Gå till innehåll

Business is going well! Send more money.


Jag och mina mig

Recommended Posts

inte spelat så mkt idag. å det lilla jag spela, i synnerhet kvällssessionen nu va rätt uselt. fick inte så många händer lr bra spots heller iofs. gick iaf inte retardmongo, vilket jag har en tendens till å göra, när man bara ser hur bananas alla är å så får man inte nån hand. :P har vart kulturell istället å vart inne i maaelmoe å kolla på lars noréns episod. va sjukt bra faktiskt. har galet ont i min nacke, så kan nog vart bra med en dag då jag iaf inte spendera hela dagen framför skärmarna.

giraff:

2pzzqmu.png

imorrn fåre bli mer ordentlig grind. måste också komma igång med skrivandet igen å sluta va så jefla lat. svara poeten som undra hur det gått för mig lately att jag trodde jag va deprimerad å inte kan skriva atm. "det får du lägga av med." va hans svar haha. ligger nog nåt i det.

Redigerad av Jag och mina mig
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

9 timmar sedan, säger PIMM95 :

Professionell glöggdrickare här. Blir till att beställa ett par pavor från Duvenkrooks i år med. :) http://dufvenkrooks.se/sortiment/

wp, va faktiskt dufvenkrooks original som förtärdes igår! :) helt klart den godaste imo. saffransglöggen såg god ut. testade också årets glögg med limoncello. smaka inte så värst mkt glögg lol men det gick väl å dricka. föredrar nog dock min limoncello i samband med lite glass på en gelateria.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bra spelat floweraces, du är så jävla begåvad, önska jag vore så intelligent som du är

Winning Poker Network (Yatahay) - $1 NL (6 max) - Holdem - 5 players
Hand converted by PokerTracker 4

zezzzan_svp (UTG): 358.44 BB (VPIP: 27.45, PFR: 1.96, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 52)
SLuski_svp (CO): 259.11 BB (VPIP: 21.26, PFR: 19.31, 3Bet Preflop: 15.28, Hands: 1,174)
Hjälte (BTN): 103.78 BB
kraNNe_svp (SB): 197 BB (VPIP: 28.11, PFR: 20.07, 3Bet Preflop: 5.75, Hands: 5,821)
FloWerAces_svp (BB): 200 BB (VPIP: 27.84, PFR: 21.44, 3Bet Preflop: 9.35, Hands: 5,052)

kraNNe_svp posts SB 0.5 BB, FloWerAces_svp posts BB 1 BB

Pre Flop: (pot: 1.5 BB) Hjälte has  T:heart: Q:heart: 

fold, fold, Hjälte raises to 3 BB, fold, FloWerAces_svp raises to 11 BB, Hjälte calls 8 BB

Flop: (22.5 BB, 2 players)  4:club: A:heart: K:diamond: 
FloWerAces_svp checks, Hjälte bets 7.5 BB, FloWerAces_svp calls 7.5 BB

Turn: (37.5 BB, 2 players)  3:diamond: 
FloWerAces_svp checks, Hjälte bets 25 BB, FloWerAces_svp calls 25 BB

River: (87.5 BB, 2 players)  7:club: 
FloWerAces_svp checks, Hjälte bets 60.28 BB and is all-in, FloWerAces_svp calls 60.28 BB

Hjälte shows  T:heart: Q:heart:  (High Card, Ace)
 (Pre 48%, Flop 43%, Turn 23%)
FloWerAces_svp shows  9:spade: 9:diamond:  (One Pair, Nines)
 (Pre 52%, Flop 57%, Turn 77%)
FloWerAces_svp wins 202.44 BB
 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

läkare: "att du är deprimerad känns som en ganska rimlig reaktion på hur ditt liv ser ut, du lever ett som jag förstår ganska tråkigt liv. du är 27 och det här är ju vid tiden då folk börjar tänka på sina karriärer och man börjar bestämma liksom vem man ska leva sitt liv med och så och du har liksom ingen plan för ditt liv"

me crying: "jag veeet"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

7 minuter sedan, säger Jag och mina mig :

läkare: "att du är deprimerad känns som en ganska rimlig reaktion på hur ditt liv ser ut, du lever ett som jag förstår ganska tråkigt liv. du är 27 och det här är ju vid tiden då folk börjar tänka på sina karriärer och man börjar bestämma liksom vem man ska leva sitt liv med och så och du har liksom ingen plan för ditt liv"

me crying: "jag veeet"

Va? Tycker det den läkaren sa är BS. Man kan inte jämföra sig med andra människor.Alla har sin tid att utvecklas.Vissa har mer tur med att hitta personer som får dem att utvecklas snabbare tidigt i livet.Så som partner eller potentiell business partner. Stirra inte dig blind på dig vad du kunde haft.Kolla vad du kan göra för att förbättra det du redan har och uppskatta det du har. Du kan ha en fete vila någonstans i ett bostads område i stockholm,men uppskattar man inte skiten, är det inte ens värt att ha det.

Redigerad av Snake911
  • Like 3
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nämen det är klart det är så. kanske ska ge lite mer bakgrund. anledningen till detta läkarbesök va att min psykolog va orolig för mig, så läkaren skulle typ avgöra hur illa min (som psykologen uppfatta det) nedstämdhet är. det där va liksom hans slutsats till att min depression är "rimlig" och att de inte direkt behöver oroa sig (typ). så länge man inte vill ta livet av sig så är typ allt chill enl dem. ? men fattar ju också att de inte kan leva ett liv åt en.

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

puke

Winning Poker Network (Yatahay) - $1 NL (6 max) - Holdem - 4 players
Hand converted by PokerTracker 4

Morfzter_svp (CO): 123.25 BB (VPIP: 33.33, PFR: 16.13, 3Bet Preflop: 7.50, Hands: 95)
FloWerAces_svp (BTN): 329.87 BB (VPIP: 27.99, PFR: 21.56, 3Bet Preflop: 9.76, Hands: 5,273)
Frebon_svp (SB): 243.53 BB (VPIP: 45.43, PFR: 16.11, 3Bet Preflop: 4.36, Hands: 1,371)
Hjälte (BB): 345.01 BB

Frebon_svp posts SB 0.5 BB, Hjälte posts BB 1 BB

Pre Flop: (pot: 1.5 BB) Hjälte has  K:heart: K:spade: 

fold, fold, Frebon_svp raises to 5 BB, Hjälte raises to 15 BB, Frebon_svp raises to 36 BB, Hjälte raises to 345.01 BB and is all-in, Frebon_svp calls 207.53 BB and is all-in

Flop: (487.06 BB, 2 players)  T:club: 9:heart: 2:heart: 

Turn: (487.06 BB, 2 players)  4:diamond: 

River: (487.06 BB, 2 players)  T:diamond: 

Frebon_svp shows  A:club: A:heart:  (Two Pair, Aces and Tens)
 (Pre 82%, Flop 90%, Turn 95%)
Hjälte shows  K:heart: K:spade:  (Two Pair, Kings and Tens)
 (Pre 18%, Flop 10%, Turn 5%)
Frebon_svp wins 477.06 BB
 

klatr 46/16/4-retarden ska ha AA mot ens KK bvb för en miljon bb

  • Sad 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

första handen mot jävla nitfittan pokermand. fattar inte vrf jag inte viker

Winning Poker Network (Yatahay) - $1 NL (6 max) - Holdem - 4 players
Hand converted by PokerTracker 4

Hjälte (BB): 100.5 BB
blindhund_svp (CO): 44.19 BB (VPIP: 22.68, PFR: 20.09, 3Bet Preflop: 4.21, Hands: 1,214)
pokermand_svp (BTN): 199 BB (VPIP: 22.47, PFR: 14.90, 3Bet Preflop: 2.84, Hands: 24,548)
lewis_svp (SB): 137.28 BB (VPIP: 39.61, PFR: 14.29, 3Bet Preflop: 0.00, Hands: 158)

lewis_svp posts SB 0.5 BB, Hjälte posts BB 1 BB

Pre Flop: (pot: 1.5 BB) Hjälte has  J:heart: K:heart: 

blindhund_svp raises to 2 BB, pokermand_svp calls 2 BB, fold, Hjälte raises to 10 BB, fold, pokermand_svp calls 8 BB

Flop: (22.5 BB, 2 players)  6:diamond: 2:spade: 3:spade: 
Hjälte bets 7.5 BB, pokermand_svp calls 7.5 BB

Turn: (37.5 BB, 2 players)  8:heart: 
Hjälte bets 28 BB, pokermand_svp calls 28 BB

River: (93.5 BB, 2 players)  K:spade: 
Hjälte checks, pokermand_svp bets 93.5 BB, Hjälte calls 55 BB and is all-in

Hjälte shows  J:heart: K:heart:  (One Pair, Kings)
 (Pre 39%, Flop 12%, Turn 9%)
pokermand_svp shows  A:spade: Q:spade:  (Flush, Ace High)
 (Pre 61%, Flop 88%, Turn 91%)
pokermand_svp wins 198 BB
 

känner direkt jag inte orkar spela poker idag, det är så ofattbart tråkigt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...