Ector Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 Ruggigt mycket bättre startfält den här gången. Minst två av kändisarna spelar regelbundet, antagligen flera. Vassa proffs också. Synd att man inte fick vara med igen. Kommentatorerna är samma enligt produktionsteamet. Men de kommer att göra en mycket vassare produktion den här gången, det är jag säker på. De frågade mig om jag ville vara med som redaktör, vilket hade varit sjukt kul... Men jag har inte tid som vanligt. Lycka till alla som är med och spelar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PianoPer Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 Varför fick du inte vara med Ector? Du måste ju vara den mest givna personen i ett sånt här program. BÅDE pokerproffs (och dessutom ganska känd som poker"person" även hos icke pokerfrälsta) och komiker/"kändis". Jag kommer att sakna dig iallafall. Har en märklig känsla att Jens Assur är grym som pokerspelare. Fråga mig inte varför men han känns lite otäck på nåt vis. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PREVARANT Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 typpan vart hittade du info om kändisarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ector Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 Varför fick du inte vara med Ector? Du måste ju vara den mest givna personen i ett sånt här program. BÅDE pokerproffs (och dessutom ganska känd som poker"person" även hos icke pokerfrälsta) och komiker/"kändis". Jag kommer att sakna dig iallafall. Har en märklig känsla att Jens Assur är grym som pokerspelare. Fråga mig inte varför men han känns lite otäck på nåt vis. Policybeslut att inte ha med gamla ansikten. Utom Eichardt då... och Eskilsson... Jag va väl dryg och otrevlig som vanligt. Det är faktiskt inte meningen, det bara blir så... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
typpan Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 typpan vart hittade du info om kändisarna? http://www.prosharks.com/member/joakim/ Under hans blogg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 Ruggigt mycket bättre startfält den här gången. Minst två av kändisarna spelar regelbundet, antagligen flera. Vassa proffs också. Synd att man inte fick vara med igen. Kommentatorerna är samma enligt produktionsteamet. Men de kommer att göra en mycket vassare produktion den här gången, det är jag säker på. De frågade mig om jag ville vara med som redaktör, vilket hade varit sjukt kul... Men jag har inte tid som vanligt. Lycka till alla som är med och spelar. Vilka spelar regelbundet? Om man får gissa kanske Breitholz är en av dem? Rangnerstam är en grym skådis och med Sauk som motpol. Denise är min gamla granne som man drömde om när man var liten grabb. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Damp Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 Varför fick du inte vara med Ector? Du måste ju vara den mest givna personen i ett sånt här program. BÅDE pokerproffs (och dessutom ganska känd som poker"person" även hos icke pokerfrälsta) och komiker/"kändis". Jag kommer att sakna dig iallafall. Har en märklig känsla att Jens Assur är grym som pokerspelare. Fråga mig inte varför men han känns lite otäck på nåt vis. Policybeslut att inte ha med gamla ansikten. Utom Eichardt då... och Eskilsson... Jag va väl dryg och otrevlig som vanligt. Det är faktiskt inte meningen, det bara blir så... Tyckte ändå att du spelade bra, du hade lite oflut på slutet bara. Inte fan var du dryg, då får väl satsa på att vinna säsong tre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 Kom just på att jag sett Swartling i pokersammanhang, så det bör vara han+? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 Hmmm alltid kul med kändisar man inte känner igen Ser fram emot att få se Ragnerstam, Hegerfors samt Chrunak Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nemomen Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 Kom just på att jag sett Swartling i pokersammanhang, så det bör vara han+? Japp, han är även känd som "Kniven" i pokervärlden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab19 Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 Neeej inte Martindahl...klarar inte av den mannen Annars ska det bli kul att se vad Brolin går för,gambler som han är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AceKicker Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 Neeej inte Martindahl...klarar inte av den mannen Han är ju kul ju! Han lär hålla låda vid bordet i alla fall, vet inte om han kan lira så det kompenserar väl Vilken blandning av kändisar Hegerfors, Börje och Chrunak kan ju bli nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 Skulle vara kul å lira mot Hegerfors eller Salming! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PREVARANT Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 joggy vet du i vilket heat du spelar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 joggy vet du i vilket heat du spelar? Nej men jag mailade dom igår och frågade vilken dag jag skulle lira så får se ifall man får reda på vilket heat också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PREVARANT Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 De har varit väldigt dåligt med info från unibets sida har försökt få svar på många frågor utan större framgång. vet fortarande ej när jag reser hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Damp Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 Inspelning är inte förren om två veckor så än är nor inte allt klart! Det är första inspelnings perioden, det kommer fler. Så vänta och se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kornone Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 Vad är åldersgränsen till detta? Spelar jag i onödan om jag är 19.? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 såg inget om nån åldersgräns så antar att det är 18 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 Men du får inte vara dansk (var en dansk med en gång). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 Ja och han satt framför mig och ställde in med massa skit, riktigt drygt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kundvagn Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 Gubbar och gummor, ta nu och spela på unibet idag. Det lär bli bra mycket roligare i tallin än en vanlig turnering och sen får man vara med på TV. Dessutom bör det vara bra EV på att spela. EDIT: jag var kanske lite sent ute, klockan på datorn gick visst en halvtimme fel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 Hoppsan inte lika bra värde på att spela den här söndagen. Det har väl pendlat mellan 80 och 95 spelare de tre gånger jag varit med tidigare, nu 132 spelare! Inte för man vet vad en plats är värd (jag har inte hittat det iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skumdum Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 jag ligger 11:a just nu men jag har fortfarande inte fattat vad det är jag kan vinna. vad är den finalen som är 12:e augusti? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joggystyle Postad 31 Juli , 2005 Rapport Share Postad 31 Juli , 2005 Du får en resa till Tallin och spela mot proffs å kändisar med början 10 augusti Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts