Rille Postad 11 Mars , 2006 Rapport Postad 11 Mars , 2006 Ja uppdatera ditt program, senaste versionen är: 2.11.03 Var hittar man den? På deras hemsida är Latest Patches PT Hold'em - 2.11.02e (~3MB) Citera
majon96 Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Om man köper Poker Tracker. Hur länge får man hämta uppdateringar. Är det på livstid eller köper man en licens för ett år eller liknande? Citera
rizzo Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Om man köper Poker Tracker. Hur länge får man hämta uppdateringar. Är det på livstid eller köper man en licens för ett år eller liknande? livstid, eller.. han kommer ju släppa v3 så småning om, och då får du köpa en uppgraderingslicens om du vill ha den. Citera
Stoffe Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Jag måste omformatera min hårddisk. Hur gör jag då för att dels behålla pockertracker och sen behålla den statistik som jag har lagrat? Citera
DaHe Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Min statistik töms ibland... helt plötsligt när man öppnar PT så har man lirat 0 händer osv. Vad kan detta bero på? Citera
baller Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Att du har konstiga inställningar i PT preferences-taben eller datum/klockan på din dator. Citera
DaHe Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Att du har konstiga inställningar i PT preferences-taben eller datum/klockan på din dator. Hur bör inställningarna vara för att det ska fungera som normalt då? Satte att mina dagar slutar 8 AM och på sessions har jag specific date. Klockan på datorn fungerar som den ska Citera
baller Postad 12 Mars , 2006 Rapport Postad 12 Mars , 2006 Well om du har valt: "sessions har jag specific date" så visas ju bara de händer som du valt som specific date. Inte så konstigt att det då visas 0 händer om du inte lirat händer just den dagen... Citera
C-N Postad 13 Mars , 2006 Rapport Postad 13 Mars , 2006 TRor jag har hittat felet nu, jag har haft laptopen på lagning och tydligen har klocka och datuminställningarna blivit fel så det är nog därför Skönt att hitta det - det brukar vara datumformatproblem när dylika buggar dyker upp! Citera
Stoffe Postad 14 Mars , 2006 Rapport Postad 14 Mars , 2006 Jag måste omformatera min hårddisk. Hur gör jag då för att dels behålla pockertracker och sen behålla den statistik som jag har lagrat? Nån som har koll på detta? Citera
baller Postad 14 Mars , 2006 Rapport Postad 14 Mars , 2006 Spara, typ bränn, ner databasfilerna, både hhdatabasen och din stats databas... då har du dina stats och händer, kan du stoppa in dom i PT när som helst. Sen är d bara att installera om Pt på ny datorn, maila PAT på PT om ny regkod, stoppa in dina dbfiler och köra vidare... Citera
Magnum Postad 15 Mars , 2006 Rapport Postad 15 Mars , 2006 Idag funkardet inteatt ladda B2B handhistorier i Pokertracker !! igår funkade det hur bra som helst och jag har inte ändrat nåt sen dess ? Import Finished With Errors - The import finished but there were errors. Open the Utilities/Error Log Display/Maintenance window to see the errors - 3 file(s) read - 0 new hand(s) were imported. Citera
Magnum Postad 15 Mars , 2006 Rapport Postad 15 Mars , 2006 HAndistorierna finns i B2B mappen som dom ska men det går inte att importera dom längre Citera
DaHe Postad 15 Mars , 2006 Rapport Postad 15 Mars , 2006 Idag funkardet inteatt ladda B2B handhistorier i Pokertracker !! igår funkade det hur bra som helst och jag har inte ändrat nåt sen dess ? Import Finished With Errors - The import finished but there were errors. Open the Utilities/Error Log Display/Maintenance window to see the errors - 3 file(s) read - 0 new hand(s) were imported. Jag har samma problem. Tittade genom några av handhistorikerna nu o såg att det skrivs inte ut vad man blir tilldelad för kort. De ser också lite annorlunde ut mot vad de gjort tidigare. Antar att de på b2b fipplat med ngt i sin nyaste update av klienterna och att det är det här som PT klagar på. Citera
Magnum Postad 15 Mars , 2006 Rapport Postad 15 Mars , 2006 Ok då är det inte hos mig felet ligger i allafall Citera
Lobo_sthlm Postad 15 Mars , 2006 Rapport Postad 15 Mars , 2006 Jag håller på med PartyPokers marsbonus nu, där man i steg 2 och 3 inte kan se hur många raked hands man har spelat genom party. Jag tänkte att man borde kunna ha koll på det genom PT istället, men vilket är det enklaste sättet? Under sessions kan man ju filtrera alla händer i en viss session så att man får se de som har givit rake >0.01. Och sedan klicka "next 100"-knappen och på så sätt räkna hur många 100-tal man har i sessionen... Frågan är - finns det något smidigare sätt? Citera
chapman Postad 15 Mars , 2006 Rapport Postad 15 Mars , 2006 Ok då är det inte hos mig felet ligger i allafall en ny patch är tydligen på gång http://www.pokertracker.com/forum/viewtopic.php?t=12132 Citera
TANDEMCYKELN Postad 15 Mars , 2006 Rapport Postad 15 Mars , 2006 Frågan är - finns det något smidigare sätt? Get all. Citera
baller Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 Game notes tabben. Tryck på Get all (du väljer först period och site i prefernce tabben så klart). Filter för 0,01 i rake. Grattis nu vet du hur många händer... Citera
Bubbla Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 Tar bort. baller han skriva ett fint inlägg när jag skrev detta Citera
Lobo_sthlm Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 Game notes tabben.Tryck på Get all (du väljer först period och site i prefernce tabben så klart). Filter för 0,01 i rake. Grattis nu vet du hur många händer... Tack för tipset, men lösningen ovan visar totalt antal rakade händer som har spelats på mina bord, dvs även händer jag inte deltagit i och inte får tillgodogöra mig. Finns inget filter där man kan ställa in att visa hur många rakade händer bara jag har spelat? EDIT: Det hjälper mig förresten alldeles utmärkt, eftersom man bara behöver få kort för att få en raked hand på party...vet inte var jag fick ovan ifrån. Tack för hjälpen! Citera
tl Postad 16 Mars , 2006 Rapport Postad 16 Mars , 2006 Hej Jag har sen den 15 Mars fått problem med HH från B2B Ser ut hos mig att raden i textfilen "Game ended 2006-03-12 09:30:41 GMT+01:00" är flyttad från rad 2 i sista raden i varje HH. Ni som öppnar textfilerna förstår vad jag menar. PT sparkar bakut vid importen. Har någon mer än jag fått detta problem? Vad göra? mvh tl Citera
Baloos Postad 17 Mars , 2006 Rapport Postad 17 Mars , 2006 tl, ny patch uppe för B2B http://www.pokertracker.com/forum/viewtopic.php?t=12142 Citera
slice74 Postad 17 Mars , 2006 Rapport Postad 17 Mars , 2006 Är det någon som har något program där man kan få fram lite grafer på statistiken från PT. T.ex. en graf över vunna/förlorade pengar från dag till dag, antal händer spelade från dag till dag osv? Citera
EL_FishkO Postad 17 Mars , 2006 Rapport Postad 17 Mars , 2006 jag har precis börjat använda detta fantastiska program. men när jag trycker på ringen för att se stats så visas endast från AP och tribeca...vart kan jag se parety poker-statsen? PA hud funkar ju så de borde sparas någon stans eller? edit: hade filtrerat bort dem....glöm det Citera
Recommended Posts