Jag och mina mig Postad 21 Maj , 2019 Författare Rapport Share Postad 21 Maj , 2019 han kmr ju bara bli synad av saker som slår hnm. inte för jag tror han kan tänka men ändå Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iNCREDiBLE Postad 21 Maj , 2019 Rapport Share Postad 21 Maj , 2019 8 timmar sedan, säger Jag och mina mig : Lol sa till bossen å nu fick jag gå hem. Är sjukt konflikträdd å jobbar me samma imorrn fast då har vi olika uppgifter å de har funkat bra. Ä väl bara å låtsas som inget hänt antar jag. Men känns ändå jobbigt. Kanske inte skulle sagt till? Men vadå, jag är ny där å han ska visa mig hur saker går till å jag ska hjälpa hnm å jag får bara höra "jag behöver inte din hjälp" å så går han runt å lyssnar på svinhög musik å jag bara står där å rullar tummar Va min reaktion rimlig hjälp lol Bra där! Funkar det inte mellan er så gjorde du rätt i att ta det med chefen. Du är hungrig på att få lära dig och vill hjälpa till men får inte chansen. Då får chefen ta tag i det. 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 21 Maj , 2019 Författare Rapport Share Postad 21 Maj , 2019 Spela riktigt jefla kasst idag, men lyckas tura till mig rustucko till slut. Ska fokusera mer på hur mkt jag suger än på andra imorrn Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 21 Maj , 2019 Författare Rapport Share Postad 21 Maj , 2019 2 timmar sedan, säger iNCREDiBLE : Bra där! Funkar det inte mellan er så gjorde du rätt i att ta det med chefen. Du är hungrig på att få lära dig och vill hjälpa till men får inte chansen. Då får chefen ta tag i det. Heh skönt å höra. Va tvungen å dubbelkolla me min morsa också som sa samma sak. Har rätt lätt för å få social ångest om de nu är ett begrepp Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 21 Maj , 2019 Författare Rapport Share Postad 21 Maj , 2019 Back in the days när jag va mkt mer instabil hade jag typ 3 pers som jag roterade på som fick "natta" mig lol dvs övertala mig om att jag hade betett mig rimligt å inte gjort ngt fel haha, nuförtiden känns det lite lättare. Men händer ändå ibland att jag ba "hm, va detta rimligt beteende från min sida?" å måste dubbelkolla me folk som vet hur man beter sig lel Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 21 Maj , 2019 Författare Rapport Share Postad 21 Maj , 2019 Föga förvånande har jag ingen kontakt me dedär tre personerna längre lol sånt där sliter ju fett mkt på relationer. Synd för de va fina männskor egentligen Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 21 Maj , 2019 Författare Rapport Share Postad 21 Maj , 2019 Jaja ska glo sista got å sussa Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
iNCREDiBLE Postad 21 Maj , 2019 Rapport Share Postad 21 Maj , 2019 9 minuter sedan, säger Jag och mina mig : Men händer ändå ibland att jag ba "hm, va detta rimligt beteende från min sida?" å måste dubbelkolla me folk som vet hur man beter sig lel Du är nog inte ensam om att tänka så. Alla tvekar ibland. Kör man med raka rör dvs talar klarspråk och inte säger saker med avsikt att såra så är man rätt ute i de flesta fall. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 21 Maj , 2019 Författare Rapport Share Postad 21 Maj , 2019 Ni ä alla smarta å kompetenta å snygga motståndare från kyrkostad å pokerplaza till grinder ? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 21 Maj , 2019 Rapport Share Postad 21 Maj , 2019 4 timmar sedan, säger muren : För tight? Tror jag springer runt med 22/19 Han menar att det är en nit. 22/19 är också riktigt jävla tight, särskilt om det är 5 handat. 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 21 Maj , 2019 Rapport Share Postad 21 Maj , 2019 (redigerade) Jag måste få fråga varför du inte samlar texten i ett inlägg? Förstår när det är timmar mellan inläggen men ofta är det många inlägg under samma timme eller ännu kortare. Det blir ju så jäkla stökigt och andras poster pressas bakåt flera sidor så dom dränks i bruset, troligen mycket som folk/jag missar för att man inte kollar igenom annat än sista och kanske näst sista sidan när man skummar runt på forumet. Redigerad 21 Maj , 2019 av hampulito 4 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
muren Postad 22 Maj , 2019 Rapport Share Postad 22 Maj , 2019 5 timmar sedan, säger hampulito : Han menar att det är en nit. 22/19 är också riktigt jävla tight, särskilt om det är 5 handat. Tack. Vad har du? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hampulito Postad 22 Maj , 2019 Rapport Share Postad 22 Maj , 2019 44 minuter sedan, säger muren : Tack. Vad har du? 29/25 när convertern funkade men minst en % tightare efter jag snackat med tordi. 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Henk3s0n Postad 22 Maj , 2019 Rapport Share Postad 22 Maj , 2019 11 timmar sedan, säger hampulito : 29/25 när convertern funkade men minst en % tightare efter jag snackat med tordi. Äntligen grabbar! Bajsronny har hört av sig, kommer släppas en Konverterare på fredag, även ett nytt pris kommer på fredag. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
muren Postad 22 Maj , 2019 Rapport Share Postad 22 Maj , 2019 Ett nytt pris? Herregud, vi gjorde det!! Vi tvingade marknaden till en jämvikt!! 99kr i månaden! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Endzi Postad 22 Maj , 2019 Rapport Share Postad 22 Maj , 2019 Den 2019-05-20 kl 19:07, säger iNCREDiBLE : Precis så är det. Vi kan anpassa oss till det mesta. När man kommit in i att jobba 8 h så känns det nästan konstigt med en halvdag 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 22 Maj , 2019 Rapport Share Postad 22 Maj , 2019 50 minuter sedan, säger Henk3s0n : Äntligen grabbar! Bajsronny har hört av sig, kommer släppas en Konverterare på fredag, även ett nytt pris kommer på fredag. maj maj måune jag kan lura dig till skåuuune. Tar en bluffsyn här 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Namehere Postad 22 Maj , 2019 Rapport Share Postad 22 Maj , 2019 17 minuter sedan, säger muren : Ett nytt pris? Herregud, vi gjorde det!! Vi tvingade marknaden till en jämvikt!! 99kr i månaden! inb4 1000kr/månaden 2 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luna Postad 22 Maj , 2019 Rapport Share Postad 22 Maj , 2019 #VågaVägraHud 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 22 Maj , 2019 Författare Rapport Share Postad 22 Maj , 2019 19 timmar sedan, säger hampulito : Jag måste få fråga varför du inte samlar texten i ett inlägg? Förstår när det är timmar mellan inläggen men ofta är det många inlägg under samma timme eller ännu kortare. Det blir ju så jäkla stökigt och andras poster pressas bakåt flera sidor så dom dränks i bruset, troligen mycket som folk/jag missar för att man inte kollar igenom annat än sista och kanske näst sista sidan när man skummar runt på forumet. fattar de. men ah asså när jag uppdaterar pf är det i princip aldrig särskilt genomtänkt. ska försöka bättra mig lite. update ang kneg: gick me samma jefla snubbe igen. va sur å tvär som fan mot mig å le boss va ej där. kände mig tvungen å typ säga till hnm. verka som han tog det rätt bra å det gick å prata me hnm igen å jag kunde få reda på va jag skulle göra iaf. tror tom vi blev bästisar å bundis efter ciggpausen. han fråga mig om jag va bra på att prata me tjejer tom lol dafuq. mitt dejtingtips blev iaf nåt i stil med "du kanske borde testa å va lite skön å sluta va sådär jävla fet, därefter kanske du kan få dig en flicka som typ är blind och döv eller en dvärg." Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 22 Maj , 2019 Författare Rapport Share Postad 22 Maj , 2019 nä, så sa jag inte, men jag tänkte. menar inget illa om blinda lr döva lr dvärgar for the record. ni förtjänar ngn bättre. menar inget illa om snubben heller. han är väl en människa som alla andra. bara en mkt sämre människa än alla andra. så. tror jag fått ut mina aggressioner nu. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jag och mina mig Postad 22 Maj , 2019 Författare Rapport Share Postad 22 Maj , 2019 (redigerade) jaja imorrn tror jag jag få va me ngn annan. jävla legendariskt klipp. gillar hur man ser att wiehe verkligen menar varje ord. ung så jag kände mig när vi försökte göra en kommunistconverter, mitt liv hade syfte, ett mål som va större än mig själv. jävla grymt vibrato på gitarren åsså. han verkar föra fingrarna fram å tbk sidledes istf upp å ner Redigerad 22 Maj , 2019 av Jag och mina mig Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AlterVego Postad 22 Maj , 2019 Rapport Share Postad 22 Maj , 2019 Lite tröttare Wiehe nu, men Thåström kan ju fast han är ett gårdarsvin Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HwardShore Postad 22 Maj , 2019 Rapport Share Postad 22 Maj , 2019 3 timmar sedan, säger Luna : #VågaVägraHud Känns väl rimligt. slipper du lägga ut 20% av rullen varje månad 3 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
aceforsure Postad 22 Maj , 2019 Rapport Share Postad 22 Maj , 2019 Call a medic. Shots have been fired! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts