gdaily Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2005 På några andra forum jag är medlem på förekommer ett flitigt spammande i PM, om till exempel rakeback och signup-erbjudanden. Vill göra alla potentiella spammare medvetna om vår policy att spam är absolut förbjudet. Vi kommer att försöka få er avstängda som affiliates hos berörda sajter om ni spammar. Ni som råkar ut för spam i PM på POKERFORUM.nu, vänligen PMa en kopia av PM:et till en Moderator så kan vi stoppa detta irriterande beteende tillsammans! /Ola Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Fick detta idag: H4j vill du tjäna pengar kontakta mig på msn callemartinson@ Avsändare: call_ess Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fraallan Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Från: call_ess Till: fraallan Skrivet: 2006-01-22 04:37:21 Ämne: H4j vill du tjäna pengar kontakta mig på msn callemartinson@ H4j vill du tjäna pengar kontakta mig på msn XXX@XXX Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
albin Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 vänligen PMa en kopia av PM:et till en Moderator så kan vi stoppa detta irriterande beteende tillsammans! /Ola Är det inte bättre att vi använder denna tråden och klistrar in spammet i? Dels slipper ni moderatorer få era inboxar nedsmutsade, dels hänger vi ut packet som skickar sånt till allmän åskådan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Njae, verkar dumt att ge dem extra exponering, det är ju det de vill ha. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Kan bara säga att även jag fått detta spam Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Betterman Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Fick det precis också! User: calless Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Jag har redan skickat mitt från calless vidare till QoS, precis om jag gör med alla spam/rekalm-PM som dimper ner i lådan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Beef__Cake Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 H4j vill du tjäna pengar kontakta mig på msn xxx@xxx.xxx Fick detta och skrev till svar att nej det gör jag redan på pokern. Vad bra, adda mig på msn så kan vi snacka skrev han sen. Jag adda bara för att höra lite och han ville att jag skulle sätta in pengar på en pokersite till honom, han skulle givetvis sätta in pengar på mitt bank konto och ge mig nån 100 lapp för besväret. Han hade inte fått sitt VISA kort nämligen...du får väl vänta då! Nä det orka han inte han ville spela nu, han hade vunnit 15 000sek på poker han var så sugen. Han vann $900 i en freeroll med 10.000 pers sen satte han sig och lira 1/2 och spela upp till $2000 sen casha han ut allt. Sen visade det sig att han bara var 16 år efter jag "förhört" honom mera. Jag har vunnit 18 000sek sa han bara sådär....så att jag skulle förstå att han var seriös och en "bra" pokerspelare. Jaha sa och? -vadå och? Ja vad har dina vinster med saken att göra. Du tror inte jag kan spela poker, bla bla blev svaret typ.....Han ville verkligen få mitt konto nr och få pengar insatt så han kunde spela mer. Kunde till och med ge mig dem i handen om jag bodde i Sthlm. Läs och njut...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Både call_ess och calless är avstängda och deras Spam PM är raderade. Enjoy! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Kan inte alla pokerforum.nu:are skicka den där porrviruslänken nån postade för ett tag sen till calle? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chipleader_87 Postad 22 Januari , 2006 Rapport Share Postad 22 Januari , 2006 Synd om kille som började det hela Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
blukah Postad 23 Januari , 2006 Rapport Share Postad 23 Januari , 2006 inte ett spam har jag fått sen jag registrera mig här.. måste betyda att de inte ser någe värde i mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
APC Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 Fick nyss detta spam. Hej!Börja spela på http://www.XXX.com och använd signupcode gkoss45 så får du 30% extra på din första insättning och ett mycket förmånligt cashbacksystem som inebär att du får tillbaka pengar på antalet spelade händer. Ha de!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 24 Januari , 2006 Rapport Share Postad 24 Januari , 2006 APC, tack för rapporten, han är bannad. - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baloobas Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 Från: Capablanca Till: baloobas Skrivet: 2006-02-01 10:33:22 Ämne: prima Hej Är du intresserad av att spela på prima nätverket med 45% i rakeback? Jag tjänar 200 dollar per dag bara i rakeback! Skicka i så fall ett privat meddelande till mig med eventuella frågor och din emailadress så skickar jag dig informationen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 Capablanca är avstängd. Tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XoteR Postad 1 Februari , 2006 Rapport Share Postad 1 Februari , 2006 Fick nyss detta spam. Hej!Börja spela på http://www.XXX.com och använd signupcode gkoss45 så får du 30% extra på din första insättning och ett mycket förmånligt cashbacksystem som inebär att du får tillbaka pengar på antalet spelade händer. Ha de!! Klaga inte, killen ger ju dig pengar för att besöka porr ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Benganiolo Postad 9 Februari , 2006 Rapport Share Postad 9 Februari , 2006 lite störigt att en kille "addar" en på msn och frågar om man vill ha rakeback >> jonas.cederholm[at]pokerkedjan.se var hans mejl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kenan83 Postad 15 Februari , 2006 Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 lite störigt att en kille "addar" en på msn och frågar om man vill ha rakeback >> jonas.cederholm[at]pokerkedjan.se var hans mejl Har adda mig också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 15 Februari , 2006 Rapport Share Postad 15 Februari , 2006 Benganiolo och Kenan83, hittar inte honom här på forumet. Hur ni postat eller skickat era MSN reggade mailadresser på forumet? Vi har tagit bort fältet för MSN/ICQ så det borde inte vara forumet som läcker mailadresser... - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Albert Postad 18 Februari , 2006 Rapport Share Postad 18 Februari , 2006 Från: Twan777 Till: Albert Skrivet: 2006-02-19 00:30:49 Ämne: Pokerskolan ger bort pengar på b2b nätverket , Vi har i samm Citera meddelande Pokerskolan ger bort pengar på b2b nätverket , Vi har i sammarbete med hela nätverket ett avtal. Hela avtalet går ut på att alla nya och resterande kunder får en signup bonus på 100% direkt utan olika krav med vip points upp till 500€. Och resterande kunder får 500€ om ni har 5000vip points. Det ni måste göra är att skicka ett mail till pokerskola@yahoo.com med erat användarnamn och lösenord, När jag gått in och bekräftat att ni har 5000vip points eller en ny deposit kommer jag skicka er 500€ från mitt blivande b2b account MVH Pokerskolan http://www.pokerskola.se Albert tillägger: Lite humor över det hela tycker jag. Användarnamn och lösenord ska skickas iväg och då får man pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
majorj Postad 18 Februari , 2006 Rapport Share Postad 18 Februari , 2006 Albert tillägger: Lite humor över det hela tycker jag. Användarnamn och lösenord ska skickas iväg och då får man pengar Till en yahoo-adress dessutom. Uppenbarligen en tung och seriös aktör på marknaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 18 Februari , 2006 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2006 So fucking bannad. Dessutom kommer vi att anmäla det till B2B på måndag. På gränsen till polisanmälning... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 19 Februari , 2006 Rapport Share Postad 19 Februari , 2006 Ok att man är seg i skallen om man skickar "användarnamn och lösenord" till en yahoo adress, dock innebär det inte att idioter skall få hålla på med sånt här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts