petla Postad 16 April , 2008 Rapport Share Postad 16 April , 2008 Fungerar PT på ongame? Ser inte att det stöder det? Cashgame bara, under PokerRoom i PT ser det ut som Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_slipknot1_ Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 tack Petla....Någon som vet hur man får upp förtjänst grafen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
widde_f Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 Game Notes->Get All->tryck på "lilla g" knappen under fliken General info Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_slipknot1_ Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 Game Notes->Get All->tryck på "lilla g" knappen under fliken General info tak för snabbt svar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QuantumSatis Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 Annars är ett bra trick att vinna mycket, då går den upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sideshow Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 Någon som får PT att fungera efter Primas updatering, kör 2.17.01i nu som tydligen skulle fixa biffen men icke. Importar manuellt genom att dra ut handhistoriken (kan även vara den det är fel på då det nya systemet är totaltilt!) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cobb89 Postad 17 April , 2008 Rapport Share Postad 17 April , 2008 Jag tänkte också göra en graf. Vinster på x-axeln och antal händer på y-axeln. Nån som vet hur man gör detta? Testade som det stog här innan. Blev dock nån konstig graf över "Known starting hands".. Help please Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Prizonic Postad 19 April , 2008 Rapport Share Postad 19 April , 2008 Hur importerar man händer ifrån prima poker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
khaze Postad 21 April , 2008 Rapport Share Postad 21 April , 2008 Om jag köper pokertracker v2, måste jag då köpa v3 då den släpps eller gäller licensen för alla kommande pokertracker versioner av det specifika spelet?(holdem) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
petla Postad 21 April , 2008 Rapport Share Postad 21 April , 2008 Om jag köper pokertracker v2, måste jag då köpa v3 då den släpps eller gäller licensen för alla kommande pokertracker versioner av det specifika spelet?(holdem) Här står det hur dom tänkt sig http://www.pokertracker.com/products/PT3/faq.php#Registration Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
khaze Postad 21 April , 2008 Rapport Share Postad 21 April , 2008 Här står det hur dom tänkt sig http://www.pokertracker.com/products/PT3/faq.php#Registration Kanon.. Tack för ett utmärkt svar. Förövrigt, vilken version rekomenderas att använda nu för tillfället? beta v3 eller v2? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bobby_Chacon Postad 21 April , 2008 Rapport Share Postad 21 April , 2008 Någon som får PT att fungera efter Primas updatering, kör 2.17.01i nu som tydligen skulle fixa biffen men icke. Importar manuellt genom att dra ut handhistoriken (kan även vara den det är fel på då det nya systemet är totaltilt!) 2.17.02 finns att hämta nu,... Med den funkar det återigen för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Odalmannen Postad 24 April , 2008 Rapport Share Postad 24 April , 2008 2.17.02 finns att hämta nu,... Med den funkar det återigen för mig. Det gör det inte för mig... Får fortfarande felmeddelandet: !!! Database Error !!! SQLDBCode: 1 ; SQLErrText: Select error: SQLSTATE = S1000 no such table: HandHistory (1) Vad ska jag göra? Jag börjar känna mif rejält less... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 24 April , 2008 Rapport Share Postad 24 April , 2008 Det gör det inte för mig... Får fortfarande felmeddelandet: !!! Database Error !!! SQLDBCode: 1 ; SQLErrText: Select error: SQLSTATE = S1000no such table: HandHistory (1) Vad ska jag göra? Jag börjar känna mif rejält less... Döp om GameHistory.dat till GameHistoryFUBAR.dat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 29 April , 2008 Rapport Share Postad 29 April , 2008 borttaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
chievo85 Postad 30 April , 2008 Rapport Share Postad 30 April , 2008 Kan man använda pokertracker ihop med gametime+ på svenskaspel? Kostar gametime+ något? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
petla Postad 30 April , 2008 Rapport Share Postad 30 April , 2008 Kan man använda pokertracker ihop med gametime+ på svenskaspel? Kostar gametime+ något? GameTime+ funkar bra ihop med PT på cashgame holdem på SVS, GT är gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tompa66 Postad 30 April , 2008 Rapport Share Postad 30 April , 2008 GameTime+ funkar bra ihop med PT på cashgame holdem på SVS, GT är gratis Får man då ställa en liten seriös fråga från en hobby spelare,, vilka player stats e bäst att ha uppe för en hobby spelare som mig som kan lite iallafall om spelet,,, BB/100? VPIP?,PFR? för att ha lite koll på FI Om man bara skall ha typ 3 stycken uppe (blir för mycket för en hobbyspelare som mig att hålla reda på mer annars ,hehehehe seriösa svar please!! Hmmm kan man ställa en sån fråga tro eller blir det för diffust? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 1 Maj , 2008 Rapport Share Postad 1 Maj , 2008 Vol $ in to pot / Pre flop Raise / Post flop Aggresion e la de 3 som e riktigt användbara och som jag tror de flesta använder osså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tompa66 Postad 1 Maj , 2008 Rapport Share Postad 1 Maj , 2008 tack för det steve:-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sneakycastro Postad 2 Maj , 2008 Rapport Share Postad 2 Maj , 2008 Får man då ställa en liten seriös fråga från en hobby spelare,, vilka player stats e bäst att ha uppe för en hobby spelare som mig som kan lite iallafall om spelet,,, BB/100? VPIP?,PFR? för att ha lite koll på FI Om man bara skall ha typ 3 stycken uppe (blir för mycket för en hobbyspelare som mig att hålla reda på mer annars ,hehehehe seriösa svar please!! Hmmm kan man ställa en sån fråga tro eller blir det för diffust? Har du inte så många händer på din motspelare är de tre antagligen de tre viktigaste (VP$IP PFR% och AF). När du börjar samla på dig mer och mer hand history tycker jag att Won $ With Seen Flops börjar bli intressant också, ju lägre den är desto oftare kan du köra över dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bobby_Chacon Postad 4 Maj , 2008 Rapport Share Postad 4 Maj , 2008 Idag när jag skulle dra igång PT2 så varnade ZoneAlarm för en trojan, "Backdoor.Win32.Rbot.kiw" och flyttade ptrack2.exe till karantän. Ska man flytta tillbaka filen och tuta och köra på som vanligt eller hur ska man agera? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Black_Jim Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Har tidigare använt PT till att spela cash. Nu har jag börjat spela S&G och korta frågan lyder, hur får jag in dessa turnerings summaries i PT? Jag klarar tydligen inte av att läsa mej till det på deras sida... HH:s läses ju in, men inget om buy-in och ev vinster... Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pokerponkass Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Kommer inte riktigt ihåg var jag såg det nånstans om det var här på forumet eller någon annanstans.. men läste om en plugin eller extra prgm till pokertracker som körde en analys på hur mycket tur man har haft under sessionen... nån som känner igen detta eller vet var man hittar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Derfor Postad 7 Maj , 2008 Rapport Share Postad 7 Maj , 2008 Tänkte börja använda pokertracker,,,någon som vet hur man gör för att köra det på Svenskaspel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts