Gå till innehåll

Vilka pokersajter belönar lojala spelare?


SantaClawzz

Recommended Posts

Vilka/Vilken pokersajt belönar lojala spelare?

Jag menar då belöningar i form av varor/events/turneringar/biljetter/younameit. Jag har en längre tid funderat på att bara spela på en sajt och vill då självklart välja en som ger mig något tillbaka i form av belöning för mitt ihärdiga spelande.

 

Spelar FL 2/4 & 3/6

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar på Betholdem som är en del av Prima. De har också ett slags poängsystem där de hundra första på leaderboarden får vara med i en $1500 freeroll (brukar vara runt 40 st med) varje söndag. De trettio första på leaderboarden får dessutom vara med och dela $1500 dollar, brukar inte behöva spela så mycket för att få vara med o dela på det. Top 100 kommer man med på hursomhelst. Typ. (Sen finns det ju RB också...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

empire har något slött VIP-system som man får poäng man kan handla allt från fickplunta till iPod för. men mest EV är nog att ta ut dem som $ istället vilket man också kan göra.

 

party är det lätt att få poäng och för dem kan man spela freerolls eller köpa allt från flip-flops till kepsar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Det du menar med att belöna spelare finns det flera olika sätt att se på.

 

Interpoker tex har en Platina club för sina spelare som rejkar in mest, man får spela fina kval turneringar gratis som det är grymt bra value i.

 

Sen erbjuder ju många siter rakeback som vad jag tror är det bästa för den nivå du lirar. Man kan få allt ifrån 30-50% rb på vissa siter.

 

Sen har många sk poäng man får som man kan utbyttja till diverse olika saker som att köpa prylar eller lira turerninger för.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...