baang Postad 6 Juni , 2004 Rapport Postad 6 Juni , 2004 the jack - AC/DC texten passar perfekt och ac/dc är ju aldrig fel.. Citera
Hickmott Postad 6 Juni , 2004 Rapport Postad 6 Juni , 2004 the jack - AC/DC texten passar perfekt och ac/dc är ju aldrig fel.. Texten handlar ju för fan om gonorré //Hickmott Citera
snudde Postad 7 Juni , 2004 Rapport Postad 7 Juni , 2004 leonard cohen har en rad om poker i the stranger song: You hate to see another tired man lay down his hand, like he was giving up the Holy Game of Poker. And while he talks his dreams to sleep, you notice there's a highway that is curling up like smoke above his shoulder. brukar lyssna på div 60-tals samlingar annars, funkar alltid /snudde Citera
BrutalFalukorv Postad 9 Juni , 2004 Rapport Postad 9 Juni , 2004 En låt som alltid passar är "Lena Ph - De gör ont". Blev såpass känd att dom fick göra en engelsspråkig version till alla amerikanska spelare. Citera
freeman Postad 9 Juni , 2004 Rapport Postad 9 Juni , 2004 En låt som alltid passar är "Lena Ph - De gör ont". Blev såpass känd att dom fick göra en engelsspråkig version till alla amerikanska spelare. * bort tagen länk - QoS * i rest my case ( gjord av mig ) Citera
martenmania Postad 18 Juni , 2004 Rapport Postad 18 Juni , 2004 Scooter - How much is the fish Citera
MrFroggyX Postad 18 Juni , 2004 Rapport Postad 18 Juni , 2004 En låt som alltid passar är "Lena Ph - De gör ont". Blev såpass känd att dom fick göra en engelsspråkig version till alla amerikanska spelare. * borttagen länk - QoS * i rest my case ( gjord av mig ) ehh.. vi fick inte lägga in länkar till ftp's och liknade.. Men det här går bra!?? Lite osmakligt tycker jag.. Tjejerna verkar inte direkt tycka om det om jag säger så.. Citera
acidboy Postad 20 Juni , 2004 Rapport Postad 20 Juni , 2004 Prince Buster - Cincinattic Kid Är en pokersång om något! Kan skicka den till någon om någon vill ha tag i den Citera
QoS Postad 20 Juni , 2004 Rapport Postad 20 Juni , 2004 Tog bort länken i freemans inlägg. - QoS Citera
Henkeman Postad 24 Juni , 2004 Rapport Postad 24 Juni , 2004 Får ta och kolla upp lite av de där låtarna (förutom "Det gör ont" då förstås, *hatar* ) Mitt tips är Electric Light Orchestra - Showdown (från soundtracket till Kingpin) Citera
Ralle Postad 28 Juni , 2004 Rapport Postad 28 Juni , 2004 Om du vill ha ren pokermusik så finns ju Tommy Angelos "I'm Running Bad - Poker Songs by Tommy Angelo". Musiken är kanske inte direkt vad jag själv brukar lyssna på, men några av texterna är rätt kul, speciellt Slowroller. Låttitlarna är I'm Running Good The Raiser's Edge Slowroller I'm Running Bad I Need Money The Present Jag beställde mitt ex direkt på http://www.tommyangelo.com/ Citera
Feedback Postad 4 Juli , 2004 Rapport Postad 4 Juli , 2004 Vanilla Ace - Ace Ace Baby Haha? Du menar väl Vanilla Ice- Ice Ice Baby Citera
snerki Postad 4 Juli , 2004 Rapport Postad 4 Juli , 2004 Om ni förlorar och vill trösta er kan jag ju rekommerada countryns största man Hoyt Axton och då förslagsvis Greenback Dollar. Men allt av Hoyt Axton funkar till poker. Citera
wayfar Postad 8 Juli , 2004 Rapport Postad 8 Juli , 2004 Naturligtvis är det ABBA med "The winner takes it all"! Se bara hur passande de två första verserna är: I don't wanna talkAbout the things we've gone through Though it's hurting me Now it's history I've played all my cards And that's what you've done too Nothing more to say No more ace to play The winner takes it all The loser standing small Beside the victory That's her destiny Lite senare kommer följande rad; "A big thing or a small". Kan ju härledas till blindsen! Björn och Benny har nog sett en och annan flopp i sina da'r, och då menar jag inte misslyckade musikaler... Citera
snerki Postad 10 Juli , 2004 Rapport Postad 10 Juli , 2004 Om vi fortsätter lite på countryspåret så Marvin Rainwayer - Gamblin Man, eller den bättre covern på denna låten av Mike Ness Och när vi är inne på Mike Ness, så kan alla hans låtar, inkl många av Social Distorion härledas till hazardspel eller åtminstonde livsstilen som många pokerspelare i hemlighet drömmer om Citera
Avsaknad Postad 16 Juli , 2004 Rapport Postad 16 Juli , 2004 Och så kan vi köra lite svenskt Marit Bergman - place your bets "Place your bets and make your call" Citera
Papa Kubo Postad 29 Juli , 2004 Rapport Postad 29 Juli , 2004 Det här kanske är putslustigt in absurdum, men vadfan Al Green - Take me to the river Citera
Recommended Posts