Gå till innehåll

SAJT: Bet4e.com


gdaily

Recommended Posts

Ännu ett B2B-skin

 

Sajten har ett affiliateupplägg som är som upplagt för 100 spamtomtar på vårt fin-fina forum. Därför vill jag gå ut med en preventiv varning till alla som tänker sig en karriär genom att bli affiliates:

 

Läs våra forumregler. Där står tydligt att man inte får spamma med sin fin-fina kod. Gör du det så blir du avstängd från forumet, och vi kontaktar B2B som stänger av ditt affiliatekonto.

 

För övrigt, lycka till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
Sajten har ett affiliateupplägg som är som upplagt för 100 spamtomtar på vårt fin-fina forum. Därför vill jag gå ut med en preventiv varning till alla som tänker sig en karriär genom att bli affiliates:

 

Det finns ett affiliate program hos oss som är bra. Meningen är INTE att det skall spammas på detta forum eller någon annanstans, så jag hoppas verkligen du stoppar eventuella spamförsök.... 8-)

 

Affiliateprogrammet är främst till för personer inom föreningsliv/klubbar etc där vi kommer att bearbeta och förhoppningsvis kunna bidra med en slant.

Vi är en ny aktör och vi alla vet att det finns redan allt för många pokerklienter att ta del av. Vår målsättning är inte att vara en renodlad pokerklient utan kommer att satsa mycket på sportsbetting och events inom detta.

Ni kommer att inom en snar framtid att för era VIP poäng kunna köpa produkter i vår VIP shop som är under uppbyggnad.

 

Jag hoppas inte detta inlägg räknas som spam, radera detta inlägg i sådana fall.

 

Mvh

Bet4E.com

mh@bet4e.com

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bet4E, välkommen till POKERFORUM.nu! :)

 

Det är mycket positivt att ni tar spam och oönskad reklam på stort allvar, något som vi också ser allvarligt på. Vill därför redan nu passa på att tipsa om våra regler som är strikta kring all typ av reklam.

 

Kontakta gärna mig via PM om det är något som är oklart.

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...