Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 33 postas här!


kydyl

Recommended Posts

Tjena, har mest lurkat runt på forumet tidigare men nu har jag en fråga. Eftersom Party verkar generösa med deposit-bonusar så tänkte jag starta ett konto där. Är det någon som vet en bra sign-up-kod eller var man kan hitta en?

 

Du får en via mailen du reggar med, $150 - 7X raked hands.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 91
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

En gång för alla:

Hur gör man för att regga sig på neteller nu för tiden om man vill kunna ta in/ut ca 500$ för bonusar. Behöver man skicka in IDhandlingar osv!?

 

Om du sätter in pengar via bankgiro/pokersajt bryr sig inte NETeller. Sätter du däremot in pengar med kreditkort, så lär du få skicka in kopia på körkort och kreditkort.

 

Stämmer ej, dom ringer och bekräftar bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena, har mest lurkat runt på forumet tidigare men nu har jag en fråga. Eftersom Party verkar generösa med deposit-bonusar så tänkte jag starta ett konto där. Är det någon som vet en bra sign-up-kod eller var man kan hitta en?

http://www.pokerlistings.com/party-poker

 

Är det någon som har signat upp sig på No1gaming och vet förutsättningarna för bonusen?

 

Har kollat deras hemsida och kan inte hitta vad som gäller för bonusen.

 

Hur många rejkade eller VIP måste man ha för full bonus?

Om de inte ändrat kraven så gäller 15x rakade händer, totalt 3000 händer för maximal bonus. Det som gäller är att du måste ha tilldelats kort och rake måste ha tagits från potten - det finns inga krav på att man måste ha bidragit till potten eller att raken nått en viss nivå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena, har mest lurkat runt på forumet tidigare men nu har jag en fråga. Eftersom Party verkar generösa med deposit-bonusar så tänkte jag starta ett konto där. Är det någon som vet en bra sign-up-kod eller var man kan hitta en?

 

Du får en via mailen du reggar med, $150 - 7X raked hands.

 

har alltid trott att partys signup legat på 100$. Har för höjt nu eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena!

 

Jag har ärligt talat inte orkat läsa igenom alla bonustrådar, hittar säkert det jag vill men orkar helt enkelt inte :oops:

 

Är det någon som har signat upp sig på No1gaming och vet förutsättningarna för bonusen?

 

Har kollat deras hemsida och kan inte hitta vad som gäller för bonusen.

 

Hur många rejkade eller VIP måste man ha för full bonus?

 

Hur mycket ska potten upp i för att få en rejk/VIP?

 

Tacksam för svar ;)

 

Jag har grejjat den. Jag tror man var tvungen att spela in 3000 vip-poäng gör maximal bonus 200 €.

sorry, fel av mig. Såg att nån svarat. 3000 händer var det ja...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Efter att ha gulat igår (5 card draw, kåk torsk mot färgstege) tänkte jag sätta in nya cash men då jag har konto hos 24hpoker och unibet så tänkte jag prova någon annan B2B sajt som erbjuder signup bouns.

 

Någon som har kolla på B2B sajter som har bra signup bonus får gärna dela med er!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"100% EXTRA on your next deposit, up to $100!! ...

...play 10 times raked hands of the bonus amount "

 

Jag har spelat ett tag, men inte bonushorat någonting alls, min fråga vad ovanstående egentligen innebär. Om jag sätter in $100 för att få en reload bonus på $100, hur många rakeade händer måste jag då spela?, måste jag komma upp i en specifik summa $ i total rake?, Måste jag omsätta $x?

 

Och ytterligare en nybörjarfråga... kan jag plocka ut $100 från mitt Empire konto idag, och sen sätta in dom igen nästa vecka för att få bonusen, eller måste jag fylla på kontot utan att ta ut nu?

 

Säkert dumma frågor... men är man nybörjare så är man :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"100% EXTRA on your next deposit, up to $100!! ...

...play 10 times raked hands of the bonus amount "

 

Jag har spelat ett tag, men inte bonushorat någonting alls, min fråga vad ovanstående egentligen innebär. Om jag sätter in $100 för att få en reload bonus på $100, hur många rakeade händer måste jag då spela?, måste jag komma upp i en specifik summa $ i total rake?, Måste jag omsätta $x?

 

Och ytterligare en nybörjarfråga... kan jag plocka ut $100 från mitt Empire konto idag, och sen sätta in dom igen nästa vecka för att få bonusen, eller måste jag fylla på kontot utan att ta ut nu?

Du måste spela 1000 händer där det tas rake från potten. Plockar du ut pengar och sätter in dem igen kommer du inte att få någon bonus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag som nästan bara spelar turneringspoker och aldrig kommer upp i nån större mängd rakade händer, tycker det är mkt svårt att hitta vettiga, tydliga bonusar...

 

Nån som kan tipsa om nån enkel, (utan krav på rake), smidig first deposit?

 

Ha det!

 

MAckan

 

Typ Pacific, där får du bonusen upfront. Du kan alltså direkt ta ut det insatta beloppet, och sedan "spela gratis" med bonuspengarna

Är det någon som vill köpa en caps-lock tangent förresten?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

As a new Hollywood Poker player, you'll now receive a 500% bonus (up to $1000) on your first deposit!

 

Någon som har prövat på Hollywood Poker och har något att säga om dem?

 

För varje $ måste man ha 15 poker points. För varje raked pot mellan $0.5 och $1 så får man ½ poker points, och för potter med mer rake 1 poker points.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå.

Detta är i o för sig ingen bonus i egentlig mening men....

Varje gång du får Pocket Kings får du 10$ av interpoker.

Ber om ursäkt om denna post bryter mot några regler.

Jag ska iallafall lira samtidigt som jag klarar av augustibonusen.

Kan passa på o fråga om tiden vad är klockan här när den är midnight ET där.

 

 

We’ll give $10 for every pair of Kings dealt on Texas Hold’em tables with blind levels of at least 0.25/0.50 (No Limit) & 0.50/1 (Limit). One on one games are excluded from this offer.

 

This promotion will run Saturday 20th and Sunday 21st August, 2005 from midnight to midnight ET (48 hours).

 

You MUST fill in the form below with EVERY claim you have before midday (ET) on Monday 22nd August. Credits will be made on Monday 22nd and Tuesday 23rd.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bonusen är väl för övrigt sjukt bra?

 

10$ för varje KK man får på bord 0.25/0.5$ NL och 0.5/1$ fixed

eller högre.

 

Multitablar man lär man ju få en hel del KK, och clearar man deras

monthly 100$ så klassar ju KK-bonusen deras 30$ extra bonus duktigt.

 

Det finns väl ingen gräns heller för hur många KK man kan få antar jag? :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bonusen är väl för övrigt sjukt bra?

 

10$ för varje KK man får på bord 0.25/0.5$ NL och 0.5/1$ fixed

eller högre.

 

Multitablar man lär man ju få en hel del KK, och clearar man deras

monthly 100$ så klassar ju KK-bonusen deras 30$ extra bonus duktigt.

 

Det finns väl ingen gräns heller för hur många KK man kan få antar jag? :)

 

I snitt får du KK en gång på drygt 220. Man kan ju lätt trycka in ett par tusen händer över en helg, så väntevärdet är typ 100$ eller så...

 

Förra gången de hade den här promotionen så kostade det dom $70.000.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå. Sitter och funderar över InterPokers bonus.

Detta hittar jag

"Monthly Bonus

InterPoker will be giving every player a 100% bonus on their first deposit in August over $25! Simply make a deposit and we will match that deposit up to $100! "

 

Men vad är det för krav på den o.s.v. Har letat men ej hittat infon. Är den värd att ta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...