Gå till innehåll

Business is going well! Send more money.


Jag och mina mig

Recommended Posts

Har du allting igång på bilden ovan? Tänker på minnesanvändningen då i första hand, sortera efter högs minnesanvändning när allt är igång och kolla efter onödiga program/bakgrundsgrejer som är igång. Men är det inte över 80% så bör det ju inte gå segt pga det. Internet kan det väl inte heller vara då det bara bör påverka klienten i sig. Men ska ju knappast va problem med 8gb RAM ... :(  Min laptop blev som du beskriver om jag hade allting + film, andra program och dubbal skärmar men den hade bara 4gig och är gammal.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

11 timmar sedan, säger TrolliNorr :

Har för mig att vissa virusskydd har låg kompatibilitet med HM. Antar du har ett nytt/annat program på nya datorn?

Har även för mig att det kan lagga mer om du har en spelare med stort sample (ditt eget nick bl.a) som active player i HM.

Ja, kan ligga nåt i detta! Stängt av virusskydd iaf å försöker köra så lite saker som möjligt förutom svs å pt/hm. Gick dåligt igår morse, men sen mot em flöt det faktiskt på riktigt bra. Vet inte riktigt vad jag har gjort för förändringar dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag å köttis har planterat lökar! :D In b4 schyssta lökar.

Tog med köttis ute ett tag för tänkte han kanske kunde fånga ett byte då å jag slipper ge honom massage med happy ending å allt shit som han skulle ha. Blev anfallen av geting å ba "kom igen köttis ta hnm då nita hmm!" Köttis va för seg å orörlig. Har faktiskt fobi för getingar pga många dåliga upplevelser. Bla blivit getingstucken på pungen (har bildbevis) å sprungit in  i en jordgetingsvärm å hamna på sjukan lol.

Aja detta ä köttis å lökarna iaf.

x3bn7n.jpg

Redigerad av Jag och mina mig
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir så jävla less på mig själv. Vet inte hur jag ska göra för att sluta spewa. 3b AnotherA utg m TT han 4b å bara för han har gjort det en jefla massa ggr mot mig så bestämmer jag mig för syn 754rb han cb å jag degar å han synar med KK. Va fan håller jag på med?! Hela veckan har sett ut sådär. Eller ja, jag har blandat in några bra sessioner också, men jag ska inte spewa bort så mkt pengar som jag gjort. Hur fan gör man för att sluta vara värdelös?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, idag jeflar, 6h grind å inte ett enda bajs in i spew är vad som gäller. Nu har jag ändå spelat /2 i en vecka och har börjat fått lite kläm om min nya spelstil, så att bara göra retardsaker med förklaringen att man är ovan/det är nytt håller inte längre.

Redigerad av Jag och mina mig
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blöbb blöbb, blev bara fem sessioner. Rätt nöjd med lir idag tbh, gjort nåt spew för mkt men inte alltför allvarligt. Dagens hand får ändå bli:

WPN, $1/$2 No Limit Hold'em Cash, 5 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite. 

SB: $325.32 (162.7 bb)
BB: $550.93 (275.5 bb)
MP: $107.06 (53.5 bb)
CO: $551.50 (275.8 bb)
Hero (BTN): $316.62 (158.3 bb)

Preflop: Hero is BTN with 5diamond4.gif 6diamond4.gif
MP calls $2, CO raises to $9, Hero raises to $27, 2 folds, MP calls $25, CO calls $18

Flop: ($84) 2club4.gif Tspade4.gif 4spade4.gif (3 players)
MP checks, CO checks, Hero bets $28, MP calls $28, CO folds

Turn: ($140) Kclub4.gif (2 players)
MP checks, Hero bets $261.62 and is all-in, MP calls $52.06 and is all-in

River: ($244.12) Adiamond4.gif (2 players, 2 are all-in)

Results: $244.12 pot ($6.59 rake)
Final Board: 2club4.gif Tspade4.gif 4spade4.gif Kclub4.gif Adiamond4.gif 
MP showed 3club4.gif 6club4.gif and lost (-$107.06 net)
Hero showed 5diamond4.gif 6diamond4.gif and won $237.53 ($130.47 net)

:D

Fått in 5,2h spel. Siktade egentligen på 6, men hellre kvalité över kvantitet amirajt. Kändes sjukt najs å ha en dag där jag spela rätt bra å då det gick rätt bra, efter haft väldigt kämpig förra vecka. Extra kul å spela pokerus när man har bra grejor å spela med.

2vchk5z.jpg

Älskar fan min hud å min data mer än min morsa. Njä, det va väl en överdrift, men huden å datan kmr på klar andraplats.

Imorrn ska jag fanimej få in 6h dock, men nu äre kvällspromenad å nån mysig true crime-doc gärna med kannibalism känner mig fett sugen på det idag.

  • Like 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

21 minuter sedan, säger Jag och mina mig :

Blöbb blöbb, blev bara fem sessioner. Rätt nöjd med lir idag tbh, gjort nåt spew för mkt men inte alltför allvarligt. Dagens hand får ändå bli:

WPN, $1/$2 No Limit Hold'em Cash, 5 Players
Poker Tools Powered By Holdem Manager - The Ultimate Poker Software Suite. 

SB: $325.32 (162.7 bb)
BB: $550.93 (275.5 bb)
MP: $107.06 (53.5 bb)
CO: $551.50 (275.8 bb)
Hero (BTN): $316.62 (158.3 bb)

Preflop: Hero is BTN with 5diamond4.gif 6diamond4.gif
MP calls $2, CO raises to $9, Hero raises to $27, 2 folds, MP calls $25, CO calls $18

Flop: ($84) 2club4.gif Tspade4.gif 4spade4.gif (3 players)
MP checks, CO checks, Hero bets $28, MP calls $28, CO folds

Turn: ($140) Kclub4.gif (2 players)
MP checks, Hero bets $261.62 and is all-in, MP calls $52.06 and is all-in

River: ($244.12) Adiamond4.gif (2 players, 2 are all-in)

Results: $244.12 pot ($6.59 rake)
Final Board: 2club4.gif Tspade4.gif 4spade4.gif Kclub4.gif Adiamond4.gif 
MP showed 3club4.gif 6club4.gif and lost (-$107.06 net)
Hero showed 5diamond4.gif 6diamond4.gif and won $237.53 ($130.47 net)

:D

Fått in 5,2h spel. Siktade egentligen på 6, men hellre kvalité över kvantitet amirajt. Kändes sjukt najs å ha en dag där jag spela rätt bra å då det gick rätt bra, efter haft väldigt kämpig förra vecka. Extra kul å spela pokerus när man har bra grejor å spela med.

2vchk5z.jpg

Älskar fan min hud å min data mer än min morsa. Njä, det va väl en överdrift, men huden å datan kmr på klar andraplats.

Imorrn ska jag fanimej få in 6h dock, men nu äre kvällspromenad å nån mysig true crime-doc gärna med kannibalism känner mig fett sugen på det idag.

 

Mysig setup. :)

Gällande handen: Det där händer bara en gång på 1 miljon händer, men när det väl händer känner man sig som en sjuk jävla wizard! 

image.jpeg.e98edad274817334bc8c9d5798223ff4.jpeg

  • Like 1
  • Haha 1
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...