Gå till innehåll

Värdelös, avdankad och helt urusel rec @svs

BoImee

Recommended Posts

• 2 weeks later...

Idag fick man smaka på PLO brutala baksida. Det blandat med att man möter en spelare som knappt vet vad han gör men springer som om han vore Bolts snabbare storebror gjorde att jag efter 26min tappade 666bb. (En slump att det var exakt 666bb’s ?) 

Sen att man inte lyckades hålla ihopa spelet på NL borden gjorde inte saken bättre 😃

Back totalt nästan 900bb på sub 30 min gör att man antingen gör en av två saker. 
#1 tiltar sönder och slänger iväg rullen på 25-50-á-la-soldado-style 

(Sorry soldado, var tvungen. Sorry  ni hard feeling. Kokar bara att du alltid tsr mina pengar när jag väl spelar 1-2 😃)

eller

#2 gå ner på nedanvånignen och flyttar på frugan och sätter sig för att spela diablo4 på ps5an. 

Ps, samtliga händer i PLO är mot samma spelare. 😃

IMG_9410.jpeg

IMG_9409.png

IMG_9408.png

IMG_9407.png

• Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobbiga händer!

PLO är bra träning för tiltkontrollen. Daniel Negreanu skrev för ett tag sedan på X att PLO communityn är mycket trevligare än NL comnunityn. Jag tror att det är för att alla är så avtrubbade vad gäller spelet. Kan bli sjuka swings i slaskiga/aggro spel, så PLO regs rycker på axlarna av en bunt utdragningar. 5 korts PLO är ännu värre och 6 korts är ren galenskap. Man får lära sig att skratta åt eländet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser