Fillen3 Postad 10 timmar sedan Författare Rapport Postad 10 timmar sedan 1 timme sedan, säger soldado9 : Kommentar? @stefanovic @stefanovic Vi söker upp han tycker jag😈 Citera
Fillen3 Postad 8 timmar sedan Författare Rapport Postad 8 timmar sedan 11k kvar på kontot nu 🥲Får se om man kan snurra upp detta. Kan ju poker hyfsat bra, men det detta med br hantering.. Inte min grej😂 Citera
stefanovic Postad 6 timmar sedan Rapport Postad 6 timmar sedan 5 timmar sedan, säger soldado9 : Kommentar? @stefanovic Äsch ta det med en nypa salt. Det är väl kul för fisken att få vinna och få lite “nice hand” emojis från övriga spelare. Hade inte brytt mig ett skit om andra regs gjorde samma mot mig. Citera
Fillen3 Postad 6 timmar sedan Författare Rapport Postad 6 timmar sedan 5 minuter sedan, säger stefanovic : Äsch ta det med en nypa salt. Det är väl kul för fisken att få vinna och få lite “nice hand” emojis från övriga spelare. Hade inte brytt mig ett skit om andra regs gjorde samma mot mig. Skrev ju att du var en sköning, menade det😉 1 Citera
Recommended Posts