soldado9 Postad 26 Oktober Författare Rapport Share Postad 26 Oktober 9 minuter sedan, säger RuoXuan : Inge tankar på att resa medans du har möjlighet? Visst är tryggheten hemma i Sverige bekvämt men extremt fyrkantigt, grått och tråkigt förutom 3-4 månader om året. Finns många fina resmål där dom flesta platser har någon form av live games som runnar dagligen och du kan fortfarande spela online. Det är absolut en tanke! Jag har inte kritat på något hyreskontrakt ännu så jag har väl i princip alla möjligheter i världen. Albufeira var en tanke jag hade förra sommaren att bosätta mig ett tag men vi får la se vad som händer framöver. Mina första steg är att försöka lägga ner festandet och starkkaffet. Jag tror att redan där är mycket vunnet, har varit totalt nykter i 2v nu och känner faktiskt redan nu en markant skillnad Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RuoXuan Postad 27 Oktober Rapport Share Postad 27 Oktober 4 timmar sedan, säger soldado9 : Det är absolut en tanke! Jag har inte kritat på något hyreskontrakt ännu så jag har väl i princip alla möjligheter i världen. Albufeira var en tanke jag hade förra sommaren att bosätta mig ett tag men vi får la se vad som händer framöver. Mina första steg är att försöka lägga ner festandet och starkkaffet. Jag tror att redan där är mycket vunnet, har varit totalt nykter i 2v nu och känner faktiskt redan nu en markant skillnad Syyyyyyyyyyyn! 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 27 Oktober Författare Rapport Share Postad 27 Oktober (redigerade) 1 timme sedan, säger RuoXuan : Syyyyyyyyyyyn! En öl är ingen öl? 2v icket berusad då Redigerad 27 Oktober av soldado9 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 28 Oktober Författare Rapport Share Postad 28 Oktober Slänger in en alldeles lysande TBT när crusher ( /5 kr reg) sprang Jesus på /50 kr men valde att slaska allt i en hand mot artemiss AKA Tekniker 1 1 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Doctor_Strangelove Postad 28 Oktober Rapport Share Postad 28 Oktober Man måste ju dock lyfta på hatten för arte-mis. Bland de sjukare explo-höjningarna jag sett på turn. 2 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dinousarien Postad 29 Oktober Rapport Share Postad 29 Oktober 20 timmar sedan, säger Doctor_Strangelove : Man måste ju dock lyfta på hatten för arte-mis. Bland de sjukare explo-höjningarna jag sett på turn. Vadå sjukt? Grabben har KÅK, pengarna ska in 👍 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 29 Oktober Författare Rapport Share Postad 29 Oktober 1 timme sedan, säger Dinousarien : Vadå sjukt? Grabben har KÅK, pengarna ska in 👍 Är precis lika efterblivet av båda parter skulle jag säga. Dock reppar ju Crusher inte asmkt när han klickraisar turn Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dinousarien Postad 29 Oktober Rapport Share Postad 29 Oktober 59 minuter sedan, säger soldado9 : Är precis lika efterblivet av båda parter skulle jag säga. Dock reppar ju Crusher inte asmkt när han klickraisar turn Det var sarkasm min broder. Förövrigt så har grabben med JJ den mest vinnande redlinen av alla jag någonsin mött på det samplet jag har på honom. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 29 Oktober Författare Rapport Share Postad 29 Oktober 37 minuter sedan, säger Dinousarien : Det var sarkasm min broder. Förövrigt så har grabben med JJ den mest vinnande redlinen av alla jag någonsin mött på det samplet jag har på honom. Jo nog förstod jag det Kan tänka mig det! Och hhans bluelinje då? Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 1 November Författare Rapport Share Postad 1 November Testat mobilklienten litegrann sista dagarna då jag är på resande fot. Föga förvånande fungerar det ganska smärtfritt att åtminstone lira 4-5 bord utan problem. Fick nån galen fiskaura när jag satt där och lirade på telefonen. satt och battlade the man, the myth the legend en stund och försökte hitta lite nya linjer i mitt spel. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan_Beta Postad 1 November Rapport Share Postad 1 November 8 timmar sedan, säger soldado9 : Testat mobilklienten litegrann sista dagarna då jag är på resande fot. Föga förvånande fungerar det ganska smärtfritt att åtminstone lira 4-5 bord utan problem. Fick nån galen fiskaura när jag satt där och lirade på telefonen. satt och battlade the man, the myth the legend en stund och försökte hitta lite nya linjer i mitt spel. Sluta posta hero-folds jag visade dig i förtroende!! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad 1 November Författare Rapport Share Postad 1 November 56 minuter sedan, säger Johan_Beta : Sluta posta hero-folds jag visade dig i förtroende!! Klickraisen river betydde ”jag bjuder på nästa Arboga Jonsson!!” Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad Fredag kl 11:21 Författare Rapport Share Postad Fredag kl 11:21 Här är tidernas största punt av mig tror jag. Mot poolens största STAIN of the game. Dock tänkte jag att hans Flat i SB aldrig var ATo. Men vi lever och lär i guess 2 2 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad Fredag kl 12:33 Rapport Share Postad Fredag kl 12:33 (redigerade) Redigerad Fredag kl 12:34 av Yxel 1 1 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad Fredag kl 14:43 Författare Rapport Share Postad Fredag kl 14:43 2 timmar sedan, säger Yxel : Fan vad ägd jag blev 😂😂 första och sista gången jag bjuder dig på en platta Arboga Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad Fredag kl 15:16 Rapport Share Postad Fredag kl 15:16 (redigerade) Du fick ju tillbaka hälften av fisken med en fin Jeck åtta off i small blind.. Redigerad Fredag kl 15:18 av Yxel Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad Fredag kl 16:29 Författare Rapport Share Postad Fredag kl 16:29 ”I swear to god, this is for value guys!!” 1 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad Fredag kl 16:37 Författare Rapport Share Postad Fredag kl 16:37 1 timme sedan, säger Yxel : Du fick ju tillbaka hälften av fisken med en fin Jeck åtta off i small blind.. lite skillnad dock när det är Limpat framför av 2 fiskar Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rhetoric Postad Fredag kl 16:47 Rapport Share Postad Fredag kl 16:47 16 minuter sedan, säger soldado9 : ”I swear to god, this is for value guys!!” Langa hela HH plz. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad Fredag kl 17:06 Författare Rapport Share Postad Fredag kl 17:06 16 minuter sedan, säger Rhetoric : Langa hela HH plz. BIGD raise, Khan 3b, darko flat, BIGD 4b, fold, call sen spelade jag check syn hela vägen 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad Fredag kl 17:50 Rapport Share Postad Fredag kl 17:50 Citat litterly insane Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rhetoric Postad Fredag kl 18:09 Rapport Share Postad Fredag kl 18:09 53 minuter sedan, säger soldado9 : BIGD raise, Khan 3b, darko flat, BIGD 4b, fold, call sen spelade jag check syn hela vägen skulle vilja se VOD:en där han sätter sitt liv på att du har AK innan han ställer river. 1 Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Johan_Beta Postad Fredag kl 18:25 Rapport Share Postad Fredag kl 18:25 7 timmar sedan, säger soldado9 : Här är tidernas största punt av mig tror jag. Mot poolens största STAIN of the game. Dock tänkte jag att hans Flat i SB aldrig var ATo. Men vi lever och lär i guess Yxel inversar sb-rangen och mördar regs Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rhetoric Postad Fredag kl 20:15 Rapport Share Postad Fredag kl 20:15 2 timmar sedan, säger Rhetoric : skulle vilja se VOD:en där han sätter sitt liv på att du har AK innan han ställer river. kollar igenom lite Raph highlights nu och den andra jag klickade på så satte han sitt liv https://www.twitch.tv/raphdarko/clip/BrainyAnnoyingButterVoHiYo-By0kyb_f28D_rNjp?filter=clips&range=all&sort=time stark bluff! Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
soldado9 Postad Fredag kl 20:18 Författare Rapport Share Postad Fredag kl 20:18 2 minuter sedan, säger Rhetoric : kollar igenom lite Raph highlights nu och den andra jag klickade på så satte han sitt liv https://www.twitch.tv/raphdarko/clip/BrainyAnnoyingButterVoHiYo-By0kyb_f28D_rNjp?filter=clips&range=all&sort=time stark bluff! Hahahha ROFL. Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts