HNIC4lajf Postad 16 Januari Rapport Share Postad 16 Januari Mod - flytta gärna om jag postat i fel del av forumet - får skylla på att jag är ny! Mina primära frågor är följande, där jag särskilt ber er ta i beaktning att det är 2,5/5 kr på svs, dvs EJ en särskilt aggressiv miljö, att vi är 160 bb djupa: Är det bara att pusha likt hur jag gör och gå vidare med livet, eller borde jag ta en annan linje? Givet mitt eget kombodrag, borde jag egentligen endast syna mot raise på flop? Jag tänker att jag täcker en del möjliga draghänder hos fi och har fortsatt position mot turn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
suitedaces Postad 16 Januari Rapport Share Postad 16 Januari (redigerade) Du har ju showdown value mot hans bluffar, så jag tycker bet-syn/check-syn är bättre på flop. Sen är väl 64s lite marginellt att öppna på CO, särskilt med tanke på hur hög raken är. Redigerad 16 Januari av suitedaces Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 17 Januari Rapport Share Postad 17 Januari 16 timmar sedan, säger suitedaces : Du har ju showdown value mot hans bluffar, så jag tycker bet-syn/check-syn är bättre på flop. Sen är väl 64s lite marginellt att öppna på CO, särskilt med tanke på hur hög raken är. Vad ligger raken på svs idag? 4%? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 17 Januari Rapport Share Postad 17 Januari Ja 4% om det inte har ändrats nyligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Folke Rosvall Postad 17 Januari Rapport Share Postad 17 Januari Jag gjorde just en mätning och det var exakt 4% på den hand jag vann. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts