Gå till innehåll

Business is going well! Send more money.


Jag och mina mig

Recommended Posts

8 timmar sedan, säger Jag och mina mig :

här ska jag vika lr? sätta folk på bottensetet

HANDINFORMATION
Hand: 56152302.hand.258
Session ID: TBL_1637574
Regulator ID: TCSH_19405344
Speltyp: Texas Hold'em No Limit
Kontantspel: Anonymt bord 2410
Anonyma kontantbord
Handen påbörjades: 2019/05/16 15:10:46
Handen avslutades: 2019/05/16 15:12:13
Blinds: 1.00 / 2.00 SEK
Pott: 665.89
Satsa: 200.87
Vinst/förlust: -200.87
SPELARINFORMATION
Plats 1 : Cowboy (81.44) Är givare
Plats 3 : Caveman (237.51)
Plats 4 : Cleopatra (200.87)
Plats 6 : Eagle (621.94)
BLINDS
Caveman > LM 1.00
Cleopatra > SM 2.00
GIV
Caveman BKBK
Cleopatra ADTH
Eagle BKBK
Cowboy BKBK
INSATSRUNDA 1

Eagle > Höj 7.00
Cowboy > Lägger sig
Caveman > Syna 7.00
Cleopatra > Syna 7.00
FLOPP
Sammanlagt 20.44 Huvud 20.44 Rake 0.56
8CTDAS
INSATSRUNDA 2

Caveman > Passa
Cleopatra > Passa
Eagle > Satsa 18.00
Caveman > Syna 18.00
Cleopatra > Höj 54.00
Eagle > Höj 213.49
Caveman > Syna 213.49
Cleopatra > All-in 193.87
TURN
Sammanlagt 631.85 Huvud 593.22 Rake 10.00 Sidopott:  38.63 (1)
8CTDAS3C
INSATSRUNDA 3

Caveman > All-in 17.02
Eagle > Syna 17.02
RIVER
Sammanlagt 665.89 Huvud 593.69 Rake 10.00 Sidopott:  72.20 (1)
8CTDAS3C3S
VISNING
Sammanlagt 665.89 Huvud 593.69 Rake 10.00 Sidopott:  72.20 (1)
Caveman 8C8H8S3C3S
Kåk åtta och trea
Vinst: 665.89
Eagle AHASTCTD8C
Tvåpar Ess och tia
Vinst: 0.00
Cleopatra BKBKBKBKBK
Kasta
Vinst: 0.00

Solver foldar endast A9-AJ här, släpper vi denna blir vi exploitade väldigt enkelt.

  • Thanks 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 timmar sedan, säger VakuumspelarN :

Angående convertern, vad är det för sketet beteende de håller på med? Minst 90% av de som tidigare köpt varan är ju nu medvetna om att skiten inte funkar längre, så varför har de inte tagit bort möjligheten att köpa programmet och varför har inte någon kommit med en förklaring eller ursäkt? Dessa personer( ''Ronny'' främst?) riskerar nu hela sitt rykte bara i hopp om att de kan lura några enstaka, omedvetna personer till för någon tusenlapp eller två. Nu när man sätt hur de hanterat situationen så har man ju svart på vitt att de inte har i omtanke att göra rätt för sig och betala tillbaka för senaste månaden nu. 

Gör inte affärer med "y-namn". Det är sen gammalt.

  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

16 minuter sedan, säger Jag och mina mig :

jonny me amfetaminet 

Om jag inte missminner mig på namnet så var det en "Amfetaminkung" på Emmabodafestivalen förra året. Tjack-Ronny! Han försåg hela området med tjack haha. Kan varit Jonny också

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

den mest klichéiga langaren jag haft va dock en conny. obv me göteborgsk dialekt, typ 40 år å bodde ofc hemma hos sina päron. kommer ihåg en gång när jag klampa in hemma hos hnm å så va där fing ambulanspersonal å shit jag ba lol what is this. tydligen hade hans farsa fått en hjärtinfarkt. smög över tusenlappen till conny asap ådrig därifrån. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

min roligaste langare va nog en dude i skurup. hade supit bort min tele så anmälde inte min ankomst i förväg. va helt öppet hemma hos hnm så jag ba klampa in å sen dök han upp me en fing colt å va helt övertygad om att jag hade kommit för å döda hnm. hans flickvän fick övertala hnm, "de ä bara den där poetkillen". minns inte va han hette dock. tydligen hade han ngn skuld å blev väl skraj när jag bara klampade in.

#rövarhistorier

  • Haha 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den 2019-04-27 kl 02:46, säger hampulito :

Grinder är ju avsevärt mycket bättre än du. (Kanske missförstår någon ironi eller nått?)

Om GRINDER nu är så jävla bra varför sitter han alltid på mina 0.25/0.5 bord? Driver mig till vansinne. Hans GTOstil mördar ju min banditpoker.

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

2 timmar sedan, säger muren :

Om GRINDER nu är så jävla bra varför sitter han alltid på mina 0.25/0.5 bord? Driver mig till vansinne. Hans GTOstil mördar ju min banditpoker.

Vet inte varför han skulle spela så lågt, har aldrig sett honom där tidigare men det kan finnas många förklari8ngar till att man måste bygga om.

Misslyckade skott eller irl spenderande.

Jag har själv börjat om på /0,5  en gång i veckan hela andra halvan av vintern pga en satans massa irl utgifter.

Redigerad av hampulito
  • Thanks 1
  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 timmar sedan, säger muren :

Ja, om någon har lust att hjälpa mig med att kartlägga GRINDERS spel vore jag tacksam. Han är utan tvekan en top5 reg på denna nivå.

Spela på samma bord när han mordhotar och kallar dig usel, det är då han är som sämst. Var även beredd på att han kan när som helst börja spewa bort rullen när hans Mamma kallar honom en dålig son. 

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 timmar sedan, säger muren :

Ja, om någon har lust att hjälpa mig med att kartlägga GRINDERS spel vore jag tacksam. Han är utan tvekan en top5 reg på denna nivå.

Börja kalla honom för diverse könsord så ska du se att han tappar förmågan att spela lika bra som Hampulito. GL

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

40 minuter sedan, säger cheppo :

Känns inte speciellt fair att sitta och försöka kartlägga hans spel tillsammans med andra på ett forum... 

Hade varit rimlig kritik i vilken annan dagbok som helst förutom den där de försökte göra en kommunistconverter.

  • Like 1
  • Haha 7
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...