Dachrimannen1 Postad 20 timmar sedan Rapport Share Postad 20 timmar sedan Ja det tar ju år och dagar för att du ska göra ett move lixom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KINGVON Postad 19 timmar sedan Författare Rapport Share Postad 19 timmar sedan 1 timme sedan, säger Borka123 : Hola! Tankar du 1 minut varje hand för att jävlas eller är du bara seg? Eller sitter du på 55555 bord? Aldrig upplevt en segare reg på 20 år. // Ken Lennaard har en jävla massa bord och sen öppnar jag bord också så att alla lata pappskallar (som du) bara kan klicka in sig när det behagas. Varsegod din lata gubbjävel, sluta gnäll nu 1 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Borka123 Postad 19 timmar sedan Rapport Share Postad 19 timmar sedan 20 minuter sedan, säger KINGVON : har en jävla massa bord och sen öppnar jag bord också så att alla lata pappskallar (som du) bara kan klicka in sig när det behagas. Varsegod din lata gubbjävel, sluta gnäll nu Idiot. Gam. Sopa 1 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Borka123 Postad 19 timmar sedan Rapport Share Postad 19 timmar sedan Försökte va trevlig. Fäll ner pungen landa din amatör. Och öka 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kennethhhh Postad 19 timmar sedan Rapport Share Postad 19 timmar sedan På tal om något helt annat, hur gick det för KINGVON i Oktober? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Borka123 Postad 19 timmar sedan Rapport Share Postad 19 timmar sedan 2 minuter sedan, säger Kennethhhh : På tal om något helt annat, hur gick det för KINGVON i Oktober? Långsamt 1 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KINGVON Postad 19 timmar sedan Författare Rapport Share Postad 19 timmar sedan Att nån av din kaliber ens öppnar käften är ju fantastiskt, hade hållt ganska mkt käft om jag var så fruktansvärt jävla dålig som du är efter dina 20 års erfarenhet Lennart Så parkera rullatorn, pissa ut din njursten och sluta vara så horribel, gammal och grinig så ska jag fälla ut säcken och skynda mig vid borden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Borka123 Postad 19 timmar sedan Rapport Share Postad 19 timmar sedan 3 minuter sedan, säger KINGVON : Att nån av din kaliber ens öppnar käften är ju fantastiskt, hade hållt ganska mkt käft om jag var så fruktansvärt jävla dålig som du är efter dina 20 års erfarenhet Lennart Så parkera rullatorn, pissa ut din njursten och sluta vara så horribel, gammal och grinig så ska jag fälla ut säcken och skynda mig vid borden! Toppen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Borka123 Postad 18 timmar sedan Rapport Share Postad 18 timmar sedan Btw du hade behövt knulla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dachrimannen1 Postad 18 timmar sedan Rapport Share Postad 18 timmar sedan Jag ställer upp för knullsession. 16-tableande alfahane som är 190cm+ med hästdase och latexallergi. Svårt att inte bli våt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Borka123 Postad 18 timmar sedan Rapport Share Postad 18 timmar sedan Just nu, säger Dachrimannen1 : Jag ställer upp för knullsession. 16-tableande alfahane som är 190cm+ med hästdase och latexallergi. Svårt att inte bli våt. Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 16 timmar sedan Rapport Share Postad 16 timmar sedan Oj oj oj, vem har åkt på stora klubban här? Btw Borka, du har väl mött Robusttilt? 10x värre än Latex imo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 16 timmar sedan Rapport Share Postad 16 timmar sedan 23 minuter sedan, säger Yxel : Oj oj oj, vem har åkt på stora klubban här? Btw Borka, du har väl mött Robusttilt? 10x värre än Latex imo. Och då ska vi inte ens prata om rank 1 ever på sidan aka STnnnn (Peixe) man fattar ju latex som har 16 rullande bord men när töntarna som gör det för att ”inte ge bort några timingtells” då blir det vidrigt på riktigt 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 16 timmar sedan Rapport Share Postad 16 timmar sedan Yes, det är där jag förhoppningsvis har en winrate! I timingtells mot regs! 😅 Jag och Jedic brukar tävla i att spela snabbast, han är svårslagen den jäveln. Ska gå fort att tömma fisken på morgonen! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf2 Postad 16 timmar sedan Rapport Share Postad 16 timmar sedan (redigerade) haha, önskar detta var riktiga kent-lennart Redigerad 16 timmar sedan av killerwolf2 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KINGVON Postad 14 timmar sedan Författare Rapport Share Postad 14 timmar sedan 1 timme sedan, säger killerwolf2 : haha, önskar detta var riktiga kent-lennart tänkte samma, vem fan är det? Någon man bör veta eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Borka123 Postad 14 timmar sedan Rapport Share Postad 14 timmar sedan 13 minuter sedan, säger KINGVON : tänkte samma, vem fan är det? Någon man bör veta eller? Amatör Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan_Beta Postad 11 timmar sedan Rapport Share Postad 11 timmar sedan Tyckte Kent-Lennart var riktigt bra som kommentator när det begav sig fwiw Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KINGVON Postad 5 timmar sedan Författare Rapport Share Postad 5 timmar sedan 13 timmar sedan, säger Kennethhhh : På tal om något helt annat, hur gick det för KINGVON i Oktober? hahah missade detta totalt i allt moget snack! Jadu garanterat mkt mer än alla trötta "heltidsspelare" som håller på att hetsa hur dålig jag är 😂 gick bra på /20 och även fyrkortslotteriet gick vägen. Så det rann iväg emot slutet av månaden. Kul med lite vettig ton här inne iaf, lycka till själv såg ju ut att gå alldeles utmärkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KINGVON Postad 5 timmar sedan Författare Rapport Share Postad 5 timmar sedan Det här är min ballad till er alla bittra, stötta muppar till grinreggs. Om 10 år vill jag bli som er, bittra 30+ och medelmåttiga (på sin höjd) på sitt yrke och sitta och hata på någon som lyckas spela samma nivåer på några månader som ni kämpat åratal för trots att han knappt kan reglerna. BUHU 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lamern Postad 4 timmar sedan Rapport Share Postad 4 timmar sedan 55 minuter sedan, säger KINGVON : Det här är min ballad till er alla bittra, stötta muppar till grinreggs. Om 10 år vill jag bli som er, bittra 30+ och medelmåttiga (på sin höjd) på sitt yrke och sitta och hata på någon som lyckas spela samma nivåer på några månader som ni kämpat åratal för trots att han knappt kan reglerna. BUHU då har vi samma dröm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KINGVON Postad 3 timmar sedan Författare Rapport Share Postad 3 timmar sedan 33 minuter sedan, säger lamern : då har vi samma dröm snyggt mannen! syns på britta 12 om 10år då!😂 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts