BennyGuldfot Postad 15 Januari , 2020 Rapport Share Postad 15 Januari , 2020 2 timmar sedan, säger Jag och mina mig : 3b å går bet bet jam snapcall som ALLLA andra ggr man försökt bluffa ... Är det mot samma med k5? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 15 Januari , 2020 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2020 w/e skiter väl i detta nu. tror jag slutar back 300 spänn segt när jag va plöss så mkt å spelade så bra lr ja, det va väl bara de första 2h typ. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 15 Januari , 2020 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2020 förtjänar ej ngt mer som jag spelat anyway Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 15 Januari , 2020 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2020 men ah att ta pauser hade ju kunnat vart en idé Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 15 Januari , 2020 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2020 fifan vilket slöseri med tid ... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 15 Januari , 2020 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2020 lr inte hann me å tappa 800 spänn på nåt jefla omöjligt sätt fml pannkaka idag med Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 15 Januari , 2020 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2020 kmr ju aldrig komma ifrån den här jävla hornivån om jag fortsätter såhär Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 15 Januari , 2020 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2020 samt måste sluta spela AA i 4b potter, är uppe i 3 st förlorade 4b poter m AA á la 200bb vardera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 15 Januari , 2020 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2020 imorrn är målet att bara spela två überkorta sesssioner, så jag inte hinner med å göra sånhär jävla pannkaka av allt Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 15 Januari , 2020 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2020 hann ju självklart med å torska en till 200bb pott ... jaja 11.9k i br, typ tbk på där jag började denna mån Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 15 Januari , 2020 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2020 jag ä fan sämst Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 15 Januari , 2020 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2020 tappa ett till bi till grinder. fattar inte hur man lyckas med å sprutbacka såhär hårt ... Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rocker10 Postad 15 Januari , 2020 Rapport Share Postad 15 Januari , 2020 5 minuter sedan, säger Jag och mina mig : hann ju självklart med å torska en till 200bb pott ... jaja 11.9k i br, typ tbk på där jag började denna mån Hade du färgdraget, o stacka? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 15 Januari , 2020 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2020 1 minut sedan, säger Rocker10 : Hade du färgdraget, o stacka? nä AJ TPTK, klart han synar ner mig å binkar sitt tvåpar otr. sen ska jag såklart inte syna vs overbet, men jag pallar fan inte bry mig aja lär få sitta en massa mer på /2 framöver, bara å inse Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 15 Januari , 2020 Författare Rapport Share Postad 15 Januari , 2020 känns tbh som att /2 är den svåraste nivån Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
båtjonas Postad 15 Januari , 2020 Rapport Share Postad 15 Januari , 2020 (redigerade) 2 timmar sedan, säger Jag och mina mig : givetvis synar man en 3x 4b 100bb effective å binkar tvåpar. AA är fan sämst i 4b potter Var det särskilt orimligt med dubbelfisken i potten och ganska bra odds på att du är på tilt eller tjack? ? Redigerad 15 Januari , 2020 av båtjonas Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rocker10 Postad 15 Januari , 2020 Rapport Share Postad 15 Januari , 2020 (redigerade) 19 minuter sedan, säger Jag och mina mig : nä AJ TPTK, klart han synar ner mig å binkar sitt tvåpar otr. sen ska jag såklart inte syna vs overbet, men jag pallar fan inte bry mig aja lär få sitta en massa mer på /2 framöver, bara å inse Ok, då var det inte den handen jag var inblandad i. Känns 2/4 bättre än 1/2 för dig? Såg du skrev att /2 var knepig ? Redigerad 15 Januari , 2020 av Rocker10 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 16 Januari , 2020 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2020 7 timmar sedan, säger Rocker10 : Ok, då var det inte den handen jag var inblandad i. Känns 2/4 bättre än 1/2 för dig? Såg du skrev att /2 var knepig ? alla är för bra, är inte ens nära Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 16 Januari , 2020 Författare Rapport Share Postad 16 Januari , 2020 undra hur jag gjorde förut när jag vann pengar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rocker10 Postad 16 Januari , 2020 Rapport Share Postad 16 Januari , 2020 Spelade nu på förmiddagen lite /2. Varenda gång man ska bluffcatcha med TPGK, så springer man in i TPTK. Känns som att ingen bluffar, alla har stål. Blir ju nollsummespel. Kanske man ska lägga ner. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
szenna15 Postad 16 Januari , 2020 Rapport Share Postad 16 Januari , 2020 (redigerade) 2 timmar sedan, säger Jag och mina mig : undra hur jag gjorde förut när jag vann pengar Simpelt, du spelade solid poker utan att gå på sjuka tilt streaks där du drar bort halva rullen som i sin tur får dig att stressa och börjar ta linjer som är dåliga. Har inga tvivel om att du slår nivåerna du spelar bara du tänker efter, tar det lugnt, inte levlar dig själv, försöker spela solid och inte forcar fram svåra situationer med konstiga bluffar eller andra dåliga spel. "alla är för bra, är inte ens nära" Endast destruktivt tänk som inte ger dig ett bajs, även sorgligt för din egen del då du lagt ner mycket tid. ingen är bra och du slår dem långsiktigt om du spelar solid och ej gör korkade grejer. Lycka till i fortsättningen Mvh Redigerad 16 Januari , 2020 av szenna15 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
szenna15 Postad 16 Januari , 2020 Rapport Share Postad 16 Januari , 2020 (redigerade) 14 timmar sedan, säger Jag och mina mig : 3b å går bet bet jam snapcall som ALLLA andra ggr man försökt bluffa ... Check turn, ser ej anledning till att barrela turn? Du har bättre bluffar här tex A4s, J9s, 98S Redigerad 16 Januari , 2020 av szenna15 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KlonkSteve Postad 16 Januari , 2020 Rapport Share Postad 16 Januari , 2020 (redigerade) 22 minuter sedan, säger szenna15 : Check turn, ser ej anledning till att barrela turn? Håller med. 7:an är ju inget bra kort för oss som 3bor. A, K eller Q är bättre kort att barella på med air imo! EDIT: Givet att vi betar turn som hero gjorde, då vill jag stänga ner på rivern iaf. Redigerad 16 Januari , 2020 av KlonkSteve Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brusig1 Postad 20 Januari , 2020 Rapport Share Postad 20 Januari , 2020 (redigerade) Q9 är wp. Super standard imo, att ge upp river vore beyond. Redigerad 20 Januari , 2020 av brusig1 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
szenna15 Postad 20 Januari , 2020 Rapport Share Postad 20 Januari , 2020 (redigerade) 11 timmar sedan, säger brusig1 : Q9 är wp. Super standard imo, att ge upp river vore beyond. Som spelat shove river ja, men personligen hade jag själv alltid checkat denna turn med Q9d och aldrig kommit till den situationen på river. Är lite nyfiken på ditt incitamentet till att barrela denna turn med Q9d? lust att ge lite insyn? Redigerad 20 Januari , 2020 av szenna15 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts