Nusseman Postad 29 Augusti , 2004 Författare Rapport Postad 29 Augusti , 2004 Ector, nu vill vi snart höra om när du var nere på 3,2K och vände... Citera
QoS Postad 29 Augusti , 2004 Rapport Postad 29 Augusti , 2004 Jag gjorde precis som Ector på POKERFORUM.nu Online för en stund sen, skillnaden är att jag inte tog mig upp sen! Död som en fet fisk på havsbottnen - eller vänta, döda fiska flyter väl? - QoS Citera
Mr Zero Postad 29 Augusti , 2004 Rapport Postad 29 Augusti , 2004 Jag gjorde precis som Ector på POKERFORUM.nu Online för en stund sen, skillnaden är att jag inte tog mig upp sen! Död som en fet fisk på havsbottnen - eller vänta, döda fiska flyter väl? - QoS Magen upp QoS Citera
parre Postad 30 Augusti , 2004 Rapport Postad 30 Augusti , 2004 Ställer mig in i hyllningskören och gratulerar! Citera
Dburuk Postad 30 Augusti , 2004 Rapport Postad 30 Augusti , 2004 Imponerande seger, stort grattis även om min favorit var en Martin Cederkrantz som jag känner sedan länge. Jag tror han blev 3:a? Blev det några pengar värda att nämna för honom också eller? Papp~ Citera
Nusseman Postad 30 Augusti , 2004 Författare Rapport Postad 30 Augusti , 2004 3:e pris var nånstans i trakterna kring 100.000 Citera
liggat Postad 30 Augusti , 2004 Rapport Postad 30 Augusti , 2004 inte konstigt då att man har blivit chiprånad 2 ggr av ector i turneringssammanhang.. nu känner jag mig inte lika värdelös längre grattis! Citera
Ector Postad 30 Augusti , 2004 Rapport Postad 30 Augusti , 2004 inte konstigt då att man har blivit chiprånad 2 ggr av ector i turneringssammanhang.. nu känner jag mig inte lika värdelös längre grattis! Ena gången åtminstone så köpte jag ut dig brutalt vill jag minnas... Tack för grattis allihop! Citera
devalanteriel Postad 31 Augusti , 2004 Rapport Postad 31 Augusti , 2004 Martin C? Ninja? Grattis igen, Ector! Jag bryr mig nog inte om att ställa in mina pom-poms i garderoben igen den här gången. Citera
Recommended Posts