Gå till innehåll

KINGVON spinner svsrulle

KINGVON

Recommended Posts

1 timme sedan, säger Borka123 :

Hola! Tankar du 1 minut varje hand för att jävlas eller är du bara seg? Eller sitter du på 55555 bord?

Aldrig upplevt en segare reg på 20 år. 

// Ken Lennaard

har en jävla massa bord och sen öppnar jag bord också så att alla lata pappskallar (som du) bara kan klicka in sig när det behagas. 

Varsegod din lata gubbjävel, sluta gnäll nu

• Like 1
  • Haha 2
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att nån av din kaliber ens öppnar käften är ju fantastiskt, hade hållt ganska mkt käft om jag var så fruktansvärt jävla dålig som du är efter dina 20 års erfarenhet Lennart

Så parkera rullatorn, pissa ut din njursten och sluta vara så horribel, gammal och grinig så ska jag fälla ut säcken och skynda mig vid borden!

Länk till kommentar

3 minuter sedan, säger KINGVON :

Att nån av din kaliber ens öppnar käften är ju fantastiskt, hade hållt ganska mkt käft om jag var så fruktansvärt jävla dålig som du är efter dina 20 års erfarenhet Lennart

Så parkera rullatorn, pissa ut din njursten och sluta vara så horribel, gammal och grinig så ska jag fälla ut säcken och skynda mig vid borden!

Toppen

Länk till kommentar

23 minuter sedan, säger Yxel :

Oj oj oj, vem har åkt på stora klubban här?

Btw Borka, du har väl mött Robusttilt? 10x värre än Latex imo.

Och då ska vi inte ens prata om rank 1 ever på sidan aka STnnnn (Peixe) 

man fattar ju latex som har 16 rullande bord men när töntarna som gör det för att ”inte ge bort några timingtells” då blir det vidrigt på riktigt 

• Haha 1
Länk till kommentar

13 timmar sedan, säger Kennethhhh :

På tal om något helt annat, hur gick det för KINGVON i Oktober? 

hahah missade detta totalt i allt moget snack! Jadu garanterat mkt mer än alla trötta "heltidsspelare" som håller på att hetsa hur dålig jag är 😂 gick bra på /20 och även fyrkortslotteriet gick vägen. Så det rann iväg emot slutet av månaden. 

Kul med lite vettig ton här inne iaf, lycka till själv såg ju ut att gå alldeles utmärkt!

Länk till kommentar

Det här är min ballad till er alla bittra, stötta muppar till grinreggs. Om 10 år vill jag bli som er, bittra 30+ och medelmåttiga (på sin höjd) på sitt yrke och sitta och hata på någon som lyckas spela samma nivåer på några månader som ni kämpat åratal för trots att han knappt kan reglerna. BUHU 

• Like 1
Länk till kommentar

55 minuter sedan, säger KINGVON :

Det här är min ballad till er alla bittra, stötta muppar till grinreggs. Om 10 år vill jag bli som er, bittra 30+ och medelmåttiga (på sin höjd) på sitt yrke och sitta och hata på någon som lyckas spela samma nivåer på några månader som ni kämpat åratal för trots att han knappt kan reglerna. BUHU 

då har vi samma dröm

Länk till kommentar