RodgeOne Postad 11 November , 2006 Rapport Share Postad 11 November , 2006 Från: gdailyTill: @ntonius Skrivet: 2006-10-05 19:26:43 Ämne: Gratis porr Besök http://www.free6.com, grymt sköna bilder och filmer. P.S Skriv inte det här i forumen, dom andra moderatorena blir så sura då. D.S //gdaily Tänkte precis fråga vad som händer om nån med ett par tusen posts skulle spamma, ban känns avlägset va? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 11 November , 2006 Rapport Share Postad 11 November , 2006 Tillsägelse verkar troligare, men det beror på hur illa det är. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Magnum Postad 11 November , 2006 Rapport Share Postad 11 November , 2006 Hittade denna i korgen nu. hu1234 Till: Magnum Skrivet: 2006-11-11 03:21:07 Ämne: free 100$ bet http://www.hu1234ärenmupp.com Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Reaper Postad 11 November , 2006 Rapport Share Postad 11 November , 2006 Från: lvxiaoxia1234 Till: Reaper Skrivet: 2006-11-11 06:14:54 Ämne: ferr 100$ bets "www.affälänk.nu" Gissar att jag inte är ensam om att ha fått denna Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Reaper Postad 11 November , 2006 Rapport Share Postad 11 November , 2006 Hittade denna i korgen nu. hu1234 Till: Magnum Skrivet: 2006-11-11 03:21:07 Ämne: free 100$ bet http://www.hu1234ärenmupp.com Min var samma, annan user.. han verkar ha reggat fler konton. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 11 November , 2006 Rapport Share Postad 11 November , 2006 tillfälligt åtgärdat, tack för rapporten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jojje2k Postad 11 November , 2006 Rapport Share Postad 11 November , 2006 nån tomte som heter lvxiaoxia1234 på forumet har skickat lite affe-länkar i pm till mig. han har 0 inlägg på forumet så han är nog bara ute efter att sprida sina länkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XoteR Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Från: c0001 Till: XoteR Skrivet: 2006-11-12 02:48:15 Ämne: €50 FreeBets and €2 Free. No Deposit Required. AFFE SPAM!>>>>>>>>> Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Från: c0001 Till: Ekenstar Skrivet: 2006-11-12 03:16:19 Ämne: €50 FreeBets and €2 Free. No Deposit Required. Citera meddelande Join the thrilling world of sports betting now and as soon as you make your first inpayment of at least EUR 10 we’ll credit your betting account with double your first deposit of up to EUR 50 in FreeBets! Affelänk 10bet €2 Free. No Deposit Required. Affelänk €100 Free bets.Most livebets and best odds. Affelänk 30% bonus banners online now! Affelänk Ladbrokes are the leading sports bookmakers out there. Their experience in part ensures realibility, fast payouts and great service. Affelänk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Liknande eller samma från c0002 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 tyty Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Swalling Postad 12 November , 2006 Rapport Share Postad 12 November , 2006 Från: hu1234 Till: Swalling Skrivet: 2006-11-11 04:51:29 Ämne: free 100$ bets http://www.bet365.com/poker/default.asp?affiliate=affemupp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Någon mer än jag som fått "spam" från Sourze? (alltså tidningen) Dom söker skribenter till deras nättidning. Vet inte om jag ska kalla det spam egentligen. Hej! Har läst delar av din dagbok. Vet inte om du känner till Sourze. Vi är en interaktiv nättidning som startade i januari 2001, dvs. redan innan ordet blogg var myntat. Vår ambition är att få alla människor att inse att de också kan vara journalister, lika mycket som de som har det som sin brödföda idag. På Sourze har vi hittills publicerat ca 25,000 artiklar bla av: Fredrik Reinfeldt, Billy Butt, Lars Ohly, Lukas Moodysson, Peter Althin, Kung Karl XVI Gustaf och Fadde Darwic, Linda Rosing m.fl Sourzeskribenter har via oss gjort intervjuer med t ex Darin, Sibel, Kishti Tomita, Di Leva, Kevin Costner, Christian Walz och ett antal svenska skådespelare. Just nu ligger vi i fasen att utöka antalet kategorier. Två av de vi kommer öppna nu är Spel&Betting och Poker. Skulle du vara intresserad av att skriva där någon gång i veckan? Det kan vara i form av att vi sampublicerar/kopierar hela eller delar av det du skriver i din dagbok. Ibland kanske du känner att det du skriver är för din dagbokskrets och inte handlar om ämnet utan är mer privat, ibland är det något du gärna vill att så många som möjligt ska läsa. Ditt eventuella skrivande på Sourze blir så klart även ett sätt att marknadsföra dig själv, du kan välja om du vill skriva under ditt riktiga namn eller under pseudonym. Återkom till mig via mail om du tycker att det här verkar intressant så tar vi det vidare. Mvh Xxxxx xxxxx@sourze.se http://www.sourze.se/ Varför kunde han inte skriva det i dagboken? Är detta spam eller ska jag känna mig smickrad?/Cyntax Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 24 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2006 Fixk samma. Jag frågade hur mycket jag fick betalt för att skriva... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Fick ocksa det. Svarade som gdaily... Ah, de har anda inte rad med mina tjanster... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Raimo Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Har han skickat till alla som har dagbok? Jag fick samma som er. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 24 November , 2006 Författare Rapport Share Postad 24 November , 2006 QoS, stäng av tycker jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tjocko76 Postad 24 November , 2006 Rapport Share Postad 24 November , 2006 Hehe Jag fick också och blev egentligen ganska glad Skrev ett mail och frågade om vi var några få "lyckliga" eller om det var varenda kotte som innehar dagbok som fått det....och det verkar det ju vara Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Othello Postad 27 November , 2006 Rapport Share Postad 27 November , 2006 QoS, stäng av tycker jag... Ja, flera andra har också fått det (i olika omgångar dessutom). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
janbanan33 Postad 27 November , 2006 Rapport Share Postad 27 November , 2006 Det är helt riktigt att vi söker skribenter men det stämmer inte att vi har spammat alla, vi har valt ut ett antal som vi tycker skriver OK och som inte enbart berättar om handhistorik. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 27 November , 2006 Rapport Share Postad 27 November , 2006 janbanan33, är detta en metod som Sourze står bakom? Måste säga att det känns konstigt att en så pass etablerad sajt som Sourze letar skribenter på detta sätt. - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
staris Postad 27 November , 2006 Rapport Share Postad 27 November , 2006 Alla sätt är väl bra, utom de dåliga Min första tanke var också att idioten borde stängas av för spam. Men å andra sidan, om Sourze ska starta en avdelning för spel & Bet är det inte så konstigt att söka skribenter som är intresserade, och redan skriver om detta i sveriges största pokerforum. Var ska man annars söka skribenter, om inte bland dem som redan skriver? Så länge han inte tjatar på dem som inte vill, så är det väl ok att skicka en förfrågan. Frågan är fri så länge den är artig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 27 November , 2006 Rapport Share Postad 27 November , 2006 Vanligtvis så brukar vi bli kontaktade av företag för att lägga ut sånt här under t ex Poker OT, just för att vi inte ska få en massa spamliknande grejor. - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EAK Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 Hej... Mitt namn är Kim Holmberg och jag söker nån som har lust att sponsra mig till små mtt tunerigar.. Inköp mellan 1-10 dollar/euro. brukar ha 30/70% så att 70% av vinsterna går till sponsorn" Jag går ofta långt i tunerigar och får ofta prispengar.. Har vunnit 4 st med prispengar mot 1000 dollar.... Jag är 18 år och har tyvärr ingen inkomst så jag har inga pengar själv att spela om,,, Du kan ju höra av dej ifall du är intresserad och fråga lite... Mvh Kim Holmberg Om jag någonsin haft något att göra med killen så ok, visst. Men nu känns det enbart som ett nigeriabrev. QoS, spank his ass Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 29 November , 2006 Rapport Share Postad 29 November , 2006 Hej... Mitt namn är Kim Holmberg och jag söker nån som har lust att sponsra mig till små mtt tunerigar.. Inköp mellan 1-10 dollar/euro. brukar ha 30/70% så att 70% av vinsterna går till sponsorn" Jag går ofta långt i tunerigar och får ofta prispengar.. Har vunnit 4 st med prispengar mot 1000 dollar.... Jag är 18 år och har tyvärr ingen inkomst så jag har inga pengar själv att spela om,,, Du kan ju höra av dej ifall du är intresserad och fråga lite... Mvh Kim Holmberg Om jag någonsin haft något att göra med killen så ok, visst. Men nu känns det enbart som ett nigeriabrev. QoS, spank his ass He's gone. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts