Gå till innehåll

Rapport om spam i PM till Moderatorerna!


gdaily

Recommended Posts

  • 5 weeks later...
  • Svars 154
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hej

 

Jag har blivit erbjuden 20% EXTRA Vip Cashback Gold på ett B2b skin och kan faktiskt erbjuda detta till andra.

 

Dvs du får VIP Cashback GOLD (som alla kan få på vilket B2Bskin som helst) men utöver detta får du även 20% ytterliggare i cashback.

 

Är du intresserad så skicka ett PM till mig!

 

Mvh Muppetimupp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 months later...

Han började med att berätta att han kände någon som kände mig och han ville ha tips om hur man ska spela sng och hur stort inköp man ska ha.

Personen han påstod sig känna som känner mig säger att han har inte en susning om vem limpafton är.

Efter ca 3 pm börjar han...

Jag har bara kontanter på mig gillar inte att fråga andra om det men du har ingen möjlighet att låna mig 100$ sålänge tills jag antingen vunnit upp eller fixat in pengar på banken. :/ Du kanske inte har råd heller. Aja svara om du känner för de :)
Spam eller inte... men okända tiggare som vill låna pengar gillar jag INTE!
Om jag någonsin haft något att göra med killen så ok, visst. Men nu känns det enbart som ett nigeriabrev.

 

QoS, spank his ass

Just så!

/C

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...

Från gibsa:

 

 

Tjena!

 

Har förstått att du spelar på Bestpoker, som hör till Ongamenätverket. Vet inte om du redan spelar med rakeback, men jag tänkte ge dig ett litet förslag.

 

Börja spela på spam spam spam

 

Om du är intresserad, tveka inte på att kontakta mig!

 

MVH Jacobgibsa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

BillyCo

 

Reg.datum: Jul 2005

Ort: Växjö

Inlägg: 81

 

Standard Tjena,

Sugen på att börja lira på Ongame-nätverket? Jag är affiliate hos Pokerloco och kan erbjuda löpande $1000-bonusar som motsvarar runt 55-60% rakeback för en NL1000-spelare.

 

Hör av dig om du är intresserad och lycka till vid borden!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Fick följande spam igår från jpoffsuit:

 

 

jpoffsuit

 

 

Reg.datum: Sep 2007

Ort: umeå

Inlägg: 0 Förhöjd Rakeback!

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Hejsan!

 

Jag kan erbjuda dig BETYDLIGT mer Rakeback/Bonus än vad du möjligtvis har idag!.

 

Jag berättar gärna mer via Msn.

 

Om du inte använder msn kan du skicka meddelande här till mig.

 

Intresserad?

 

Hör gärna av dig så fort som möjligt!

 

MVH André

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Jag är affiliate och kan erbjuda bra bonusar åt dig om du vill börja spela på Ongame-nätverket.

 

Bonusarna är löpande och innebär 63% rakeback för en turneringsspelare och runt 50% för en cashgame-spelare. Går även att få

ännu bättre bonusar om du är en storspelare.

 

Kommer inte ha möjlighet att svara här så skicka ett mail till: om du är intresserad.

 

_________________________________________

 

Banna Tomten (=

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Jag är affiliate och kan erbjuda bra bonusar åt dig om du vill börja spela på Ongame-nätverket.

 

Bonusarna är löpande och innebär 63% rakeback för en turneringsspelare och runt 50% för en cashgame-spelare. Går även att få

ännu bättre bonusar om du är en storspelare.

 

Kommer inte ha möjlighet att svara här så skicka ett mail till: taxfreepoker@affehora.se om du är intresserad.

 

_________________________________________

 

Banna Tomten (=

Fick precis samma PM.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 month later...

"

joj80 vbmenu_register("postmenu_", true);

 

Reg.datum: Aug 2006

Inlägg: 6

 

icon1.gifhemlis=)

kan du skicka :smile: sen password.. till mig reggar jag mig.. kanske du och på final bordet=))

vore underbart great..

 

hälsningar Jon"

 

Vet inte om detta är spam eller inte. Ingen jag känner i alla fall...

Fick detta i PM.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

eftersom det tydligen PM:as till alla så är de väl lika bra att lägga upp här :D

får väl nån mod städa bort personer o olämpligheter

 

Privat meddelande: Erbjudande! Mottagare: Beppe, Blaabar, blobben, Bodinarn, Bonumm, Borka, Bozzzo, brainslicer, Broccoli, Bubbla, Bumbiii, bumpie, bylowbylow, CalleAA, carromalmoe, CecceH, cg, Chofritz, cluelessrookie, Colderose, Crappy, Crespo, dafgaard, dahlstroem, dandelion169

post_old.gif Idag, 22:19 KeyserSoeze vbmenu_register("postmenu_", true);

 

Reg.datum: Jul 2007

Ort: Vänersborg

Inlägg: 0

 

icon1.gifErbjudande!

Tjena!

 

Trött på att lira med dålig deals?

 

Jag har ett erbjudande som kommer att ge tillbaka massiva 52 % av din totala rake varje månad!

 

Erbjudandet gäller på Red Kings ( www.redkings.com ) – som är en del av det välkända nätverket Ongame.

 

Erbjudandet är tidsbegränsat! Om du är intresserad hör gärna av dig snarast!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Erbjudande!

Tjena!

 

Trött på att lira med dålig deals?

 

Jag har ett erbjudande som kommer att ge tillbaka massiva 52 % av din totala rake varje månad!

 

Erbjudandet gäller på Red Kings ( http://www.redkings.com ) – som är en del av det välkända nätverket Ongame.

 

Erbjudandet är tidsbegränsat! Om du är intresserad hör gärna av dig snarast!

 

/Mvh Anders Bjarnesson

 

Kontakt: jagskaaldrigmerspammapapf@muppilainen.com

 

ban +1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mottagare: dahlstroem, Fjonkan, Jakelamotta, lanzinghkronha, ztranger

Idag, 23:07

Smashing

 

Reg.datum: Dec 2007

Ort: Oslo

Inlägg: 0

 

Standard Hej,

Jag är affiliate och kan erbjuda bra bonusar åt dig om du vill börja spela på Ongame-nätverket.

 

Du kan välja mellan att få löpande $100, $200, $500 eller $1000-bonusar. När du är färdig med en bonus startar en ny upp automatiskt. För att klara respektive bonus krävs det 1000, 2000, 5000 och 8 000 Player Points. När du köper in dig till turneringar/sit n gos får du 5 PP per rakead dollar.

 

Om du t.ex väljer $1000-bonusar rakear du $1600 och får $1000 tillbaka. Det innebär en rakeback på 62,5%. Vid cashgame blir rakebacken något lägre beroende på vilken nivå du spelar på. Du har 45 dagar på dig på varje bonus.

 

Jag kommer inte ha möjlighet att svara på meddelanden här så om du är intresserad går det utmärkt att maila mig på adressen:

xxxxxxxx@gmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...