Gå till innehåll

Göra vad som krävs:En orms ambitioner


Snake911

Recommended Posts

4 timmar sedan, säger VakuumspelarN :

Var mera intresserad då jag har svårt att se hur man kan studera poker 2-3h per dag utan att ha någon historik att gå på. Det är isåfall om du jobbar med pio eller pokersnowie men tvivlar på att det gör mycket nytta på 1/2 .

Hade ingen aning att pio och snowie bara var för hajstejks-spelare...

15 timmar sedan, säger Snake911 :

Ledsen, men kommer vara lite tråkig. Kommer inte dela med mig om vad för tillväga gång sätt jag har när jag pluggar :)

Tackar ödmjukast för komplimangen. Målet är att spendera resterande tiden av denna månaden för att fixa till lite fler luckor och sen börja kliva upp :)

Tråkig? Tycker snarare du är rolig, du måste vara väldigt duktig på att studera poker om du inte vågar prata om det på forumet. Jag gillar up and comers med hybris!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

33 minuter sedan, säger brusig1 :

Hade ingen aning att pio och snowie bara var för hajstejks-spelare...

Tråkig? Tycker snarare du är rolig, du måste vara väldigt duktig på att studera poker om du inte vågar prata om det på forumet. Jag gillar up and comers med hybris!

Var mer menat att det blir svårt att tillämpa t.ex pio när du bara möter limpers med djungelranges samt att du sällan spelar potter headsup då du har 3-4 pers i potten varje gång. Men självklart är det användbart att veta hur gto poker ska spelas oavsett vilka stakes man kör på. Sen finns det monkeysolver som sägs ska solva multiway pots fast har ingen erfarenhet av det programmet så kan inte uttala mig om det. 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

1 timme sedan, säger VakuumspelarN :

Var mer menat att det blir svårt att tillämpa t.ex pio när du bara möter limpers med djungelranges samt att du sällan spelar potter headsup då du har 3-4 pers i potten varje gång. Men självklart är det användbart att veta hur gto poker ska spelas oavsett vilka stakes man kör på. Sen finns det monkeysolver som sägs ska solva multiway pots fast har ingen erfarenhet av det programmet så kan inte uttala mig om det. 

Du och snake kan bli en fin duo tror jag, ni sitter inne på många hemligheter som jag inte tycks veta någonting om!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 timmar sedan, säger brusig1 :

Hade ingen aning att pio och snowie bara var för hajstejks-spelare...

Tråkig? Tycker snarare du är rolig, du måste vara väldigt duktig på att studera poker om du inte vågar prata om det på forumet. Jag gillar up and comers med hybris!

Wow.Detta tog en ordentlig sväng.Hemskt vad folk är känsliga. Hade folk läst vad jag skrev i början om vad jag kommer dela med mig,så kanske inte vi haft dessa diskussioner. Sitter inte på några hemligheter men vill bara inte dela med mig om hur jag går tillväga när jag pluggar.Vad är det för fel på det?  och nej,jag har inte hybris.Tror jag skiter i detta med dagboks inlägg.Det är slöseri med tid,pallar inte sitta och hålla på att skriva om saker när folk är så jävla känsliga..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...