Gå till innehåll

Rapport om spam i PM till Moderatorerna!


gdaily

Recommended Posts

På några andra forum jag är medlem på förekommer ett flitigt spammande i PM, om till exempel rakeback och signup-erbjudanden.

 

Vill göra alla potentiella spammare medvetna om vår policy att spam är absolut förbjudet. Vi kommer att försöka få er avstängda som affiliates hos berörda sajter om ni spammar.

 

Ni som råkar ut för spam i PM på POKERFORUM.nu, vänligen PMa en kopia av PM:et till en Moderator så kan vi stoppa detta irriterande beteende tillsammans!

 

/Ola

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 months later...
  • Svars 154
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

vänligen PMa en kopia av PM:et till en Moderator så kan vi stoppa detta irriterande beteende tillsammans!

/Ola

 

Är det inte bättre att vi använder denna tråden och klistrar in spammet i? Dels slipper ni moderatorer få era inboxar nedsmutsade, dels hänger vi ut packet som skickar sånt till allmän åskådan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

H4j vill du tjäna pengar kontakta mig på msn xxx@xxx.xxx

Fick detta och skrev till svar att nej det gör jag redan på pokern.

Vad bra, adda mig på msn så kan vi snacka skrev han sen.

 

Jag adda bara för att höra lite och han ville att jag skulle sätta in pengar på en pokersite till honom, han skulle givetvis sätta in pengar på mitt bank konto och ge mig nån 100 lapp för besväret. Han hade inte fått sitt VISA kort nämligen...du får väl vänta då! Nä det orka han inte han ville spela nu, han hade vunnit 15 000sek på poker han var så sugen. Han vann $900 i en freeroll med 10.000 pers sen satte han sig och lira 1/2 och spela upp till $2000 sen casha han ut allt. Sen visade det sig att han bara var 16 år efter jag "förhört" honom mera. Jag har vunnit 18 000sek sa han bara sådär....så att jag skulle förstå att han var seriös och en "bra" pokerspelare. Jaha sa och? -vadå och? Ja vad har dina vinster med saken att göra. Du tror inte jag kan spela poker, bla bla blev svaret typ.....Han ville verkligen få mitt konto nr och få pengar insatt så han kunde spela mer. Kunde till och med ge mig dem i handen om jag bodde i Sthlm.

 

Läs och njut......

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Från: Capablanca

Till: baloobas

Skrivet: 2006-02-01 10:33:22

Ämne: prima

Hej

Är du intresserad av att spela på prima nätverket med 45% i rakeback?

Jag tjänar 200 dollar per dag bara i rakeback!

Skicka i så fall ett privat meddelande till mig med eventuella frågor och din emailadress så skickar jag dig informationen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick nyss detta spam.

 

Hej!

Börja spela på http://www.XXX.com och använd signupcode gkoss45 så får du 30% extra på din första insättning och ett mycket förmånligt cashbacksystem som inebär att du får tillbaka pengar på antalet spelade händer.

 

Ha de!!

 

Klaga inte, killen ger ju dig pengar för att besöka porr ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Från: Twan777

Till: Albert

Skrivet: 2006-02-19 00:30:49

Ämne: Pokerskolan ger bort pengar på b2b nätverket , Vi har i samm Citera meddelande

Pokerskolan ger bort pengar på b2b nätverket , Vi har i sammarbete med hela nätverket ett avtal. Hela avtalet går ut på att alla nya och resterande kunder får en signup bonus på 100% direkt utan olika krav med vip points upp till 500€. Och resterande kunder får 500€ om ni har 5000vip points. Det ni måste göra är att skicka ett mail till pokerskola@yahoo.com med erat användarnamn och lösenord, När jag gått in och bekräftat att ni har 5000vip points eller en ny deposit kommer jag skicka er 500€ från mitt blivande b2b account

 

 

 

MVH

 

Pokerskolan

 

http://www.pokerskola.se

 

 

Albert tillägger: Lite humor över det hela tycker jag. Användarnamn och lösenord ska skickas iväg och då får man pengar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...