kukbajs Postad 2 Augusti Författare Rapport Postad 2 Augusti Under 1000 kr i br. Jag är ju typ körd. Citera
kukbajs Postad 2 Augusti Författare Rapport Postad 2 Augusti Går liksom inte att slå limp, mindonk- och syn-taktiken. Citera
kukbajs Postad 2 Augusti Författare Rapport Postad 2 Augusti Folk har verkligen inte en fold-knapp. Ok, det är bara att ge fan i att c-beta om jag inte träffar något, vilket jag inte lär göra. Citera
kukbajs Postad 2 Augusti Författare Rapport Postad 2 Augusti Jävligt oväntat han hade K8 Kunde jag ju ha räknat ut med röven. Så spelat i 6h och förlorat 170 kr. Jag slår helt enkelt inte nivån 1 Citera
kukbajs Postad 2 Augusti Författare Rapport Postad 2 Augusti Eller -280 kr är det. Jag fattar inte hur jag gjorde förut när jag vann Citera
kukbajs Postad 2 Augusti Författare Rapport Postad 2 Augusti Blir väl 6h till och ännu mer minus antar jag Citera
kukbajs Postad 2 Augusti Författare Rapport Postad 2 Augusti Behöver coaching för att slå /0.5, fattar inte detta. Aja, är ju praktiskt taget gul. Är väl bara att ge upp och vänta på A-kassa. Citera
kukbajs Postad 2 Augusti Författare Rapport Postad 2 Augusti Tre dagar på rad där jag inte ens varit nära på att vinna. Jag har fan inte råd med den här skiten. Citera
kukbajs Postad 2 Augusti Författare Rapport Postad 2 Augusti Är så jävla trött på att slita flera timmar om dagen. Jag är pank och kommer förbli pank. Citera
aml Postad 2 Augusti Rapport Postad 2 Augusti 14 minuter sedan, säger kukbajs : Är så jävla trött på att slita flera timmar om dagen. Jag är pank och kommer förbli pank. Svårt spela med "kniven mot strupen" ekonimiskt... Du vann trots allt typ 20k bbs förra månaden Vilket är sjukt bra. Det är stor skillnad på att möta dig också beroende på hur det går för dig också ( tilt ). Du måste försöka bygga upp en bankroll så att du kan spela utan den ekonomiska pressen iaf. Citera
Pokergod1 Postad 2 Augusti Rapport Postad 2 Augusti Vissa dagar vill det sig helt enkelt inte. Ta nån dag off, sen på det igen. Brukar vara gött när man springer dåligt. Citera
kukbajs Postad 2 Augusti Författare Rapport Postad 2 Augusti Den handen spelade jag bra. Alltså, denna jävla Allmylove, har fan nöten varenda gång. Det är bara att folda mot hans 3b hädanefter. Säkert torskat 500 kr till honom idag. Bluffar ju aldrig. Har alltid nöten. Jag är så jävla fucking värdelös. Går ju att bara folda river. Åt helvete med detta. 8h+ spel och fortfarande -280 kr Citera
kukbajs Postad 2 Augusti Författare Rapport Postad 2 Augusti 3 timmar sedan, säger aml : Svårt spela med "kniven mot strupen" ekonimiskt... Du vann trots allt typ 20k bbs förra månaden Vilket är sjukt bra. Det är stor skillnad på att möta dig också beroende på hur det går för dig också ( tilt ). Du måste försöka bygga upp en bankroll så att du kan spela utan den ekonomiska pressen iaf. Finns inte en chans för mig att bygga en rulle. Har ju försökt hela sommaren. Måste ha ett jobb. Och 20% extra hade fan inte hjälpt mig såå mycket heller. Måste ha ett jobb där de betalar mer än minimum ... hur nu det ska gå till ... Citera
kukbajs Postad 2 Augusti Författare Rapport Postad 2 Augusti Ja, jag ska såklart beta flopp i KTo-handen, är bara för dålig idag Citera
kukbajs Postad 2 Augusti Författare Rapport Postad 2 Augusti Sry jag kände mig lite depressed ... Jag ska lista ut något 1 Citera
kukbajs Postad 3 Augusti Författare Rapport Postad 3 Augusti Seriöst, vad fan gör man mot minrejs? Blir ju minrejsad i varje hand i princip. Det är bara att folda allt väl? Men då är vi back två BIs på 10 min i alla fall. Citera
kukbajs Postad 3 Augusti Författare Rapport Postad 3 Augusti Jag foldar ju hela tiden som det är. Och om jag någon gång synar så har de det alltid. Seriöst, ska jag folda river här eller? Citera
kukbajs Postad 3 Augusti Författare Rapport Postad 3 Augusti -4BIs på 20 min då. Inte ens nära i en enda hand. Citera
kukbajs Postad 3 Augusti Författare Rapport Postad 3 Augusti Hade varit najs om det hade känts som man hade en chans. Liksom vinna ett BI här och där i alla fall. Men det är bara spruttorsk idag med. Citera
kukbajs Postad 3 Augusti Författare Rapport Postad 3 Augusti Det är ju bara att folda varenda hand. På så sätt förlorar man minst. Citera
kukbajs Postad 3 Augusti Författare Rapport Postad 3 Augusti Foldar ni också turn eller? Visst har han KQ? Citera
kukbajs Postad 3 Augusti Författare Rapport Postad 3 Augusti Seriös fråga. Jag fattar inte hur man spelar längre. Citera
aml Postad 3 Augusti Rapport Postad 3 Augusti 27 minuter sedan, säger kukbajs : Seriöst, ska jag folda river här eller? Jag tycker denna är fold river ,beroende på spelaren då. Är det en uppenbar *maniac* så går det väl inte. Men många på siten har ju alltid nöten lr nästan nöten när dom slår om där. Här en liknande hand jag spelade för ett par dar sedan mot en "tight halvreg" iofs. Citera
Yxel Postad 3 Augusti Rapport Postad 3 Augusti Tunga perioder händer alla. Dina beskymmer är ju bankrullen. För dålig bankrulle hämnar dig i hur du vill spela ditt spel… Citera
Recommended Posts