Markus8000 Postad 11 timmar sedan Rapport Postad 11 timmar sedan 2 timmar sedan, säger kukbajs : Story-time!!!!???? (Har rätt många erfarenheter själv lol.) Jag kör själv Markus med siffror. Och så heter jag Markus. Citera
kukbajs Postad 10 timmar sedan Författare Rapport Postad 10 timmar sedan 2 timmar sedan, säger Lobo : Jag har precis startat upp med att spela poker igen på /0,5, men jag förmodar att du inte skriver ditt nick. Det har redan skrivits i tråden flera ggr, tror typ på de första sidorna. Jag kan skriva det igen, tycker det är sköj när folk vill battlas lite. Heter (tyvärr) rexhonest8438. Kan tyvärr inte byta. Mitt förra på gamla SVS var ljusår bättre. Vill du säga vad du nickar? Så får du lite extra 3-bets! (Jag är ganska nitig egentligen, alla verkar tro jag är cp-aggro, ok jag har positiv redline, men är lååångt ifrån aggro.) GL med spelandet, kamrat! 🙂 Själv hann jag bara med 90 min idag. Upp 05.45 hfhf. Natti fnatti och puss på stjärten, kamrater! ❤️ Citera
kukbajs Postad 2 timmar sedan Författare Rapport Postad 2 timmar sedan 9 timmar sedan, säger Markus8000 : Jag kör själv Markus med siffror. Och så heter jag Markus. Originellt! Nämen, du vill ej dela med dig om anledningen till varför du får kväljningar? Koooom igen. Snuskstory, snuskstory, snuskstory!!!! Citera
Recommended Posts