Partneransvarig

SAJT: Paf.com - Officiell diskussionstråd

4 inlägg i detta ämne

I denna tråd diskuteras allt som har med Paf.com att göra. Sajten har även en representant på forumet som efter bästa förmåga försöker svara på medlemmarnas frågor.

Dela detta inlägg

Länk till inlägg
Dela på andra webbplatser

Skjut iväg era frågor!

Jag lovar er att ni kommer få bra svar. Är det dock kontospecifika frågor så kan jag vara tvungen att hänvisa er, av säkerhetsskäl, till supporten, men de mesta generella frågor kommer jag (Ola Brandborn) att kunna svara på här. Jag brukar titta till forumet nästan dagligen.

Kontot PafPoker kan även användas av annan personal från och till, men räkna med att det är jag som svarar, speciellt om det är någon "klurig" fråga.

En liten finfin länk till Paf hittar du här: https://poker.se/goto/5/3
Just nu erbjuder vi alla nya pokerkunder en €1000 pokerbonus, och en gratis €5 FishPartybiljett för nya alla svenska kunder (delas ut vid din första rejkade Texas cashgamehand).

Hälsningar

Paf Poker Team

1 person gillar detta

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Och för att vara övertydlig:

Kontot Ola Brandborn skriver jag med på forumet, exempelvis i min dagbok, när det är mina egna personliga åsikter som framförs.

Kontot PafPoker kommer hålla sig till denna tråd och svara på frågor och tipsa om tävlingar etc, och då är det alltis Paf.com som representeras.

Mvh

Ola

1 person gillar detta

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Är du redo för The Chase?
Tjäna lojalitetspoäng och få upp till 3000 € i kontanter! 

Nu startar vi The Chase! Vinn upp till 3000 euro i två deltävlingar där du jagar lojalitetspoäng.

Hur funkar The Chase?

Enkelt, samla lojalitetspoäng i valfritt cashgame och ju fler poäng du samlar - desto mer pengar får du tillbaka. Inga omsättningskrav på pengarna du vinner, se tabell nedan.

Den första tävlingsperioden i The Chase startar måndag den 5:e juni 01:00 CET och slutar söndag den 18:e juni 23:59 - maxvinst per person 1500 euro.
Den andra tävlingsperioden går mellan den 19:e juni 01:00 CET och slutar söndag den 2:a juni 23:59 - maxvinst per person 1500 euro.

Vinsten delas ut i riktiga pengar efter varje deltävling beroende på vilken nivå du nått, som beror på hur många lojalitetspoäng du skrapat ihop under den enskilda tävlingsperioden. Se nivålista nedan.

Loyalty
425: 5 €
850: 10 €
2 125: 25 €
4 250: 50 €
8 500: 100 €
21 250: 250 €
42 500: 500 €
85 000: 1 000 €
127 500: 1 500 €

Dela detta inlägg

Länk till inlägg

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Registrera ett nytt konto i våran gemenskap. Det är lätt!

Registrera ett nytt konto

Logga in

Redan medlem? Logga in här.

Logga in nu