HampusGabriel Postad 29 November , 2024 Författare Rapport Postad 29 November , 2024 Tja! Detta blev månaden i Novermber, fick inte in varken mitt gym mål eller volym mål. Dock fick jag med studiemålet och EV:t blir väl mest + utav det. Känner att fiskspelet känns extremt bra nu och kommer forsätta nöta det med tiden. Denna månads fokus blir att fokusera mycket på BTNvCO ColdCall och forsätta nöta BvB. Kommer även runna en del sims mot folk som över 4b och squezzar mot mig Mål: 60K händer 3 gympass i veckan 60 timmar studie Blev att nöta 50nl och 100nl denna månad vilket gav mer "consistency" i mitt spel då jag möter liknande spelare. Känner mig dock supernöjd över månadsresultat då det är rekord för mig både i BI och pengar Mvh Hampus 11 3 Citera
Lundin89 Postad 29 November , 2024 Rapport Postad 29 November , 2024 Väldigt imponerande för en aspiring juniorreg dit du har tagit dig idag från när du startade dagboken. Hatten av. 2 Citera
Johan_Beta Postad 29 November , 2024 Rapport Postad 29 November , 2024 Läckert! Vad ligger du på för bb/100 på nivåerna? 1 Citera
HampusGabriel Postad 30 November , 2024 Författare Rapport Postad 30 November , 2024 19 timmar sedan, säger Lundin89 : Väldigt imponerande för en aspiring juniorreg dit du har tagit dig idag från när du startade dagboken. Hatten av. Tack för dom orden! Är väldigt nöjd att jag har forsatt uppdatera i den här dagboken för att se vilken nivå man var på för 1,5 år sedan hehe Du kan få byta till 21 nu btw 2 Citera
HampusGabriel Postad 30 November , 2024 Författare Rapport Postad 30 November , 2024 18 timmar sedan, säger Johan_Beta : Läckert! Vad ligger du på för bb/100 på nivåerna? Ty! Denna månad blev det 19bb/100 på 50NL och 12bb/100 på 100NL. All time så är det 9,5bb/100 på 50 och 7bb/100 på 100. Tror dock att mitt spel mot fiskar kan ha boostat winraten X antal mer bb/100. Samt mitt BvB spel. Ska forsätta studera blinden men är redan nöjd över denna måndas winrate dock (för litet sample för att säga något) men tror dock att det har blivit ett trendbyte i blindsen 3 Citera
Pokergod1 Postad 30 November , 2024 Rapport Postad 30 November , 2024 (redigerade) Kör du ipoker euro-borden enbart eller? riktigt kul att se att det går så bra för dig. Redigerad 30 November , 2024 av Pokergod1 Citera
HampusGabriel Postad 1 December , 2024 Författare Rapport Postad 1 December , 2024 19 timmar sedan, säger Pokergod1 : Kör du ipoker euro-borden enbart eller? riktigt kul att se att det går så bra för dig. Spelar på lite olika sidor men kan hitta värde ibland på Euro borden. Dock är det enstaka timmar på dagen det finns bra värde där 1 Citera
HampusGabriel Postad 1 December , 2024 Författare Rapport Postad 1 December , 2024 Har ett litet mål den här månaden som jag inte skrev men det är att försöka pressa igenom alla GTOw videos med tiden. Tycker dom få videosarna jag har sätt så har jag lärt mig något nytt varje gång. Har iprincip coachning varje vardag så osäker om jag hinner få in mer än 2-3st per vecka men från vad jag har sätt så är det nog ett bra EV val att kika på dom . 1 Citera
Pokergod1 Postad 1 December , 2024 Rapport Postad 1 December , 2024 4 timmar sedan, säger HampusGabriel : Spelar på lite olika sidor men kan hitta värde ibland på Euro borden. Dock är det enstaka timmar på dagen det finns bra värde där Så vart får du in din högsta volym? 2 Citera
HampusGabriel Postad 30 December , 2024 Författare Rapport Postad 30 December , 2024 (redigerade) Tja! Här kommer min månadsuppdatering, blev en bra månad igen men valda att ta semester från 20dec framtill 1 januari. Tror knappt jag tagit 2 dagars semester sen jag slutade på jobbet Blev forsatt fokus på BvB samt fiskspelet och känner att stor del av min winrate just kommer från dom två spotsen. Den här månaden har jag tänkt fokusera väldigt mycket på en ny strategi i BBvSB 3b pot, tror man borde kunna öka sin WR en del från det. Ska även börja nöta mycket multiway men blir inte huvud prio. Januari kommer bli en locked in månad för mig och har tänkt få minst in 150h på bordet och 70-80 timmar studier, kommer även besöka gymmet 5dag/v. Börjar få mer och mer sample på min SB och är verkligen nöjd över min winrate där och att jag verkligen lagt ner tiden på att studera den så hårt. Nu blir nya målet att få bättre winrate i BB Mvh Hampus Redigerad 30 December , 2024 av HampusGabriel fel sample 9 1 Citera
brusig1 Postad 31 December , 2024 Rapport Postad 31 December , 2024 Snygga resultat! Av nyfikenhet vad spelar dina coacher för nivåer? Finner det en aning märkligt att någon som är så färsk till poker studerar obskyra situationer som i princip aldrig uppstår och inte har någon större inverkan på winrate. Tex BvB är uppenbarligen inte majoriteten av din bb eller sb winrate, ffa inte 3b potter. Sen skulle jag inte kolla på winrate ur specifika positioner på så små samples. 2 Citera
HampusGabriel Postad 31 December , 2024 Författare Rapport Postad 31 December , 2024 5 minuter sedan, säger brusig1 : Snygga resultat! Av nyfikenhet vad spelar dina coacher för nivåer? Finner det en aning märkligt att någon som är så färsk till poker studerar obskyra situationer som i princip aldrig uppstår och inte har någon större inverkan på winrate. Tex BvB är uppenbarligen inte majoriteten av din bb eller sb winrate, ffa inte 3b potter. Sen skulle jag inte kolla på winrate ur specifika positioner på så små samples. Tack! Dom spelar upp till 2KNL vad jag hört iaf, har inte frågat så mycket om det. Tror dom bara har hittat ett sätt för att få in så mycket info in i mig som möjligt. Sen har jag nog lagt 300 timmar varje månad i ett år nu så borde rent logiskt sätt börja ge lite resultat iaf. Nä precis förstår hur du menar, är mest för att boosta egot lite med att studierna har gett "resultat". Just CC i btn var för att variera studierna lite för att inte köra allt för mycket BTNvBB som exempel. Ofta så speglar ju sig BTNvCO och BBvSB sig ganska likt hur man ska adjusta mot spelarna. Och samma BBvMP/EP, BBvCO/BTN så lär man sig en spot så hänger de ju med, de lär du nog veta men 1 Citera
Recommended Posts