Gå till innehåll

Jobbigaste/gapigaste spelaren?


Swede

Recommended Posts

Jag undrar vem ni anser ar den jobbigaste/gapigaste splaren ute i proffstouren. Jag har tyvarr inte fatt sitta vid samma bord som en annu (har dock spelat pa samma bord med en "bracelet" i en turnering och slog ut honom) och antar att det inte ar sa manga pa detta forumet som gjort det heller.

 

Men vi kan val anda diskutera ;-)

 

Min lista foljer - utan nagon rangordning:

 

Mike Matusow

Sam Griese

Phil Hellmuth (gnaller for mkt)

Mattias Andersson (hade tiltat pga hans utspel :-))

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 58
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det var nån fransman på finalbordet av WPT i Paris som visades på TV nu i somras. Han måste väl samlat på sig poäng för att komma med i den här listan?

 

Jag tror du tänker på Australiensaren (eller om det var från Nya Zeeland han var kanske? Kommer inte på vad han hette dock...)

 

Men den killen och Phil Hellmuth är lite jobbiga

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var nån fransman på finalbordet av WPT i Paris som visades på TV nu i somras. Han måste väl samlat på sig poäng för att komma med i den här listan?

 

Det är nog Tony G du tänker på. Som du ser har han redan hittat till denna lista ett par gånger :)

 

Jag är ett grymt anti-fan av Mike Matusow! Skrikig, otrevlig och allmänt dryg. Den förolämpningssalva han attackerade Greg Raymor med i wsop finals del 4 borde fan ha bestraffats på något sätt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gus Hansen, han är väl ingen gapig kille? =) kanske fick han lite för mycket tur när man såg han på WPT nyligen. men absolut inte någon som den där jävla irriterande Tony G.. hade nog gett han på käften om jag vore wassberg. Han satt ju bredvid Tony G. t o m lederer lackade ur och var grinig på tony.. helt klart ju!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag hade lagt hela min bankroll vid ett bord bara for att kunna fa sitta mellan Heellmuth och Sam Griese. Forra arets WSOP var ju Top Entertainment ;-)

 

har inte garvat sa mkt pa lange som nar de tva var pa samma bord.

 

Oooh fan...sveddes nåt hål i plånboken då månntro?

 

better rephrase myself: Jag hade KUNNAT lagga hela min BR... ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...