Juzam Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Postad 28 Augusti , 2005 Ni som lirat seriöst på nätet i några år, kan ni svara på hur mycket lättare det är att vinna numer? All uppmärksamhet kring pokern måste ju ha fått många att verkligen försöka lära sig poker, vilket iofs aldrig väger ner all fisk. * Flytt till Allmänn - QoS * Citera
Djens Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Postad 28 Augusti , 2005 jag tyckte faktiskt det var lättare för 2-3 år sen (Iaf på pacific) Och då spelade jag iofs bara fixed, men utan att ha läst böcker och att vara en speciellt bra spelare så plussade jag på 2/4 fixed.. Citera
Juzam Postad 28 Augusti , 2005 Författare Rapport Postad 28 Augusti , 2005 Jag förstår inte riktigt flytten.. men det är väl bara bra iofs. Mer häng här.. Citera
QoS Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Postad 28 Augusti , 2005 Tanken med Onlinepoker är sajt och eventsnack, andra strategi frågor tas här. Tyvärr är namnet "Allmän Pokerteori" inte helt optimalt. Nog om modereringen, ta gärna det i "Om POKERFORUM.nu", annars så fortsätter vi snacket om on topic. Enjoy! - QoS Citera
lethe Postad 29 Augusti , 2005 Rapport Postad 29 Augusti , 2005 Ring games var lättare för ett år sedan. Det fanns många fler superlösa spelare. Turneringsspel tycker jag blir lättare och lättare. Det verkar som om de flesta nybörjarna hugger in på turneringar idag. Kan ju ha något med TV att göra kanske... Citera
Recommended Posts