vocc Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2005 missar du nåra nollor nu eller? jag va inne på prima o kolla, och för typ 2h sen hade de 12000 connected o 8500 seated Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
EricT Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2005 missar du nåra nollor nu eller? jag va inne på prima o kolla, och för typ 2h sen hade de 12000 connected o 8500 seated Hur många brukar det vara? Kan expekt ha 2000 spelare? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vocc Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2005 det var ju 3000 inloggade ett tag nyss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rai Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2005 det var ju 3000 inloggade ett tag nysso när de har freerolls.. 10k spelare bara i den! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rai Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2005 missar du nåra nollor nu eller? jag va inne på prima o kolla, och för typ 2h sen hade de 12000 connected o 8500 seated Menar i tuneringen ja spela..trodde de gick fram,,..men 1/4 spelare mindre i den iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Josef Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2005 rai> tänk vad mkt lättare det bli att casha i 100k guar som väl alltid är 130 platser betalda?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rai Postad 26 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 26 Oktober , 2005 rai> tänk vad mkt lättare det bli att casha i 100k guar som väl alltid är 130 platser betalda??lätt:) gick inte ens upp till 20 k så prima backar..brukar bli 25-26k i prispoolen..aja kämpar på nuj i 20kn iaf...28 av 98,men blev stekt med mina AA mot ens KK,hade vart 2a annars:P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rastapoker Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2005 Jag undrar vad som händer med Fiska Mästerskapen och 100.000 Guarantee in the prizepool? Just nu när det är 3 dgr kvar så är 1 spelare anmäld och starttiden är 13.00. Vem har hunnit hem från jobbet då? Vilka prissummor kan man tänka sig om bara 100 anmäler sig? Någon som har en susning. Jag är inte dum i huvudet , jag har bara otur när jag tänker!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vocc Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2005 aye, läste visst lite snabbt, o fatta väl 20k som nått slags felstavat militärklockslag : ) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
raptorjr Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2005 Känns inte som om Prima gråter blod bara för att Expekt lämnade. Nyss lite över 7000 spelare inne. Var inte så värst mycket mer när Expekt var med. Iofs, vem har sagt att den räknaren visar sanningen. Kanske dom manipulerar lite för att inte skapa massflykt. Men jag stannar på Prima iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vocc Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2005 kan inte du sätta dig och kontrollräkna? skulle vara mycket uppskattat : D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
double_a Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2005 byebye expekt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MGRacing Postad 27 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 27 Oktober , 2005 Fan det sämsta jag sett.. klart mycket sämre utseende samt så är det instabilt som fan... Lirade bort runt 50 dollar pga bordet inte fick någon koppling.. fick stänga ner och börja om från början.... och hoppa in vid samma bord igen. Avinstallerar klienten med en gång.. och går vidare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rastapoker Postad 31 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2005 Jag använde samma som tidigare men nu är det något om att det är fel användarnamn eller lösenord??? Inget är ändrat ändå detta skumma meddelande?? Någon som vet vad som pågår, Ska ju vara med i Finska Mästerskapen ikväll!! BLIR DET NÅGOT?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 31 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2005 Senaste bud om det inte ändrats var att Expekt låg nere på obestämd tid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jolo Postad 3 November , 2005 Rapport Share Postad 3 November , 2005 expekt är uppe igen, om nån har missat det! verkar fungera bra även om man inte fått igång turneringarna än. hoppas de oxå drar igång snart, gärna m några schyssta freerolls! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts