MJ Postad 8 Mars , 2019 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2019 ok då. kanske är orimligt att man skulle kunna avregga. Det jag hoppades på var att det fanns något fönster för det ( typ avregga innan 13). Platserna höll på att ta slut och jag kände mig lite krasslig. Citera
Lundin89 Postad 8 Mars , 2019 Rapport Postad 8 Mars , 2019 Polare till mig skulle lira superweekend förra året, men grabben hans blev sjuk så han kunde inte åka ner, handlade om 20 mil eller så. Så han ringde och bad att få prata med CC och dom var inte mindre mänskliga än att dom ordnade så han fick avregistrera sig, men vore jag du skulle jag "ta i lite" och inte bara säga att du är förkyld liksom. För det är ju egentligen inte deras policy att låta folk avregistrera sig. 1 Citera
MJ Postad 8 Mars , 2019 Författare Rapport Postad 8 Mars , 2019 Var som sagt lite tveksam igår och tvekade på om jag kunde starta. Anmälde mig till turren imorse med 4 platser kvar. Citera
Recommended Posts