garpen Postad 19 Februari , 2006 Rapport Share Postad 19 Februari , 2006 Bra att ni stävjar sån här skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
doope Postad 19 Februari , 2006 Rapport Share Postad 19 Februari , 2006 Från: detejag Till: doope Skrivet: 2006-02-19 03:44:11 Ämne: Undrar om du har msn och om du lirar poker? Undrar om du har msn och om du lirar poker? Antar att det är spam!! känner inte människan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjornand Postad 19 Februari , 2006 Rapport Share Postad 19 Februari , 2006 Från: jerzan Till: bjornand Skrivet: 2006-02-17 16:30:52 Ämne: Tjena Citera meddelande Tjena. Ja e sugen på att snacka poker. Du kan la adda mej på jerzan@hotmail.com.. Vete tusan vem det är eller om det kan klassas som spam? "Ej önskvärt privat meddelande" iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zyr Postad 19 Februari , 2006 Rapport Share Postad 19 Februari , 2006 riktiga pokerskolan har pokerskola@hotmail.com som mailadress.. ville bara säga att det troligen inte är http://www.pokerskolan.se som försökt lura folk här på forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 19 Februari , 2006 Rapport Share Postad 19 Februari , 2006 Från: jerzanTill: bjornand Skrivet: 2006-02-17 16:30:52 Ämne: Tjena Citera meddelande Tjena. Ja e sugen på att snacka poker. Du kan la adda mej på jerzan@hotmail.com.. Vete tusan vem det är eller om det kan klassas som spam? "Ej önskvärt privat meddelande" iaf... Från: detejagTill: doope Skrivet: 2006-02-19 03:44:11 Ämne: Undrar om du har msn och om du lirar poker? Undrar om du har msn och om du lirar poker? Antar att det är spam!! känner inte människan Om detta är spam bör jag bli avstängd omgående. Jag har sex st på msn-chatten från pokerforum. Förvisso kanske vi skrivit lite i någon tråd tillvarandra tidigare, men jag känner dom inte! Blir jag avstängd nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
doope Postad 19 Februari , 2006 Rapport Share Postad 19 Februari , 2006 Jag har förståelse för om man kommer pratat innan och sen tar kontakt via pm för att prata via msn. Hade det varit så i detta fallet hade jag aldrig dragit upp det. Nu är det ju någon jag aldrig haft kontakt med och om de verkligen skulle vilja prata poker tror jag nog de skulle bjuda på lite mer info om sig själva och använda andra frågeställningar. /doope Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omni Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 stäng av "detejag" Jag la till honom på msn och väl på msn visar han upp "erbjudandet" från pokerskola som han fått, när jag då säger att det måste vara en bluff försöker han övertyga mig om att så inte alls är fallet och att han själv fått in 500e. Anledningen till att jag la till honom var hans tråd där han ville ha någon att diskutera händer med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 Redan gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shakespear Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 Från: Pokeresset Till: Shakespear Skrivet: 2006-02-20 21:16:06 Ämne: långt spammedelande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 bannad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mike73 Postad 20 Februari , 2006 Rapport Share Postad 20 Februari , 2006 Från: Pokeresset OSV... Skulle precis rappotera detta spammet men såg att han redan var bannad Skönt med ett fungerande och trevligt pokerforum, spam klarar vi oss bra utan! //mike Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morberg Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 Från: askilje erbjudande om rakeback via PM Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mike73 Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 Fick detta i ett PM precis nu, spam!! //mike Inkorg :: Meddelande Från: Zindra Till: mike73 Skrivet: 2006-02-21 15:15:03 Ämne: Kanon Erbjudande! Tjena! Letar du efter ett bra pokerplace? Kolla då in detta! CapBet är Europa's största pokerrum, kanon erbjudande och kanon klient, bra grafik o design! Få 30% signup bonus, och en stort reload bonus! Intresserad? Regga dig här och börja spela! http://www.capbet.com/Signup.aspx?Code=xxx Ha det bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 21 Februari , 2006 Rapport Share Postad 21 Februari , 2006 Muppen är bannad nu iaf. Jävla capbet-horor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 4 Mars , 2006 Rapport Share Postad 4 Mars , 2006 Från: link85 Till: Albert Skrivet: 2006-03-04 03:01:01 Ämne: bonus hej bambapoker har ganska fina bonusar=) vill du ha 100euro extra i bonus skriv in koden xxxx när du regar dig=) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 4 Mars , 2006 Rapport Share Postad 4 Mars , 2006 link85 is terminated... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lfx Postad 4 Mars , 2006 Rapport Share Postad 4 Mars , 2006 Du är så seg baller, jag banna honom för 10 minuter sen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 1 Juni , 2006 Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 http://pokerforum.nu/forum/index.php MVH //KF Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 1 Juni , 2006 Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 fin länk kf, ville du någonting eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 1 Juni , 2006 Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 innigame bannad... att skicka spam till moderatorerna är ganska korkat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kfluffie Postad 1 Juni , 2006 Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 fin länk kf, ville du någonting eller? Gjorde en Copy-paste men det bidde fel! Var ang. Medlemmen "svinet" iaf. Du lirar i dag 5/10 på partypoker? Antar att du inte har någon rakeback alls? Det jag kan erbjuda dig är 60% Rakeback men det kostar dig 1000E ochd en är en engångskostnad och då får du RB så länge du spelar på party, har också lägre alternativ! Sen finns ett Mega alternativ för dig som rakar mycket, det innebär 95% RB och priset där är 2000E! Hör av dig om du undrar nått mer! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 1 Juni , 2006 Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 svinet är redan bannat... jäkla mupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Indrivaren Postad 1 Juni , 2006 Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 Ifrån "inni" Jag är ny medlem på pokerforum. Jag är bosatt på Malta. Och jag gillar att spamma och jag är en mupp... Mvh Kenneth (inni) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 1 Juni , 2006 Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 Och jag som trodde att det bara var riktat till mig. Känner mig utnyttjad nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 1 Juni , 2006 Rapport Share Postad 1 Juni , 2006 snygg scam svinet kör iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts