Gå till innehåll

Kukbajs ska sluta med heroin och vinna krkrkrkr


kukbajs

Recommended Posts

Postad (redigerade)

Oj, såg nu jag bara är upp typ 700 denna mån lol, så då backade jag ändå förra veckan.

Får grinda röven av mig denna vecka. Med +3-4k skulle jag kanske klara mig.

Ah, den här skiten ska jag i alla fall ej göra om när jag är såhär pank. :( Mitt egna fel ofc.

Redigerad av kukbajs
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den 2024-08-18 kl 12:37, säger kukbajs :

Har alltid varit mer av en artist/band-människa. Men om man skall förenkla, så började jag väl fastna rätt hårt för typ lite äldre goth/postpunk/indie. Var någon vänlig flicka som bara började snacka med mig på stan haha och blev bland mina första vänner. Var inte jätteinlyssnad då, och det enda bandet jag kände till av alla band/artister hon name-droppade var nog typ Placebo haha.

I Malmö hängde jag rätt mycket med punkare under de första åren. Är tyvärr fullständigt omusikalisk själv, men än så länge har jag kvar i alla fall kvar de plattor som jag investerade i som rik stipendiat. Skulle säkert få >2k/styck för de förstapressar av typ Swans, Joy Division, Nick Cave etc ... och ja, ni vet sånt. :P Gubbsmak! Nämen, kan uppskatta andra genrer också, brukar för det mesta som sagt fastna mer för artister/band än någon särskilt genre.

Vad diggar du själv för sorts musik då, kamrat kompis?

Hellu, kramrat @massive, du sade aldrig vad du diggar för musik? 🙂

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Enda sättet GalnaAnlag någonsin kommer kunna vinna mot mig.

image.png.215f88256018ab4ec876070878db8a51.png

Förstår han ens själv hur han tänker? Grindar ju fan mer än mig och gör sånt här cp-skit HEEEELA TIDEN.

Hur kan det ens vara kul om man inte ens försöker spela?

Aja, då är det bara att börja om från b/e.

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Just nu, säger massive :

Galna Anlag alltså....

Skulle va intressant å se hans WR,graf och swings.

Det är inte svårt att ha honom som hatobjekt, vilket såklart är hans poäng med att spela som han gör. För att folk hamnar ur balans å tiltar sönder. Sen om/hur mkt han vinner på det, i längden, är en annan fråga.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

22 minuter sedan, säger massive :

Skulle va intressant å se hans WR,graf och swings.

Det är inte svårt att ha honom som hatobjekt, vilket såklart är hans poäng med att spela som han gör. För att folk hamnar ur balans å tiltar sönder. Sen om/hur mkt han vinner på det, i längden, är en annan fråga.

Alltså, om han är en vinnande spelare, så är det något fel på universum.

Klart om alla bara autopilotar och foldar mot hans klickande och cp-spel pre, så är han kanske b/e. Tar ju inte mer än 30 min att fatta att han bara klickar knappar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger massive :

Bygg en holk av aliminiumfolie som ett pro för fan! :) 

nej för helvete, aluminium vill man ej inhalera! gör en secret agent istället. töm en cigg på tobak och fyll den med meck. glöm inte att mer eller mindre suga av Mr. Bond också, annars brinner den upp för fort!

36 minuter sedan, säger kukbajs :

Alltså, om han är en vinnande spelare, så är det något fel på universum.

Klart om alla bara autopilotar och foldar mot hans klickande och cp-spel pre, så är han kanske b/e. Tar ju inte mer än 30 min att fatta att han bara klickar knappar.

om det bara tar honom 30 min att få alla att spela lika dåligt mot honom är han garanterat en utav dom största vinnarna på din nivå. coachar han?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Där gick datamusen sönder. Okej, måste hålla käften så inte grannen ringer snuten igen.

image.png.cb37b8e28ce9e75cf61cbbd44a2db5fd.png

Var ju kul att vara nära på att vinna idag i alla fall. Har igen jävla aning om hur jag ska få ihop till räkningarna. +1k för denna mån, vilket jävla skämt. Jag är så jävla kass.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 minuter sedan, säger kukbajs :

Var ju kul att vara nära på att vinna idag i alla fall. Har igen jävla aning om hur jag ska få ihop till räkningarna. +1k för denna mån, vilket jävla skämt. Jag är så jävla kass.

10 dagar kvar , 50k händer , 5k på 0.5 med 20bb/100 winrate.
Drygt men det är nog möjligt.
Gameselecta lite å, spela dom borden med flest fisk på

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...