gdaily Postad 21 December , 2005 Rapport Postad 21 December , 2005 Kan garantera att 100K är mycket för Ken också. Men 100K är en perfekt vald siffra för Ken - det ger massmedialt utrymme, är en förlust han kan ta, och han riskerar inte att bli överöst med utmaningar - pengen är för stor för medelpokerspelaren och den är för liten för superproffsen som har ett upptag på Internet på betydligt mer. Sedan har du LITE fel om megamatcherna. Andy Beal som killen hette blev nettoförlorare när matcherna väl var spelade, även om han tog en hel del fina skalper. När han skruvade upp taxan så högt så fick han flytta proffsen från deras komfortzon... Citera
Colderose Postad 21 December , 2005 Rapport Postad 21 December , 2005 Sorry, jag har inte 5 mille... än. Erkänn att det vore intressant att höra om Lennaard vore intresserad att möta en rik tomte utan spelvana med 10 milj i insats? Citera
Colderose Postad 21 December , 2005 Rapport Postad 21 December , 2005 gdaily, poängen i mitt inlägg var, precis som du också säger, att proffsens "komfortzon" flyttades och att de därför började spela sämre. Citera
gdaily Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 gdaily, poängen i mitt inlägg var, precis som du också säger, att proffsens "komfortzon" flyttades och att de därför började spela sämre. Javisst, men du skrev Det slutade med att dessa proffs blev utskåpade av killen med pengarna. och det var ju inte riktigt sant, Beal var förloraren, även om han tog ett par fina skalper. Citera
Sparven Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 Jag tror att hur mycket pengar jag än betalade skulle jag inte vara välkommen i Hammarbys startelva ens en sekund, jag tvivlar på att jag ens skulle platsa i ett medelmåttigt division 8-lag. Du har fel, för 500000$ skulle du lätt få spela en match i allsvenskan... Låter bra.. i nästa DIF-AIK derby så pröjsar jag 5 mille för att få vakta AIKs mål. Sen lirar jag 10 mille på DIF vinst.. För att sedan åka i fängelse Citera
Myssion Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 gdaily, poängen i mitt inlägg var, precis som du också säger, att proffsens "komfortzon" flyttades och att de därför började spela sämre. Men... blir inte den utmaningen också skev...? Citera
Myssion Postad 22 December , 2005 Rapport Postad 22 December , 2005 gdaily, poängen i mitt inlägg var, precis som du också säger, att proffsens "komfortzon" flyttades och att de därför började spela sämre. Men... blir inte den utmaningen också skev...? Det bästa, och mest oskeva, borde ju va om man gör en turnering, med ett stort inköp, säg $25.000, och sedan låter man några proffs spela mot varandra. DET hade vatt coolt! Men vänta... Däsha vyy... Citera
Recommended Posts