Gå till innehåll

Kukbajs ska sluta med heroin och vinna krkrkrkr


kukbajs

Recommended Posts

2 timmar sedan, säger massive :

Fan att du ska sitta med Q-nöten när jag ska till å bluffa river! :D

 

Hur går liret?

Det var en cpig hand. :D Försökte bluffa pre, för det kändes som du jeflades med mig, men det gick ju ej. :P Sen mindes jag den där gången du trapa mig med AA, så spelade sjukt passivt, vilket man kanske inte borde göra ... eller? Har fan ingen aning. Slaktade nog skiten ur den haha.

Får jag lägga upp den här, kamrat kompis?

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Upp med dom roligt å se lite händer! Jag vann själv en av dom större potterna sen jag körde igång idag. Mot en "Reg" Nästan 1000bb pot. Anledningen till 4bet var att vi sitter så deep och många är sjukt rädda då att 5betta och foldar nog väldigt tight dessutom pre... Trodde ju iofs inte att AA skulle vara en av händerna han bara synade med.

image.png.68b06c36882696e171be867755fb3b6b.png

Redigerad av aml
  • Confused 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, säger aml :

Upp med dom roligt å se lite händer! Jag vann själv en av dom större potterna sen jag körde igång idag. Mot en "Reg" Nästan 1000bb pot

image.png.68b06c36882696e171be867755fb3b6b.pnginte

Haha, vad i helvete. Hoppas det inte var mot mig? :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

5 minuter sedan, säger kukbajs :

Haha, vad i helvete. Hoppas det inte var mot mig? :P

Nej det får jag väl hoppas att du hade kommit ihåg en sån pot :D Men vi har ju haft våra duster kan jag säga.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 minut sedan, säger aml :

Nej det får jag väl hoppas att du hade kommit ihåg en sån pot :D Men vi har ju haft våra duster kan jag säga.

 

Inte helt säkert jag hade, hah. Vet fortfarande ej vad du nickar dock. :P Eller är jag bara trög?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4 timmar sedan, säger aml :

Upp med dom roligt å se lite händer! Jag vann själv en av dom större potterna sen jag körde igång idag. Mot en "Reg" Nästan 1000bb pot. Anledningen till 4bet var att vi sitter så deep och många är sjukt rädda då att 5betta och foldar nog väldigt tight dessutom pre... Trodde ju iofs inte att AA skulle vara en av händerna han bara synade med.

image.png.68b06c36882696e171be867755fb3b6b.png

ja nu vet jag vem du är såklart! ******** hahahaha :D 

Vi kopplar inte ihop forumanvändare och pokernick, det är upp till användarna själva att komma med den infon i så fall /mod

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9 timmar sedan, säger kukbajs :

Lol vad trög jag är som inte kopplat förrän nu hah. Tycker du är bland de bättre regsen.

Tack så mycket (Ego boost). Jag gör dock lite sjuka punts ibland något jag måste jobba på... ( Ställer in mig på att denna potten är min och när river shove kommer så insta klickar jag call... händer allt för ofta)

Jag har dock haft väldigt mycket flyt mot just dig också.
Den här handen som du länkade för ett par dar sen tex var en missclick pre (skulle klicka fold) 😆

image.png.3d7f15011a0aaf3d8c4bb8239c9b62ac.png
 

Du fick ju dock vinna denna Fina potten nedan, och ska jag kritisera mitt eget spel där så gick jag för big på turn i den potten. Jag ska nog betta en summa som håller 99-QQ i potten. Nu var det nog bara BRA drag händer samt top par+ kvar i din range ( vilket jag inte tror du foldar i det läget oavsett ).

image.png.1e43eae930d6bd709f9063415b5fd961.png

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

11 minuter sedan, säger massive :

Hur är det möjligt? ;) 

Vettefan kollade igenom händerna. En AK mot AA.. Sen var det en hand där jag inte vet vad du hade ( jag folda river ). 78s och floppa stege med 9TJ i 3 bettad pot. Men dålig run out QT för mig och foldade river.

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Postad (redigerade)
Den 2024-08-08 kl 15:53, säger aml :

Tack så mycket (Ego boost). Jag gör dock lite sjuka punts ibland något jag måste jobba på... ( Ställer in mig på att denna potten är min och när river shove kommer så insta klickar jag call... händer allt för ofta)

Jag har dock haft väldigt mycket flyt mot just dig också.
Den här handen som du länkade för ett par dar sen tex var en missclick pre (skulle klicka fold) 😆

image.png.3d7f15011a0aaf3d8c4bb8239c9b62ac.png
 

Du fick ju dock vinna denna Fina potten nedan, och ska jag kritisera mitt eget spel där så gick jag för big på turn i den potten. Jag ska nog betta en summa som håller 99-QQ i potten. Nu var det nog bara BRA drag händer samt top par+ kvar i din range ( vilket jag inte tror du foldar i det läget oavsett ).

image.png.1e43eae930d6bd709f9063415b5fd961.png

Missade denna post. Fattar inte vad jag håller på med i AK-handen haha. :P Borde väl 4b pre, men inte så kul att bli degad på då ... Har fan så jävla dålig koll på pre när det är 200bb+ effective nuförtiden.

Sen är det väl omöjligt att få mig att folda K på den run outen. Jag autopilotar själv ofta bet bet deg i 3b-potter, det funkar fan aldrig mot spelarpoolen, speciellt inte när fd och dylikt brickar som i vår hand.

När startar du db då?

Redigerad av kukbajs
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger kukbajs :

Missade denna post. Fattar inte vad jag håller på med i AK-handen haha. :P Borde väl 4b pre, men inte så kul att bli degad på då ... Har fan så jävla dålig koll på pre när det är 200bb+ effective nuförtiden.

Sen är det väl omöjligt att få mig att folda K på den run outen. Jag autopilotar själv ofta bet bet deg i 3b-potter, det funkar fan aldrig mot spelarpoolen, speciellt inte när fd och dylikt brickar som i vår hand.

När startar du db då?

du har 87s i den handen, inte AK.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...