Gå till innehåll

GamblingHabit.com


Perli

Recommended Posts

Efter att ha bestallt marker fran Gamblinghabit.com sa undrade jag om det fanns mojlighet till billigare frakt eftersom jag antog att fler har fran forumet skulle kunna vara intresserade att bestalla da. Svaret jag fick var att for $85 kan han skicka ca 20kg, fast det tar ca 4-6 veckor for paketet att komma fram. Men 20kg racker ganska langt, ca 1600 marker som vager 11.5 gram eller 1400 marker som vager 13 gram. Alltsa passar det perfekt att vara tva som delar pa en bestallning. Tva set med 500 marker borde inte vara nagra problem.

 

Sjalv sa bestallde jag 13 gram markerna darifran efter att ha kopt ett sample pack. Alla 11.5 gram marker han har ar av samma kvalite som magnusanderssonab.com, alltsa ganska plastiga och halkiga medans 13 gram markerna ar mycket battre!

 

Ni kan lasa mer om dom har http://www.buypokerchips.com/clay-poker-chips-2.htm#13g

 

Om ni ar intresserade eller har nagra funderingar sa kan ni skicka ett privat meddelande till mig eller posta i den har traden.

 

Ursakta avsaknaden av prickar och dylikt ovanfor vissa svenska bokstaver, hoppas det ar lasligt iaf :)

 

/ Perli

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...