Damp Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 Nu får man väl skäll igen mickehbg (EUR 38,70 in seat 1) ocke (EUR 33,55 in seat 2) CHICO55 (EUR 27,80 in seat 3) HERO (EUR 33,85 in seat 4) Richooard (EUR 32,75 in seat 5) perking (EUR 105,95 in seat 6) Dealer: HERO Small Blind: Richooard (0,25) Big Blind: perking (0,50) HERO was dealt: A - A mickehbg Call (0,50) ocke Fold CHICO55 Raise (2,00) HERO Raise (6,00) Lagom Re-Raise? Richooard Fold perking Call (5,50) mickehbg Call (5,50) CHICO55 Fold Flop 7 - 4 - 2 Bra flop perking Check mickehbg Check HERO Bet (12,00) Halv pot, bra dåligt? perking All-In (99,95) Hmm, kk eller qq ? mickehbg Fold HERO All-In (15,85) Inte så mycket att snacka om? perking Payback (72,10) Turn 7 - 4 - 2 - 6 River 7 - 4 - 2 - 6 - 8 Är handen rätt spelad? klagomål! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
moody Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 När du har 15 kvar efter din raise på floppen ser jag hellre du degar in allt på en gång än att betta sådär, du kommer ju ändå stoppa in degen oavsett vad FI gör, lika bra å sätta pressen på honom direkt så slipper du fundera på om du gör rätt eller fel ; ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 förstår inte varför du sitter med 3/5 inköp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 sluta klaga på killen. Ja, du gjorde allt rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Damp Postad 27 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 förstår inte varför du sitter med 3/5 inköp? Hade åkte på några bad beats alldels innan Riktiga 1 2 outare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Damp Postad 27 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 sluta klaga på killen. Ja, du gjorde allt rätt. Så vad ska man sätta fi på? i detta läge? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Djens Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 35s, 35o, any set, TT-KK any2hjärter.typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Damp Postad 27 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 35s, 35o, any set, TT-KK any2hjärter.typ. perking shows: 4 - 4 (three of a kind, fours) HERO shows: A - A (a pair of aces) perking wins: EUR 73,45 (with three of a kind, fours) Rake: EUR 2,50 Sånt är livet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tokstolle Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 alltid lika underhållande när folk postar sina badbeats för att få sympati... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Damp Postad 27 Augusti , 2005 Författare Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 alltid lika underhållande när folk postar sina badbeats för att få sympati... Visst är det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
flibben Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 alltid lika underhållande när folk postar sina badbeats för att få sympati...Något som jag verkligen gillar är när folk är muntra och trevliga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kajjan Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 en liten kul grej bara. Vet du att ditt nickname betyder fuktig88 på engelska det kanske är det som är meningen, låter lite porrigt faktiskt. Jag gillar det. Lite OT kanske //kajjan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GuzTen Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 HAHA... Tror du Kajjan.. Han fick en drömflopp och vill ha kommentarer på hans spel så noterar du istället att hans nick betyder fuktig på engelska... Dock korrekt uppfattat, och jag tror han vet det också.. /Guzten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EL_FishkO Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 en liten kul grej bara. Vet du att ditt nickname betyder fuktig88 på engelska det kanske är det som är meningen, låter lite porrigt faktiskt. Jag gillar det. Lite OT kanske //kajjan vart får du 88 ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Carbon Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 Hur kan du kalla 7 4 2 en bra flop? Detta är en av mardrömsflopparna för mig när jag sitter med ett högt pocketpar. När jag blir re-raisead eller liknande vet jag att jag med 90 % chans är slagen. Hur kan du sätta honom på KK eller QQ? Han hade väl garanterat re-raisat före flppen med någon av dom här händerna. När någon går all-in på ett bräde med låga kort och man sitter med AA är man i princip alltid slagen av ett set, två par eller en stege. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Machista Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 Hur kan du kalla 7 4 2 en bra flop?Detta är en av mardrömsflopparna för mig när jag sitter med ett högt pocketpar. När jag blir re-raisead eller liknande vet jag att jag med 90 % chans är slagen. Hur kan du sätta honom på KK eller QQ? Han hade väl garanterat re-raisat före flppen med någon av dom här händerna. När någon går all-in på ett bräde med låga kort och man sitter med AA är man i princip alltid slagen av ett set, två par eller en stege. Just det. Och det är lika jävla irriterande varje gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Divine01 Postad 27 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 27 Augusti , 2005 Jag tycker också att det är helt fel att sätta Fi på KK eller QQ. Sen förstår jag inte varför detta var en "drömflopp" för AA. Möjliga stegdrag, färgdrag. Du tryckte på ganska bra i början, men kanske inte nog för att driva ut någon med 77, 44. Jag skulle absolut vara rädd för ett set, och ganska övertygad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stoneburg Postad 28 Augusti , 2005 Rapport Share Postad 28 Augusti , 2005 Du fick in nästan 20% av stacken preflop så oavsett hur du spelar postflop kan det inte bli fel. Du kan ju inte checka floppen med färgrag ute och du kan inte folda mot raisen när du har så lite kvar. Enda du kunde gjort annorlunda var att gå all-in på floppen men då riskerar du att skrämma bort sämre händer. Perfekt spelat tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts