005 TjockisBagarn: Jo visst har vi det. Nästa går av stapeln inatt 0430 och är en Soko PL-turnering. Kolla i tournaments-fönstret i klienten så hittar du dem. Vi kommer även att lägga upp en lista med alla freerolls i en speciell meny på siten under kommande vecka. Mvh Johan Citera
emilio_barzini Postad 4 September , 2005 Rapport Postad 4 September , 2005 Hur ofta uppdaters Vip-poängen. Har spelat 3 025/050 bord i två timamr och det står att jag ahr 39 VIP-poäng. Antingen uppdateras den segt eller så kommer den här bonusen bli jobbig att cleara. Beror på att dom flesta potterna på 0.25/0.50 inte är över 10euro om du kör FixedLimit. Men kör du NL är det lite flera händer. Spelar NL. Men ska det inte räcka med att potten rakas? Värdelöst om det är en minimum gräns på $10. HEY!!! Är det en minimumgräns på 10€ på varje pott för att det ska bli VIP ???? Citera
Papa Kubo Postad 4 September , 2005 Rapport Postad 4 September , 2005 HEY!!!Är det en minimumgräns på 10€ på varje pott för att det ska bli VIP ???? Japp. Citera
robster80 Postad 4 September , 2005 Rapport Postad 4 September , 2005 Är det bara jag som är helt bakom.. Hur laddar man ner själva pokerklienten. Har skapat konto och satt in pengar men hittar inte vart man laddar ner programmet. Citera
robster80 Postad 4 September , 2005 Rapport Postad 4 September , 2005 Okej, nu hittade jag det. Man fick ju skirva in adressen manuellt, inte använda sig av länken från pokerforum. Citera
HeyJohan Postad 4 September , 2005 Rapport Postad 4 September , 2005 Robster80: Ledsen att jag inte hann på att besvara din fråga. Klienten kan du även ladda ner från http://www.heypoker.com via pratbubblan med texten 'Download' eller använda den här länken: http://download.b2bpoker.com/client/hey/heysetup.exe Mvh Johan Citera
Recommended Posts