Gå till innehåll

Jobbigaste/gapigaste spelaren?


Swede

Recommended Posts

  • Svars 58
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jobbigaste svenska livespelaren är Peter "Fläkten" H

...

jobbigaste men samtidigt trevligaste!

Ligger något i det.

Han är supertrevlig - förutsatt att man får gå in i ett knäpptyst rum i tio minuter varje timme. :)

Det var så länge sedan jag träffade honom att jag glömt bort fläkten.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Han är väl inte 10år gammal? Han är gammal nog att veta hur man bör uppföra sig.

 

Först ska jag säga att jag tycker han är irriterande, och jag skulle faktiskt skrika "shut the fuck up" om jag satt vid bordet. Men, om ingen har sagt till honom att inte göra så sen han var liten så är det inte konstigt att han inte tycker det är fel nu. Han kanske tänker efter nu efter all dålig publicitet han har fått.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, Paul "Quack Quack / Quasimodo" Magriel... Han är ju lite läskig.

Men annars tycker jag de mest irriterande spelarna är dåliga förlorarna, som alltid klagar på hur de åkte. "Hur kunde han göra si och så, när jag gjort si och så?! Vilken idiot! Bla bla, bli bli..."

 

Jag tycker däremot inte det är fel att en del använder "trashtalk" som en del av sitt spel (som Tony G, Scotty och Co.), så länge de kan ta en förlust som en man.

Såg t.ex. Paul "eskimo" Clark åka ut mot James Sousa i årets WSOP. Han vägrade skaka hand med Sousa och gick bara där ifrån. Sånt kan irritera mig mer än en spelare som är gapig och högljudd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...
Sam Griese

 

Menar du Sam Grizzle? Sällan har jag hatat nån så stark efter att bara sett honom på TV i några minuter. Fattar inte vad det är för snubbe heller, han verkar ju vara en förlorande pokerspelare (känd fisk vid highstakesbord i Vegas) så jag undrar vad han får pengarna ifrån.

 

Blev glad när Phil Hellmuth slog ut honom. Jag älskar Phil Hellmuth. Jag skulle vilja adoptera honom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...