Gå till innehåll

Rapport om spam i PM till Moderatorerna!


gdaily

Recommended Posts

  • Svars 154
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kom i PM från "Crispo"

 

Tjaa, läste och tyckte det verkade som att du och jag grindat på ungefär lika länge. Vore skoj att snacka lite poker med nån på samma nivå på msn, byta lite erfarenheter osv. Adda gärna på: jonas.poker@hotmail.com

Annars lycka till me pokern

Tjao

 

 

Luktar scammer :-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...
Tjenare!

 

Läste att du var intresserad av en bra sign on bonus deal samt rakebackdeal. Är IPN och 24h nätverken någonting för dig? Är de några nätverk som du skulle kunna tänka dig att spela på?

 

Jag kan erbjuda bra sign on och rakeback dealar på båda (genom samma pokersite). Sidan använder sig av pund, USD, EURO!

 

OM, minsta intresse finns tveka inte att höra av dig. Du kan nå mig på spamfitta@gmail.com eller via privata meddelanden här på pokerforum.nu!

fire.gif

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom i PM från "Crispo"

 

Tjaa, läste och tyckte det verkade som att du och jag grindat på ungefär lika länge. Vore skoj att snacka lite poker med nån på samma nivå på msn, byta lite erfarenheter osv. Adda gärna på: jonas.poker@hotmail.com

Annars lycka till me pokern

Tjao

 

 

Luktar scammer :-(

 

Fick exakt likadant från samma user.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 5 months later...
Fick samma från betfart. Har ni redan bannat honom, eller är det samma kille som spammat förut och ni har censur på han pm från början?
Samma kille, några nya nick per dag. Rolig aär att vi tömmer PM-brevlådorna från hans skickade PM så fort vi får reda på att han PMat någon, dvs han får väldigt lite ut av sitt arbete.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma kille, några nya nick per dag. Rolig aär att vi tömmer PM-brevlådorna från hans skickade PM så fort vi får reda på att han PMat någon, dvs han får väldigt lite ut av sitt arbete.

 

Hehe, ok. Bara en till fråga: Tog ni bort hans pm från min box nu. Kommer ihåg att jag noterade att det var censurerat men inte borttaget och funderade på att ta bort det men tror aldrig jag gjorde det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mottagare: stonethailand, stormis, sundbop, tanten, Tappen, True, TwoHeadedBoy, two_aces, Underbarnet, vonsirpe, Vrakman, WokadGnu, worim, wyyyxz, xplosivo, ypsil0n, z-z, Zamora25, Zarec, ztranger, zzpike, önik, _zed_

 

Idag, 16:39

mickekalla

PSE_NORMAL

 

 

Reg.datum: Oct 2008

Inlägg: 0 Hej!

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Hej

 

Jag har 2 unika dealer till dig

 

46% rb hos Party Poker

och 25% rb hos everestpoker

 

Vid intresse maila

*********@gmail. com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mottagare: gEeWhiZm8, Gilead, grebgokz, green__, grillkorven, GruGloG, Grävlis, Gugster, Gungan, handmadegod, Hasselby, hasselhoff, HeavyM, heltok, hoppamera, hose, hotinthecity, Hunden_Leif, iamivar, Illvillja, InteEnGångTill, ironmaiden, Isabella_22, isak78

 

post_old.gif Igår, 16:18 tiltingfulltime vbmenu_register("postmenu_", true);

PSE_NORMAL

 

Reg.datum: Oct 2008

Inlägg: 0

 

icon1.gifHej!

Hej

 

Jag har 2 unika dealer till dig

 

46% rb hos Party Poker

och 25% rb hos everestpoker

 

Vid intresse maila

*********@gmail. com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

FroggyGroggy

 

 

Reg.datum: Jul 2006

Inlägg: 1 lirar du på ipoker?

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

tyckte jag såg att du lira på ipoker? Ifall så kan jag erbjuda dig en jättbra deal. Om det låter intressant adda mig på msn. eller icq .. =) helt klart värt det.

 

/Mikael

 

.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...