Gå till innehåll

Business is going well! Send more money.


Jag och mina mig

Recommended Posts

Session 5: palla inte så länge, men det jag spela va i princip lika wp som förra sessionen, hann me å göra en dum grej open 87s utg bill 3b flopp AJ8 bill checkar jag bombar resterande två gator bill synar m AQ lol trodde inte han hade såna moves i sig aja. Kmr ha big news på sön methinks. Nu ska jag sussa. B-A-gejm idag. Puss på stjärten!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

3 timmar sedan, säger Jag och mina mig :

Va rätt mysigt å glo doug pokes twitch, men min data har fan för mkt aids för å palla me stream + svs, orkar inte me å se korten flyga i slow motion liksom

Laptop eller stationär? Tror ett större RAM-minne hjälper om du inte får effekt av bromsmedicinen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

13 timmar sedan, säger TrolliNorr :

Laptop eller stationär? Tror ett större RAM-minne hjälper om du inte får effekt av bromsmedicinen.

Har en lapptopp, så blir nog lurigt å uppgradera å jag orkar inte/har inte råd anyway.

Spenderat morgonen med å läsa mer auden + poeten. Börjat på en dikt om psyket nu, visste under lång tid att jag skulle skriva om det, men tror jag funnit en infallsvinkel som är värd att utforska först nu. Får se vad det blir av det. Kanske är för tidigt än. Tog mig ju tre år att slutligen skriva en dikt om min landsflykt till budapest lol.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du får se det positiva med en slö dator, du fokuserar på pokern och gör inte massa annat skit samtidigt. Jag sitter oftast o railar serier/streams o sånt på den ena skärmen vilket säkerligen är dåligt för mitt spel... dock ibland positivt för jag inte gör lika många knasiga bluffar :D

Redigerad av Paddington
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

29 minuter sedan, säger Paddington :

Du får se det positiva med en slö dator, du fokuserar på pokern och gör inte massa annat skit samtidigt. Jag sitter oftast o railar serier/streams o sånt på den ena skärmen vilket säkerligen är dåligt för mitt spel... dock ibland positivt för jag inte gör lika många knasiga bluffar :D

Jomen, det ä ju sant! Bra för fokus, kanske mindre bra om man har en tendens att veva för mkt. Men brukar ha le vanlig teve på i bakgrunden, sett många program som typ handlar om bröllopsklänningar senaste tiden. Bruden vill ha en dyr klänning, föräldrarna betalar typ alltid, å sen byggs det upp nåt sorts drama kring detta, som inte känns särskilt dramaturgiskt genomtänkt men det ä ju förvisso rejality.

Också många program som de tävlar i helt weird grejer, typ laga tårtor, cosplay (tydligen kallas det cosplay melee har jag lärt mig nu) vilket går ut på att de ska göra nån jävla dräkt till en karaktär å hitta på en historia kring den här karaktären å sen ä det en jury som väljer vilka som vinner, idag vann nån som gjorde en superhjälte som hette catman, han va en alldeles vanlig person ända tills ett inbrott inträffade å inbrottstjuven dödade hans katt under inbrottet å då fick han typ superkrafter å ä ute på jakt efter bovar å banditer, för å hämnas sin avlidna katt. Tyckte det va en jävla klen story. Vrf i helvete skulle man ens döda en katt när man gör inbrott? Dräkten kan jag inte uttala mig om, kan inte den där konstformen ...

Redigerad av Jag och mina mig
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
×
  • Skapa nytt...