Gå till innehåll

Avstängd från Poker Stars


Recommended Posts

Hej, 

år 2014 skrev jag till Pokerstars och stängde av mig själv, nästan tio år sedan alltså. Jag har ångrat detta jättemycket i efterhand eftersom det var den sajten jag älskade att spela mest på. Kommer inte ens ihåg varför jag valde att stänga av mig själv på den tiden. Troligen pga någon bad beat. Har sedan dess skrivit ett mail till de en gång om året och bett att få detta upphävd, men de vill inte göra det. Har t.o.m. försökt ringa till de på det numret som finns på deras sida men kommer inte fram till någon mänsklig person utan bara någon telefonservice.

Jag har sedan dess spelat mest på partypoker och svenska spel men det är inte samma sak. Finns det någon som har ett förslag till mig hur jag kan få detta upphävt? Tacksam för alla förslag.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, du drar dött där. Det finns en väldigt framstående noseebleeds cashgame-regg som spelade på stars som minderårig. Hans mamma blev helt skogstokig och skrev ihop något mail som jag fått se efteråt som är ganska roligt för det är uppenbarligen inte skrivit av pojken i fråga själv. Men hon skrev å hans vägnar att han var spelberoende och att poker förstört hans liv och blabla och att han vill bli lifetime-bannad. Han försökte få sitt första konto upplåst utan resultat i flera år och har sedan dess gjort 2 nya konton där han blivit busted bägge gångerna och blivit bannad. Och första bannen var över 10 år sedan, kan inte han få sitt konto upplåst som etablerad nosebleeds-regg tror jag inte någon annan kommer få det.

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...